Beiträge von Reto
-
-
Das mit em Icing verschtah ich jetzt aber überhaupt nöd.
-
Das bedüütet aber au, dass mer au wieder en guete Name (mindeschtens en Name) übercho chan, will die zwei nach eus wieder de Wäg i d'NHL gschafft hetted.
-
bitter
-
Ohne die geklauten Tore...
So gesehen nicht die schlechteste WM der Schweizer gewesen. -
-
Scheiss Penaltys, usser grad am Brunner sin zweite.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Heute mal umgekehrt, was Glück und Pech betrifft, wenn man den Lattenschuss der Deutschen in der Schlussminute so anschaut...
-
Ha ha. Grad wele säge, dass mer chli e schweri Gruppe verwütscht händ, aber isch ja nur Topfiiteilig ;o)
-
-
Ah. Dete muess er no luege, dass er d'Hütte weg bringt. Und wie zügled mer e Autosammlig. Au huere müehsam. Muesch ja immer mit em Zug zrugg, s'nächschte Auto go hole.
Er chan doch froh si, dass er nach sine "Augeproblem" überhaupt wieder uf das Niveau cho isch. Vo dem her wird er das scho verchrafte.
-
Mer hät's ja.
-
Ich gseh's gar nöd so schlächt.
Sie kämpfed eifach sehr unglücklich und wie obe scho gseit - die Straf vom Weber isch doch ziemlich bescheuert gsi.
Und de Blum hät dank sim Iisatz de Puck villicht erscht no richtig is Goal gschobe. Mängisch lauft's halt eifach nöd.Git zum Glück no paar Mätch, wobi mer jetzt wohl au die Dütsche muess schlah, zum nöd gröberi Problem übercho und so schlächt sind die das mal glaub nöd.
Villicht wird's das mal i die ander Richtig schpannend!
-
Oh. Muess er sis Huus in Malibu verchaufe und amene andere Ort e Villa chaufe, de Arm? ;o9
-
-
Ja du. Man City isch würklich vill die lässiger Mannschaft.
-
Die paar wo Schadefreud gha händ? Voll weich.
En Sieg, wo mer sich nöd chan drüber freue, als Sieger. -
Würklich e Schweinerei!!!
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Ah. Scho aagfange?
-
Isch doch klar. Eusi Gsellschaft isch a allem schuld. De Leischtigsdruck überall. Nienet's gaht's de Lüüt so schlächt, wie bi eus!