- Offizieller Beitrag
Nach der unglücklichen Niederlage in letzter Minute in Fribourg sind heute drei Punkte Pflicht.
http://sport.ch.sportalsports.com/sportch/genera…8587300000.html
Nach der unglücklichen Niederlage in letzter Minute in Fribourg sind heute drei Punkte Pflicht.
http://sport.ch.sportalsports.com/sportch/genera…8587300000.html
wobi gester ambri au nur mit viel päch pünkt abgeh hät.
aber 3 pünkt wäred glich guet...
Wobei Bern halt nicht wirklich überzeugt hat.
Die grösste Überraschung war für mich die Niederlage von Kloten gegen Servette vor nur 4802 Zuschauern.
Auch mit dem klaren Sieg von Biel über Lausanne habe ich nicht unbedingt gerechnet.
Aber die Saison ist noch jung!
Und Kloten verliert weiter.....
Die neu Saison isch da und scho chotz ich fascht wieder (oder immer no) ab dä Brichterstattig wo Sportaktuell bütet. Vo zwei Schpiil wird chli meh zeiged, die andere sind im "Update" zgseh. Jedi Situation wo zeiged wird, bedütet es Goal, dä Kommentator seits scho fascht vorher ah.
Dä Stellewert vom Ishockey isch immerno wiiiit under dem vom Fuessbal bim SRF. Ich reg mi nur uf.
Sportaktuell vo hüt:
Schpiil / Duur vo dä gsamte Brichterstattig / Resultat
Aarau - Thun / 04:40 min / 2:1
GC - Basel / 04:46 min / 3:1
(Stimme zu GC - Basel / 01:37 min)
Total 2 Schpiil, 11:03 min bzw. 09:26 ohni d'Stimme , 7 Goal
-> Ø 04:43 min Brichterstattig pro Schpiil (ohni d'Stimme)
-> Ø 01:20 min Brichterstattig pro Goal
Davos - Fribourg / 05:47 min / 2:8
Bern - Biel / 04:41 min / 2:1
Lakers - Zug / 01:29 min / 1:3
ZSC - Ambri / 01:32 / 5:1
Genf - Lugano / 01:56 min / 3:4 nP
Lausanne - Chloote / 01:13 / 4:0
Total 6 Schpiil, 16:38 min, 34 Goal
-> Ø 02:46 min Brichterstattig pro Schpiil
-> Ø 00:29 min Brichterstattig pro Goal
interessant, zu was mer alles e Statistik chan (sälber) mache: nur frög ich mich, was bringt dir "Bericht pro goal", wännd zwei völlig verschiedeni Sportarte verglichsch?
zum glück händs gester nöd no hand- oder basketball zeiged, das hett dänn e rächnerei geh
Zitat von virusAlles anzeigenDie neu Saison isch da und scho chotz ich fascht wieder (oder immer no) ab dä Brichterstattig wo Sportaktuell bütet. Vo zwei Schpiil wird chli meh zeiged, die andere sind im "Update" zgseh. Jedi Situation wo zeiged wird, bedütet es Goal, dä Kommentator seits scho fascht vorher ah.
Dä Stellewert vom Ishockey isch immerno wiiiit under dem vom Fuessbal bim SRF. Ich reg mi nur uf.Sportaktuell vo hüt:
Schpiil / Duur vo dä gsamte Brichterstattig / Resultat
Aarau - Thun / 04:40 min / 2:1
GC - Basel / 04:46 min / 3:1
(Stimme zu GC - Basel / 01:37 min)
Total 2 Schpiil, 11:03 min bzw. 09:26 ohni d'Stimme , 7 Goal
-> Ø 04:43 min Brichterstattig pro Schpiil (ohni d'Stimme)
-> Ø 01:20 min Brichterstattig pro GoalDavos - Fribourg / 05:47 min / 2:8
Bern - Biel / 04:41 min / 2:1
Lakers - Zug / 01:29 min / 1:3
ZSC - Ambri / 01:32 / 5:1
Genf - Lugano / 01:56 min / 3:4 nP
Lausanne - Chloote / 01:13 / 4:0
Total 6 Schpiil, 16:38 min, 34 Goal
-> Ø 02:46 min Brichterstattig pro Schpiil
-> Ø 00:29 min Brichterstattig pro Goal
Mal ganz ehrlich: Eishockey interessiert auch viel, viel weniger Leute als Fussball. Man schau sich nur mal die Einschaltquoten bei Live-Spielen an. Und die sind im Eishockey immer in der Phase, in der die Meisterschaft entschieden wird.
