Hat von weitem so ausgesehen, aber war wohl weit weniger absichtlich oder überlegt, als bei Taticek.
Beiträge von Reto
-
-
Möglich wäre es wohl schon, aber dann könnte man es ja gleich am Dienstag ansetzen.
Kenne aber erstens den Terminplan des Hallenstadions nicht und der Z darf über so etwas ja auch noch nicht öffentlich diskutieren, sonst würde man gleich als überheblich abgestempelt.Ich persönlich habe eher das Problem, dass ich an einem Nachmittagsspiel fast meinen Nachwuchs mitnehmen müsste und da fragt sich, wie man an die entsprechenden Plätze kommt und ob so etwas an sich gut wäre, wenn es danach noch eine Meisterfeier gäbe ;o)
Aber das ist ja alles noch sehr theoretisch.
-
Demfall isch en luschtige Oschtermäntig vorprogrammiert. Hoffentlich mit zwei Verein us de Schtadt Züri.
-
Chli vill Ufwand und Abfall für de Effekt, wahrschinlich.
Villne isch es wohl au z'kompliziert gsi ;o)
-
Gueti Iischtellig. Hoffentlich verletzt er sich nöd mal schlimmer, bevor er s'grosse Gäld gmacht hät.
Das isch glaub amel de Hauptgrund für die einte, zum eifach so rasch wie möglich zumene Verein gah, wo mer meh verdient. -
Zu seiner Entschuldigung muss man sagen, dass er den Stock bei Flüeler eingehängt oder oder den Stock bei Flüeler zumindest angeschlagen hat, weshalb er ihn fallen gelassen hat.
OK, immer noch bitter ;o)
-
Vom Stadionspeaker
-
YEAH!
Öppis Emotionalers (positivi Emotione) wirdi wohl nie meh erläbe!
-
Und im Final sind all die beschte Fäns und jammered, dass sie nöd debi si chönd ;o)
-
Das isch mir klar. Klar isch mer nur nöd so ganz gsi, was de Gysin a dem Artikel denäbed findet.
-
De Artikel trifft's doch gar nöd so falsch, Gysino.
Oder was meinsch du zunnere no coolere Pre-Game-Show und meh Pause-Schpili? So e Kiss-Cam wär doch mal öppis. -
Mir zeiged's ehner definitiv, dass er en Dödel isch.
Aber ebe - mer händ's eh scho gwüsst. -
Tuble
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
-
Bin aber auch positiv überrascht von der Eishockey-Berichterstattung auf TC, ehrlich gesagt.
Ziemlich unterhaltsam und auch der Dritte im Bunde im Studio scheint mir nicht auf den Kopf gefallen zu sein und stellt den Experten nicht immer ganz so blöde Fragen wie die Buchli dem Weibel, wobei man da ja auch sagen muss, dass viele Davos-Fans auch immer saudumme Fragen einschicken.
-
Mir verschtönd eus!
Nöd mal en Fuessballer lueged nie uf de Bölle, würd ich jetzt mal behaupte.Isch doch wieder en klare Fall vo Täter-, schtatt Opferschutz und Kuscheljuschtiz, das Ganze ;o)
-
Ja. Wer luegt scho uf d'Schiibe, wänn er de Puck füehrt. Voll blöd, ächt.
-
Ach so. Das war eine ernste Frage und gar keine Anpöbelei? ;o)
Nein, ich wüsste auch nicht, dass er mal nach NA hätte wechseln können. Bei den Amis ist es ja wichtig, dass man schon Leute kennt, die aus dem gleichen Land kommen. Weil die sind ja auch alle genau gleich, die Schweizer. Und damals hatte man noch nicht so viele Schweden, äh Schweizer in der NHL.
-
Habe ich das geschrieben?
Bin nur froh, dass er nie weg gegangen ist, weil er einer der wenigen Spieler war, der mir immer Spass gemacht hat zum Zuschauen.
Spass zählt halt in den Playoffs nicht mehr so wirklich. -
In der Quali hat das immer alles voll locker ausgesehen und hat Spass gemacht. War auch in den POs vor zwei Jahren irgendwie so der Fall.
Hätte er gestern seine Grosschance zu Beginn reingemacht, wäre evt. auch das Spiel anders verlaufen. Schade. Er ist schon die Art von Spieler, die mir wirklich gut gefällt. Vielleicht geht das halt nur auf Schweizer Eis, aber ich bin auch froh, dass Micheli nie weg gegangen ist. Wir haben ja nichts davon, wenn die alle in der NHL spielen (ich zumindest nicht). -
Das hani natürlich nöd gwüsst. Höchschtens vermuetet, nach all de hämische oder chli lächerlich machende Kommentär amel da ine.
Er hät würklich genial ghebed i dem Match und so en Fan im Team z'ha, isch doch scho no e cooli Sach.Im TV häsch en amel geil flueche ghört übers Mic wo glaub d'Schiris gha händ. Findi guet.