Das isch mir klar. Klar isch mer nur nöd so ganz gsi, was de Gysin a dem Artikel denäbed findet.
Beiträge von Reto
-
-
De Artikel trifft's doch gar nöd so falsch, Gysino.
Oder was meinsch du zunnere no coolere Pre-Game-Show und meh Pause-Schpili? So e Kiss-Cam wär doch mal öppis. -
Mir zeiged's ehner definitiv, dass er en Dödel isch.
Aber ebe - mer händ's eh scho gwüsst. -
Tuble
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
-
Bin aber auch positiv überrascht von der Eishockey-Berichterstattung auf TC, ehrlich gesagt.
Ziemlich unterhaltsam und auch der Dritte im Bunde im Studio scheint mir nicht auf den Kopf gefallen zu sein und stellt den Experten nicht immer ganz so blöde Fragen wie die Buchli dem Weibel, wobei man da ja auch sagen muss, dass viele Davos-Fans auch immer saudumme Fragen einschicken.
-
Mir verschtönd eus!
Nöd mal en Fuessballer lueged nie uf de Bölle, würd ich jetzt mal behaupte.Isch doch wieder en klare Fall vo Täter-, schtatt Opferschutz und Kuscheljuschtiz, das Ganze ;o)
-
Ja. Wer luegt scho uf d'Schiibe, wänn er de Puck füehrt. Voll blöd, ächt.
-
Ach so. Das war eine ernste Frage und gar keine Anpöbelei? ;o)
Nein, ich wüsste auch nicht, dass er mal nach NA hätte wechseln können. Bei den Amis ist es ja wichtig, dass man schon Leute kennt, die aus dem gleichen Land kommen. Weil die sind ja auch alle genau gleich, die Schweizer. Und damals hatte man noch nicht so viele Schweden, äh Schweizer in der NHL.
-
Habe ich das geschrieben?
Bin nur froh, dass er nie weg gegangen ist, weil er einer der wenigen Spieler war, der mir immer Spass gemacht hat zum Zuschauen.
Spass zählt halt in den Playoffs nicht mehr so wirklich. -
In der Quali hat das immer alles voll locker ausgesehen und hat Spass gemacht. War auch in den POs vor zwei Jahren irgendwie so der Fall.
Hätte er gestern seine Grosschance zu Beginn reingemacht, wäre evt. auch das Spiel anders verlaufen. Schade. Er ist schon die Art von Spieler, die mir wirklich gut gefällt. Vielleicht geht das halt nur auf Schweizer Eis, aber ich bin auch froh, dass Micheli nie weg gegangen ist. Wir haben ja nichts davon, wenn die alle in der NHL spielen (ich zumindest nicht). -
Das hani natürlich nöd gwüsst. Höchschtens vermuetet, nach all de hämische oder chli lächerlich machende Kommentär amel da ine.
Er hät würklich genial ghebed i dem Match und so en Fan im Team z'ha, isch doch scho no e cooli Sach.Im TV häsch en amel geil flueche ghört übers Mic wo glaub d'Schiris gha händ. Findi guet.
-
Aber jetzt, nach dem Sieg gegen das grosse Thun sieht natürlich alles anders aus.
-
Die einfache Logik dieser Strafe:
Je härter es den Club trifft, desto mehr regen sich die anständigen Fans darüber auf und desto grösser wird die Chance, dass Übeltäter in Zukunft gleich am Spiel überführt werden, weil sie anderen Fans im Block es vielleicht irgendwann doch nicht mehr lustig finden.
So denke ich zumindest, malt man sich das aus. Vielleicht etwas naiv, aber viele bessere Ansätze gibt's ja auch nicht.
Im Spiel, wenn etwas passiert, eine Wand hochzuziehen, um den Blick aufs Spielfeld zu verdecken war ja mal die Idee in der Bundesliga. Hätte irgendwie noch was Witziges ;o)
Edit: Upps. Da gab's wohl ein paar Postings in der Zwischenzeit. Egal...
-
Kopf zu lange unten finde ich jetzt etwas übertrieben, ehrlich gesagt.
Und schlussendlich verstehe ich eh nicht, dass man unter Profis nicht den gewissen Respekt vor dem Berufsgenossen hat, um so etwas einfach zu unterlassen.
Gestern bei ZSC - Servette hat es auch ein zwei Szenen gehabt, bei denen die Akteure härter hätten einsteigen können bei Zweikämpfen, bei denen der Puck in der Bandennähe lag und zwei Spieler drauf zu fuhren und irgendwie hatte ich bei beiden das Gefühl, dass sie etwas gebremst ran gingen.Natürlich ist da gleich wieder die Frage, wo die nötige Härte dann bleibt.
-
Wie auch schon andere gesagt haben, war der Z bis zum 0:3 auch aus meiner Sicht die bessere Mannschaft. Schlechte Chancenauswertung, dumme Gegentore und eine allgemein etwas lasche Spielweise (von beiden Teams), wären so meine "Haupt-Beobachtungen".
Nach dem 0:3 habe ich nur noch durchgespult und mich über die weiteren Gegentore geärgert, aber ist ja nicht mehr drauf an gekommen.
0:5, 0:1 - scheissegal, wenn man es im Kopf ausblenden kann. Lausanne war das 1:7 zu Hause auch relativ wurscht!
-
Merci, fleury.
De Larry chunnt doch eifach nöd drus.
Bin mal gschpannt, öb dänn s'Wireless uf de Chrüzfahrt überhaupt schnäll gnueg isch.
Die ander Frag isch, öb's überhaupt es Schpiel 6 und 7 git? ;o) -
Zitat von fleury14
Googlisch mal Swiss VPN. Muess der halt 6 Stutz im Monet wert sii, aber so chasch überall alles luege we wännt i de CH wärsch...
Chasch das empfehle?
Ich bin am Schluss vom Halbfinal i de Ferie und fänd's eigentlich no geil, d'Mätch mit em Wireless chöne z'luege, falls ich irgendwie zunnere Schwiizer IP chume.
Oder git's anderi / besseri Services?
http://www.swissvpn.net/DANKE!
-
Wänn de Z im Final isch, isch es würklich absolut besch....
Es chönnt en krasse Zürcher Schport-Tag werde, aber vor allem isch es für d'Fans ja voll de Scheiss so. Defür git's villicht chli weniger Billett-Diskussione.
-
Das häsch jetzt aber au guet kombiniert. Oder häsch das irgendwo chöne nahläse? ;o)
-
Ha ha. Wer isch scho FCZ und Chloote-Fän?