glich wie bi de offside regle: hani früener viel eifacher/besser gfunde, aber git halt lüüt wo alles verbessere wännd.
1 mal söttsch scho penalty geh, aber das hät nüt demit ztue, dass 20 sek nach ahpfiff es goal überchunsch, mit 8 lüüt! im eigne strafruhm gäge 3-4 gägner; das isch scho fast fcz mässig...
und wännd am gägner so en schub gisch + glichziitig nöd reagiersch, dänn chunts halt so use...
schad, aber mal luege wie die 2. saison vom klopp wird, ohni internat. spiel
Fussball allgemein
-
-
- Offizieller Beitrag
Das isch minere Meinig nah nöd verglichbar.
Offside find ich hüt besser greglet als früehner. Es isch eifach schwieriger für en Linierichter, zum's gseh, aber da gäbt's technischi Möglichkeite.
Bim Händs häsch ja geschter gseh, wie sich d' "Experte" au nach Ziitlupe nöd einig sind. Das sött's bim Offside eigentlich nöd gäh und suscht "im Zweifel für den Angreifer". -
klar, als Zueschauer isch s'Offside scho besser, aber als Verteidiger find ich's müehsamer als früener:
chasch 5 is "Offside" laufe lah, aber will de wo de Ball überchunt richtig staht, isch es dänn kei Offside... -
- Offizieller Beitrag
Ah, jetzt. Da bin ich nur Theoretiker, aber hät öppis ;o)
-
- Offizieller Beitrag
So git's aber meh Goal - und das wämmer doch alli, oder nöd?
-
nöd wännd Goal verhindere söttsch, aber all andere scho
-
was ich nöd kapiere: wieso spielt eusi Liga länger als die meischte andere?
Chönted mir nöd meh änglischi Wuche mache? Meistens sind 95% vo de Team im Früehlig nüme internat. verträte...
Immerhin vor EM/WM wär's doch evtl. sinnvoll, wänn de Trainer länger chönt mit paar Spieler e Vorbereitig mache. Ob's wieter als Gruppespiel hilft, isch au mit dem nöd gwährleistet, aber es wär mal en Afang. -
- Offizieller Beitrag
Find ich au, aber lueg mal, wänn de Champions League Final isch. Dete chönnt theoretisch au de eint oder ander Nationalschpieler no am schpile si.
-
ok, stimmt!
wobie das eher weniger uf d'schwiizer zuetrifft, aber evtl liedet d'spanier a dere EM drunder?
mir werdets bald gseh -
- Offizieller Beitrag
-
zum Sache iespiele + no wichtiger: de Kollektivgedanke z'fördere?
-
- Offizieller Beitrag
Die händ eh kein Stich!
-
Weiss ich dänk au, aber säg das ihne ja nöd
-
oder müesst das ächt in FCZ Fred, isch ja Gägner nöchst Saison:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id5085150.htmlnimm mal ah, dass Wil nöd die konstant Leistig bringe wird, wo's brüchti zum Ufstiege, aber soo wiet sinds die Saison ja als 3. au nöd devo entfernt gsi.
-
Und scho dörf de Senderos afange i dem Testspiel... anstatt z.bsp. de Elvedi wo i de Bundesliga Stammspieler isch... ich chan de Petkovic nöd ernst nä, pfff
-
Da isch er scho de Senderos Bock, läck isch dä schlecht. Wänn das de Petkovic nöd begrifft, dänn guet Nacht! Suscht bis jetzt e sehr gueti Leistig vo de Mannschaft!
-
wär z'wünsche, dass es de P hüt glich ändlich no gmerkt hät! Verteidigung, vor allem i de Mitti, isch doch eher am schwümme gsi...
-
- Offizieller Beitrag
De Elvedi isch aber au nur e Notlösig gsi bi Gladbach, so wie ich das gsehne. De Senderos hät bim 1:1 allerdings würklich nöd grad glänzt.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryEin Fehlentscheid des Schiedsrichters verhilft den Bayern gegen Werder Bremen zum Sieg. Das ist kein Zufall. Eine Studie zeigt, dass Spitzenteams in der Bundesliga bevorteilt werden.
Die These, dass Fehlentscheide von Schiedsrichtern sich irgendwann wieder ausgleichen, ist laut Feess falsch: «Nein, das gleicht sich nicht aus. Das ist eine systematische Verzerrung.»
http://www.nzz.ch/sport/fussball…bayern-ld.14998
War mir schon immer klar und auch dass es sich eben nicht ausgleicht!
Deshalb ist es unbedingt nötig auch im Fussball eine Coaches Challenge zu haben damit bei einem Elfmeter nicht einfach der Schiri auf dem Platz den Entscheid fällen kann.
Absolut einverstanden mit diesem Votum. Jüngstes Beispiel: Gestriger Champions League Final in Mailand, Real Madrid schiesst das 1:0. Es ist eine Offsidetor. Aber es wird als gültiges Tor anerkannt. -
Zitat von Reto
De Elvedi isch aber au nur e Notlösig gsi bi Gladbach, so wie ich das gsehne. De Senderos hät bim 1:1 allerdings würklich nöd grad glänzt.
Ja als Notlösig igsprunge und nachär JEDES Spiel vo de Rückrundi über 90 Minute bestritte. Sprich Stammspieler bim Bundesliga Vierte!!! Allerdings meistens als rechte Verteidiger i de 3er Abwehr... nichtsdestotrotz isch das d Zuekunft, de Senderos isch Vergangeheit und das scho hüt. Mini Meinig! -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!