Zum Glück isch de Scheiss Cup ja eh unwichtig.
Beiträge von Reto
-
-
De Matchwinner isch de Schiri - und das vom Kommentator wo en ehemalige Hockeyschpieler isch ;o)
-
-
Mit Swisscom TV chasch ufnäh und dänn grad luege, wänn's dure isch. Immerhin.
-
Gopfertammi
-
da han ich natürlich Laptop und PC als die glich "Art vo Computer" aaglueged. Han au scho ewig kein Desktop-Computer meh.
-
Leider sind ja all TV-Schtatione so. Absolut sinnlos und es git eigentlich kein schlaue Grund defür.
Und zum Android-Tablet: Na ja. Für unterwägs wärs ja guet, wämmer de Traffic hät, aber zum Glück hät ja de normal Schlau no en PC dihei.
-
Scho geil. Eifach en ruckelfreie HD (?)-Stream uf de Blick-Homepage. No vor paar wenige Jahr hät mer sich das i dere Qualität gar nöd rächt chöne vorschtelle.
-
Verdammt lang hair und ich weiss so z'säge nüt meh (und das ehner wäg de Ziit, wo vergange isch, als wäg em Alkohol, glaubs).
Aber wie immer: Hauptsach debi gsi! ;o) -
Ja, so isch es wahrschinlich.
Das Gfühl mit de Chinderchrippe hani aber i de Halle durchus au scho gha. Allerdings nöd unbedingt nur im Familiesektor ;o)
-
Pffff. D'Chind sind die wo am meischte flueched und ich han de eint oder ander Knirps gseh, wo lüüter gsunge hät, als die usgwachsne Meckerer.
-
Demfall eifach nöd update? Chamer das überhaupt verhindere?
-
Ich han au chli müesse schtudiere ;o)
-
voll schtier, de Schubiger.
-
Läck, da gaht's ab.
Und mer müend einisch meh feschtschtelle, dass mer paar alti Chläus da ine händ, wo sogar Udo Jürgens Billett kauft händ ;o)
De Udo chan sich uf jede Fall nöd beklage, dass er zu Läbziite nöd gnueg gschetzt worde wär. Mänge ander muess warte, bis er is Gras bisst, bis all säged, wie super, dass er gsi isch...
-
Keine 10 Minuten vor Schluss fand ich das Spiel am Sonntag eigentlich noch recht ereignislos.
Viel ist ja nicht gelaufen (glaubs je eine Strafe pro Team) und der HCD war eigentlich chancenlos, bis auf Bergerons Zuckerpass vors Tor.Aber dann hat's ja doch noch etwas Action gegeben, damit die Kleinen nicht eingepennt sind ;o)
-
Wie feierte in Team, das sich Meisterschaften gewöhnt ist (ZSC, SCB), wohl einen Cup-Sieg?
Bei den Klötis und den Genfern wär's wenigstens mal (wieder) ein Grund zum Feiern, aber auch da wäre ich gespannt, was das für Emotionen hervorruft.
-
Der Zenhäusern war geil in der Pause.
Hat den Z mit jedem zweiten Satz gelobt, dass sdie vollen Einsatz gäben und nicht so löölimässig auftreten würden, wie dies der HDC gemacht hätte ;o) -
Die Wähler bei dieser Wahl sind wohl etwa die durchschnittlichen SRF-Zuschauer. Was will man von denen schon erwarten.
-