Bi de Ängländer hät's aber scho verhältnismässig vill Tuble debi a somene Turnier.
Da sind mer d'Schotte und d'Holländer um Wälte lieber gsi i dere Wuche.
Bi de Ängländer hät's aber scho verhältnismässig vill Tuble debi a somene Turnier.
Da sind mer d'Schotte und d'Holländer um Wälte lieber gsi i dere Wuche.
Das isch echli wie i de Chile, nimm ich a.
Wird chum irgendwelchi Konsigwenzen ha!
Ha ha, ächt? Ihr zwei...
Und im 96gi bin natürlich au gsi. De erscht Match mit eme sinnlose Tagesusflug und immerhin zwüsched em zweite und em dritte simmer dänn eifach dete bliebe und händ ein Rückflug und ein Hiiflug eifach nöd iiglöst. Wüsst gar nöd, öb das hüt no würd gah.
Ich glaub sogar, min einte Rückflug hani verschänkt und öpper andersch isch hei gfloge, wo suscht mit eim via Fähre hei gange wär.
Zitat von Larryhttp://www.watson.ch/!600061544?utm…=share-tracking
Platz 1 - ich war dabei!
![]()
Wer nöd? ;o)
Wobi ich bi de hintere Plätz paar geileri Erinnerige a Quali-Schpiel und vor allem entscheidendi Quali-Schpiel han!
Au wänn die aaschlüssende Turnier dänn meischtens en Witz gsi sind.
Schönwätter...
Mal luege, öb das ufs Schpiel und de Schpielfluss vill Iifluss ha wird.
Hani grad au wele säge.
Zitat von ZSC4E
Unfallgfahr dur was?
Ah ja, klar. Jetzt woni's läse. Git kei Unfallgfahr:
Was im Gegensatz zur NHL nicht erlaubt sein wird, ist es mit körperlichem Einsatz den Scheibengewinn zu forcieren.
En Check vom Verteidiger git dänn i dem Fall eifach immer zwei Minute, oder was für en Blödsinn wend's sich usdänke, dass nöd zwei Schpieler i Bandenächi mal anenand chömed?
Ich verschtah nöd, dass das gmacht wird.
Erschtens wäg de Unfallgfahr und zweitens weissi au nöd, wie attraktiv evt. Päss i d'Tüüfi sind und eine wo wiit vorne schtaht, seckled dänn am Pögg nah. Aber in erschter Linie natürlich wäg de Unfallgfahr. Ich nimme mal schwer a, wäge dem hät mer's ja au mal abgschafft gha, wie's früehner gsi isch.
Das mit em Icing verschtah ich jetzt aber überhaupt nöd.
Das bedüütet aber au, dass mer au wieder en guete Name (mindeschtens en Name) übercho chan, will die zwei nach eus wieder de Wäg i d'NHL gschafft hetted.
bitter
Ohne die geklauten Tore...
So gesehen nicht die schlechteste WM der Schweizer gewesen.
Scheiss Penaltys, usser grad am Brunner sin zweite.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
Heute mal umgekehrt, was Glück und Pech betrifft, wenn man den Lattenschuss der Deutschen in der Schlussminute so anschaut...
Ha ha. Grad wele säge, dass mer chli e schweri Gruppe verwütscht händ, aber isch ja nur Topfiiteilig ;o)
Ah. Dete muess er no luege, dass er d'Hütte weg bringt. Und wie zügled mer e Autosammlig. Au huere müehsam. Muesch ja immer mit em Zug zrugg, s'nächschte Auto go hole.
Er chan doch froh si, dass er nach sine "Augeproblem" überhaupt wieder uf das Niveau cho isch. Vo dem her wird er das scho verchrafte.