Und mit vill Mode-, bzw. Schönwätterfans, wo mer nöd eifach so wieder verlüürt.
Beiträge von Reto
-
-
Na ja. Wär's nöd no bitterer, wänn Basel d'Schwiizer Meischterschaft dominiert und dänn International glich e Lachnummere abgit?
S'grosse Gäld chunnt ja eh scho mit de Teilnahm und nöd unbedingt us de zahlriiche Sieg, wo sie i de CL iifahred. -
Ha ha
Aber simmer ehrlich. Das macht d'Qualität us da ine und ich hoffe, das bliibt no es Wiili eso! -
Schlimm...
-
Und für all andere heisst das, dass en Rekurs nie gross schade chan.
Gesendet via tapatalk
-
OK, wenn du meinst.
-
Ha ha, Roli.
Wänn das sis Maximalurteil isch, wo er demfall chan übercho, wird's ja no verreckter:
Das Bezirksgericht Zürich verurteilt den Fackelwerfer wegen Gefährdung des Lebens und versuchter einfacher Körperverletzung zu zwei Jahren bedingt und einer Busse von 500 Franken.
-
OK, mer brucht chli vill Ziit und muess sich mit Richter und Aawält umeschlah, aber grad abschrecke tuet so öppis scho nöd:
-
Doch no mal gschafft, wänn au ohni Wettbewerbs-Iisändige, Ihr Pfiffene! ;o)
-
Ja ja, ich weiss.
Mit zwei Chind choschted es Familieticket aber au scho 100 Schtutz. Wobi die 40.-- für d'Frau nahtürlich meh usegschmisse sind, als die 10.-- für d'Chind, wo amel öppe glich guet drus chömed ;o) -
Verdammt.
Das wird wohl nichts werden bei mir, mit regelmässigen Matchbesuchen.
Ich habe mich gestern doch ziemlich gelangweilt und fand das Niveau teilweise grottig tief auf beiden Seiten und dann muss ich hier lesen, dass das wohl ein Spiel war, das für einige sogar noch über den Erwartungen lag.Da hiesse es wohl auch bei mir, Erwartungen runter schrauben, aber ob das bei den Eintrittspreisen wirklich geht?
Über den Schönwetterfan wird's bei mir wohl kaum je hinaus gehen, was den Super League Fussball betrifft, auch wenn ich das an sich natürlich schade finde.
Ich war gestern (dank Mushu) mit den Kindern am Spiel und musste feststellen, dass kleine Kinder (4-8) bei einem Eishockeyspiel mehr auf ihre Kosten kommen, als im Letzi mit der Scheiss-Rennbahn drum herum. Stimmungsmässig war's ja gar nicht so übel gestern und da will ich nicht behaupten, dass es in der Halle besser wäre, aber es ist einfach alles etwas kompakter und übersichtlicher und es läuft halt vor allem mehr auf dem Feld.
-
-
Frag vom Schönwätte, bzw. Modefan:
Sind Sitzplätz im Block C17, Reihe 12 deckt oder hocki da im Schiff? ;o)
-
Jetzt fangt am Sunntig tatsächlich d'Supe League a!!!???
Wie vill Lüüt hät's amel a somene Match zmitts i de Summerferie? Ich würd gern mal mit de Chind en Match go luege, aber han chli d'Befürchtig, dass das nach WM im TV alles chli lasch chönnt werde, trotz Derby. Was meined ihr?
Und wo hocki am gschiidschte?
-
Oh. Und debi hät mer no e Sammlig unter de Fans organisiert.
Bringt's halt nöd sooo sehr, wämmer kei Fäns hät ;o)
-
Drum müemer ja EM- und WM-Quali fire, wie anderi en Titel ;o)
-
Als Experte het er doch vom Training her müesse merke, dass z.B. de Schär dütlich besser druf isch als de Senderos. Nur so als chliises Biischpiel. Wer weiss, öb das s'Debakel gäge Frankriich chli erträglicher gmacht het!?
Was de Djourou betrifft, so hät de sich wenigschtens gschteigeret und für ihn und de Inler hämmer halt chum Alternative im Team gha. Aber au de Xhaka muess mer nöd so vill schpile lah. De Dzemaili hät i sine zwei Churziisätz meh Action bracht als die meischte andere i vier Schpiel.
-
Aber gäge Equador nur mit eme Goal i de Schlussminute gwusse (OK, eis Offisde abpfiffe) und gäge Frankriich untergange wie Liechteschtei i de beschte Ziite...
-
De Hitzfeld isch für mich ganz es anders Thema. Glaube nöd, dass vill anderi Trainer schlächter abgschnitte hetted als er.
Ich weiss nöd, öb's a ihm liit, aber er hät eifach Schwein gha mit de Gruppeuslosige, dass es nüme normal isch. Ächt jetzt! -
Und jetzt geht sicher gerade voll die Post ab im Hallenstadion. Wer wohl auf diese blöde Idee gekommen ist?
Hätte die Flughafenhalle nicht gereicht???