Ja, uf e Art häsch rächt. Nöd ume suscht diskutiert mer so Sache scho lang.
Immerhin hät Mexico glich no gwunne und für Kameroun isch s'Turnier eigentlich scho gloffe.
Ja, uf e Art häsch rächt. Nöd ume suscht diskutiert mer so Sache scho lang.
Immerhin hät Mexico glich no gwunne und für Kameroun isch s'Turnier eigentlich scho gloffe.
Gysin! Was meinsch zum Schiri, bzw. zum Linierichter?
Voll schlimm!
Ja, ich muess glaub au mini Gwohnheite ändere. Mal de Wyler lose hüt. Drus cho tuet de mindeschtens.
Neben dem Penalty hat mich nur noch der Ruefer aufgeregt mit all seinen Fehlern und der Hüppi war auch peinlich, wie er Spieler verwechselt hat, nur weil beide ein "Luis" im Namen haben. Schlimm, schlimm. Das erinnert mich alles ein bisschen an einen Film-Movie, den ich mal gesehen habe.
Aaaaargh! Trotzdem würde ich ausser bei den Spieler der Deutschen die Spiele nur auf SRF schauen, weil man sich's halt gewöhnt ist.
Ohni Internet? Dänn hettsch di ja jetzt nöd chöne drüber ufrege da ;o)
Das mit em Penalty chani aber scho nahvollzieh us Sicht vo de Kroate und überraschend isch das ja au nöd.
Ha ha, Benny. Chum jetzt. Vo dir hetti jetzt definitiv nöd sone "Club-Brülle" erwartet, bi de Meinig zum Penalty.
Mer chan villicht argumentiere, dass es de Schiri falsch gseh hät. Alles anderi verschtah ich ächt nöd.
Anderersiits weiss mer als Team, dass mer chli Päch hät, wämmer i de Gruppe mit em Gaschtgeber zueglost wird. Vor allem, wänn d'WM nöd i de Schwiiz oder Pole oder so schtattfindet.
Regt mi grad scho wieder uf.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
Die Deutschen hätte ich vor ein paar Wochen noch höher eingeschätzt.
Real und Reus haben da ein bisschen dazu beigetragen...
Wäre schon mal geil, wenn nicht immer die Gleichen gewinnen würden.
Manchmal (oder immer) ist es schon fast schlimmer, zweiter zu werden, als im Halbfinale auszuscheiden.
Ob es sich da überhaupt lohnt, sich nach einer Finalqualifikation zu freuen?
Mir au nöd. Aber es isch wohl au d'Versicherig gsi, wo sich lang gwehrt hät.
Bi de Ängländer hät's aber scho verhältnismässig vill Tuble debi a somene Turnier.
Da sind mer d'Schotte und d'Holländer um Wälte lieber gsi i dere Wuche.
Das isch echli wie i de Chile, nimm ich a.
Wird chum irgendwelchi Konsigwenzen ha!
Ha ha, ächt? Ihr zwei...
Und im 96gi bin natürlich au gsi. De erscht Match mit eme sinnlose Tagesusflug und immerhin zwüsched em zweite und em dritte simmer dänn eifach dete bliebe und händ ein Rückflug und ein Hiiflug eifach nöd iiglöst. Wüsst gar nöd, öb das hüt no würd gah.
Ich glaub sogar, min einte Rückflug hani verschänkt und öpper andersch isch hei gfloge, wo suscht mit eim via Fähre hei gange wär.
Zitat von Larryhttp://www.watson.ch/!600061544?utm…=share-tracking
Platz 1 - ich war dabei!
![]()
Wer nöd? ;o)
Wobi ich bi de hintere Plätz paar geileri Erinnerige a Quali-Schpiel und vor allem entscheidendi Quali-Schpiel han!
Au wänn die aaschlüssende Turnier dänn meischtens en Witz gsi sind.
Schönwätter...
Mal luege, öb das ufs Schpiel und de Schpielfluss vill Iifluss ha wird.
Hani grad au wele säge.
Zitat von ZSC4E
Unfallgfahr dur was?
Ah ja, klar. Jetzt woni's läse. Git kei Unfallgfahr:
Was im Gegensatz zur NHL nicht erlaubt sein wird, ist es mit körperlichem Einsatz den Scheibengewinn zu forcieren.
En Check vom Verteidiger git dänn i dem Fall eifach immer zwei Minute, oder was für en Blödsinn wend's sich usdänke, dass nöd zwei Schpieler i Bandenächi mal anenand chömed?
Ich verschtah nöd, dass das gmacht wird.
Erschtens wäg de Unfallgfahr und zweitens weissi au nöd, wie attraktiv evt. Päss i d'Tüüfi sind und eine wo wiit vorne schtaht, seckled dänn am Pögg nah. Aber in erschter Linie natürlich wäg de Unfallgfahr. Ich nimme mal schwer a, wäge dem hät mer's ja au mal abgschafft gha, wie's früehner gsi isch.