Scho so. Fuessball interessiert au die Lüüt meh, eifach gern Sport händ. Gaht eus ja genau gliich (siehe Pinnwand "Stammtisch"). Und au wänn Eishockey ufgholt hät, isch es - usser vor und i de Playoff - halt eher e sehr grossi Randsportart, let's face it. Oder säget mer's eso. Die wo Hockey gönd go luege (und das sind ja rächt viel gem. em Zueschauerschnitt) gönd viel, bzw. regelmässig. Bim Fuessball gaht de Härti Kern regelmässig. Aber d'Masse - und die isch viel grösser als bim Hockey - gaht ab und zue mal is Stadion. Chasch ja au mit meh als 600% vo allne Lüüt über Fuessball rede. Aber bi Hockey isch es um es vielfachs schwieriger. Okay, kei Regle ohni Usnahm' - usser während dere besch.... SpenglerCup Ziit ........
Dänn häts de Fuessball so clever gmacht, dass er sini Schpiil pro Weekend ufteilt: so gits kein "Überdruss". Iishockey muesch aber fascht immer grad en Siech voll uf ei Mal zeige. Und dänn 50zg Schpiil, bis d'Meischterschaft los gaht; das interessiert ja sogar d'Hardcore-Fan's nur bedingt ...
D'Zämmefassige sind nüt wert, da chani s'Resultat grad so guet im altbewährte Teletext go nahluege, isch öppe glich vill Informationsghalt. Hauptsach Service public.
Ja, das isch würklich so.
Allerdings isch es vilicht scho au chli mit em Überaagebot erklärbar, bzw. würd's eifach z'vill Platz bruche, all Schpiel aaschtändig zäme z'fasse.
I de NHL isch es kein Schiisdräck besser!
Wänn ich amigs am Abig wott "Zämefassige" vo all dene Spiel gseh (sind halt würklich viel!) dänn chunt nur Goal a Goal imene huere Tempo!
Aber ja, ich würd mir vom SRF oder wie de Seich im Moment grad heisst au wünsche dass alli Spiel so ufbereited werded wie im Fuessball!
Im Cup wird's wahrscheinlich irgend eine Sonderaktion geben - fast sicher wird, wie im Fussball, der Tagesablauf von Amateur XY mitgefilmt, zuerst am Arbeitsplatz (...sofern nicht wegen dem besonderem Anlass frei vom AG...), danach die Ansprache des Trainers in der Garderobe etc. oder das Umziehen der NLA-Truppe in einer kleinen Kabine oder in einem Container.
Allgemein wird der TV-Aufwand für das Hockey während der Saison aber schon nicht gerade übertrieben.
Zitat von LarryAusser natürlich beim Berggrümpi.
Voilà - det (und z.T. au in PO - Final) gönd alli Ressource anne.
Aber ebe, d'Ischaltquote bestimmt was (und wie's) gmacht wird.
Bin aber au de Überzüügig, dass mer mit 1 1/2 Min. meh pro Game und echli Kreativität
en absolut geili Spielbrichterstattig mache chönd. Und bi dene Spiel - chönd au ruhig 50% devo si - zeigt mer eifach nur d'Goal.
Dänn würsch dich WÜRKLI uf e Zämefassig freue.
Wobi, ich luege sowieso jedes Spiel ganz. Entweder im Stadion oder im TC (live oder ziitversetzt).
Isch eifach schad, mer chönt so sooooo wenig Ufwand soooooo viel erreiche..........
Ebe, scho komisch:
Bim Fuessball chönds es, bim Hockey wänds es schiinbar eifach nöd mache!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!