Dies und das
-
-
- Offizieller Beitrag
Larry? Häsch es scho verchrafted?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoLarry? Häsch es scho verchrafted?
Hör uf..... bin au scho zwei mal dört gstande.
Das Ganze nennt sich sinkhole, isch vor allem da in Florida nöd unbekannt, chan dis ganze Huus verschwinde....
-
- Offizieller Beitrag
Doch no en Vorteil vom Aargau.
-
für all wo nöd grad i de CH sind und CH-TV wännd luege: mit suissl gahts ganz eifach.
d.h. falls en match uf sf übertreit wird.
falls nöd, gits zbsp d'möglichkeit über swisscom tv es spiel uf tc frei z'schalte. (weiss nöd ob's abo brucht, falls ja, dann bruched ihr halt no en kolleg/familie wo das hät und d'rächnig über ihn laufe lah. es bier pro spiel isch nöd alli wält...) -
Has mit suissl scho probiert voreme jahr und s haet leider noed funktioniert. Offebar haet suissl d verbindig verlangsamt. Ha mal mit em larry drueber gredet und er haet aehnlichi erfahrige gmacht... Sueche jedefalls na e loesig fuer de final, sofern mir daenn na debii sind.
-
uuups, ok. ich han vo adam us ohni problem chöne luege und kolleg vo DE us hät au kei problem demit (schaltet regelmässig d'spiel über sc tv frei)
-
doofi Frag: ihr händs aber scho mit em Pro Abo versuecht?
Döt versprächeds ja eigentlich, dass mer TV streame chan und mit das mit "höchster Geschwindigkeit" (im Gägesatz zum easy). -
Zitat von larlf
doofi Frag: ihr händs aber scho mit em Pro Abo versuecht?
Döt versprächeds ja eigentlich, dass mer TV streame chan und mit das mit "höchster Geschwindigkeit" (im Gägesatz zum easy).Ja, has mit em Pro probiert. Und nach 3 Mönet isch komischerwiis s Abo au na wiiter gloffe, obwohl ichs nur für 3 Mönet wele ha. Han dänn aber nachdem ich reklamiert ha per Email s Gäld zrug becho.
Aber isch ja scho mal guet, wänns bi Dir sogar ohni Pro lauft... Dänn söts grundsätzlich ja gah.
-
immerhin häsch ja s'Gäld zrugg becho! findi scho mal ok, vo ihnä...
ich han's au mit em Pro probiert, d.h. min Kolleg macht das mines Wüssens jedi Wuche us DE!
wird ihn aber def. nomal fröge, au beträffend qualität vom stream... -
frage zu gänf pour les anfänger:
lohnt sich de bsuech am sa. in gänf? (vom stadion, stimmig, stadt)
falls ja: wellä sektor isch eus (oder bi eusem: zum sitzä)?falls ich gahn: bin alt, mag nöd car fahre und de letschti zug isch mir au z'heikel, drum: gits es ahständigs hotel wo per zuefall öpper empfehlä chan?
-
artikel zum print@home Ärger:
-
- Offizieller Beitrag
Und da wundern sich die Deutschen, wenn es gutgetuchten Bürgern zu blöd wird, im eigenen Land:
-
bin grad am zügle + sött min Swisscom Ahschluss dementsprächend au zügle, da anschienend i dere Wohnig vorher no nie öpper mit Swisscom drin gsi isch, mües de Elektriker cho.
D.h. ich muen jetzt de Elektriker zahle, ca. 100.- und no Umzugsgebühr vo 43.- -> kännt das öpper + vor allem, hät öpper e Idee, wie mer das nöd muen mache?Ich bin de Meinig, dass die mini SC Box müessted chöne "orte", wänn sie am neue Ort aghänkt isch, aber s'Frölein vom Support hät gseit, sie chönd nur bis zum Verteiler + drum bruchts en Elektriker...
-
- Offizieller Beitrag
Sölleds de Seich zahle, wänns dich wiiterhin als Chund wend...
Gesendet via tapatalk
-
Ha das letschti au müse mache lah. Wichtig isch, dass de Elektriker nöd türer als die CHF 100 wird. De wos bi mir gmacht hät, hät vil länger brucht, obwohls en churze Routineigriff wär. Aber er isch nöd drus cho. Zahle musches allerdings sälber. Das muss mer immer dänn mache, wänn am neue Empfangsort vorher na nie Swisscom TV gloffe isch.
-
danke, bin ebe au am Reto sinere Meinig, aber sc isch das wohl egal
Hät bisher nur Cablecom im Huus gha & eigentlich isch es e Sach vo paar Min., drum hani kei Bock zum 100.- defür use z'werfe... (aber guet zum wüsse, dass es au länger chan gah) -
- Offizieller Beitrag
Chasch ja eifach chünde, wänn im neue Ort kei Swisscom lauft.
Wänn's dänn halt glich mal wieder willsch, muesch wohl d'Inschtallation au wieder zahle.
Blödsinn. Ich würd's glich probiere. Je nachdem, wie lang scho Chund bisch und mit was allem - keis Thema, glaub ich. -
ich han jetzt eifach mal gschriebe, mir tüend en Elektriker hole + luege dänn mal mit de Verwaltig, isch e chlini, ob sie das mached...
doof isch: Elektriker isch nöd vo SC, d.h. die chönd chum gross öppis mache, was Gäld betrifft. Nimm nöd ah, dass sie einä zahled.
Muen mi dänn i aller Rueh mal schlau mache, ob/wie ich TC au uf CC chan luege, dänn chani dänn au SC chünde. Sind sowieso z'tüür, aber ich bin wäg em bisher guete Kundedienst + wäg em TC sit min. 10 Jahr bi ihne. -
- Offizieller Beitrag
Es hät da im Forum mal eine gäh, wo das bi mir dihei go mache cho isch.
Ha ha. Er hät eis Drähtli müesse umhänke und das wär's gsi.Läck, isch das scho lang her. Er isch glaub nüme da und ich weiss nöd mal meh, wie er gheisse hät. Schlimm, schlimm.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!