Z'näch ane isch scho sehr vorsichtig usdruckt.
De Schiri schtaht drü Meter denäbed und gseht's fascht genau so guet, wie mir (ussert du?) i de Ziitlupe.
Wänn mir eine de Chopf entgäge schtreckt und min Chopf bewegt sich nach de Berüehrig es paar cm, dänn isch es definitiv nöd es "Meinig giige", sondern e Berüehrig mit em Chopf und us minere Sicht e klari Tätlichkeit.
Ich het nach so öppisem uf jede Fall Grindweh - wasi für de Müller nöd hoffe, will en Chopfball wahrschinlich glich no härter isch, aber trotzdem. Und bim Chopfball weiss mer, dass de Bölle chunnt - bim dem Fall isch de Müller vom Chopfschtoss doch ehner überrascht worde.
Absolut sälber schuld, wämmer für das use gschtellt wird und er wird mit Sicherheit au nöd nur eis Schpiel gschperrt werde.
Dass de Meischter Eder genau so guet au en Penalty het chöne übercho, wänn de bim Götze eine gsi isch, da bini glicher Meinig. De vom Götze würdi us em Schpiel use gseh (ohni Wiederholig) aber au ehner gäh, als de vom Eder.
Mir würd's au besser gfalle, wänn so Szene allgemein laufe glah würdet, aber all Diskussione nach Sicht vo Super Slowmotions usw. zeiged ja klar, dass es immer e Interpretationssach wird bliibe und en Kamerabewiis bi so Sache rein gar nüt würd nütze.
Und zum ARD: Han geschter nur churz "nahglueged" und muess säge, dass das kein Verglich isch zum ZDF. E würklich sinnvolli Alternative zum SRF isch es leider doch au nöd gsi, findi.