echli beides ;o)
Beiträge von Reto
-
-
Muess au wieder mal chli baschtle mit de Chind.
-
Und woher soll man wissen, dass das ewige Polizistin war?
Mal davon abgesehen, dass das ein geiler "Hooligan" ist der auf eine Frau los geht.Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
-
Wär die Schtraf glich höch, wänn sie kei Polizischti gsi wär???
-
So kann man das natürlich auch sehen und eigentlich spricht nichts dagegen.
Ich "sehe" es halt noch aus der Sicht, dass die Person, die das mit den Lions durchgeboxt hat, uns den Erfolg im letzten Jahrzehnt finanziert hat und das wohl immer noch so behalten will. Möge man darüber denken, was man will, aber so lange das so ist und bleibt, kann man es auch einfach akzeptieren oder eben nicht.
-
Zitat von Adm. Bööf
..ich glaube, dass nennt man Erziehung, oder?

Nö. Sturheit. Also das wo du willsch erreiche. Und Alters-Starrsinn oder so ähnlich ;o)
Erzieh isch, dass mini Kids all scho ZSC oder vo mir us ZSC Lions Fans sind. Alles andere isch ideologische Blödsinn, wo ich nöd uf sie muess überträge. Isch doch gar nöd nötig, dass die no i 40 Jahr vo Noschtalgie und verrauchte Halleschtadion-Romantik jammere, anschtatt sich drüber z'freue, dass de ZSC in Altschtette (gar nüme so wiit vo eusem Aargauer Dihei eweg ;o) sini Erfolg fiired.
Chunnsch drus!?
-
Es brucht scho chli länger und isch au bim Z scho chli länger her. Ja, d'Ziit lauft und öb würklich so en grosse Aateil vo de Halle-Bsuecher sini erschte Schpiel vom ZSC gseh hät, ich weiss nöd.
Uf jede Fall wird de Aateil laufend chliiner ;o) -
Larry, du alte Sack. Es wird nüme allzu lang gah, bis fascht all das eifach normal findet, dass das d'ZSC Lions sind. Es paar Minderjährigi us em krasse Egge händ zwar immer no es Problem mit dem, obwohl's sälber no nie es ZSC-Schpiel gseh händ, aber das wird cho, das schwör ich dir. Villicht muesch es du ja nüme erläbe, aber ich mache bi mine Chind au keis Gschiss, wänn's glich vill Lions wie ZSC säged, au wänn die Chlinschte mich letschti gfräged händ, was dän überhaupt Leiens sind.
Ihr müend eifach mit de Ziit gah und de aktuell Club, wo d'Liga beherrscht, hät ja eigentlich au fascht rein gar nüt meh mit em alte Chaos-Club ZSC z'tue, wämmer ehrlich sind. Wem das so sehr nöd passt, de het scho lang müesse für sich d'Konsigwenzen zieh!
-
Ein ausgeklügelter Mafia-Mord.
-
Cool!
Und mit vier Chind under sächsi chani au mitrede, wobi die Ziit jetzt knapp verbi isch - aber er isch mit sim Alter huere früeh dra für das. Da isch er sicher tatsächlich froh um die längere Uswärts-Reise teilwiis ;o)
-
Nomal zwei Chlöötis, wo verlore händ:
ZSC Lions verhängen zwei Stadionverbote
Am Donnerstagnachmittag, 02. Januar 2014, kurz vor Spielbeginn des Spiels ZSC Lions gegen die Kloten Flyers
zündeten im Stadioninnern Kloten-Anhänger mehrere illegale pyrotechnische Gegenstände. In der Folge gelang es
dem Sicherheitsdienst dank moderner Kameras im Hallenstadion, zwei Tatverdächtige anzuhalten und der Tat zu
überführen. Die beiden Täter wurden der Polizei übergeben.
Bei den Festgenommenen handelt es sich um zwei Männer im Alter von 18 und 19 Jahren. Die zwei Männer
wurden wegen Widerhandlung gegen das Sprengstoffgesetz der Staatsanwaltschaft Zürich zugeführt. Neben dem
strafrechtlichen Verfahren wird (gestützt auf das Konkordat über Massnahmen gegen Gewalt anlässlich von
Sportveranstaltungen) gegen diese Personen ein Rayon Verbot ausgesprochen.
Zudem haben die ZSC Lions gegen die beiden jugendlichen ein 3-jähriges gesamtschweizerisches Stadionverbot
ausgesprochen und die Kosten der Schäden an die beiden Täter weiterverrechnet.
-
Das habe ich glaube ich im Radio mitverfolgt. Damals kam das Zeugs noch live mit Walti Scheibli.
War nicht der Simmen im Tor? Dieses Spiel hat ja den Beweis geliefert, dass man auch drei Sekunden vor Schluss bei einem Bully im eigenen Drittel nicht sicher sein kann, keine Kiste mehr zu kassieren. Auch wenn ich mich nicht erinnern mag, dass das in der Zeit bei uns nochmals passiert wäre.Wie die drei Tore mal von Zug in der letzten Minute oder so. Das weiss ich aber nur noch ganz verschwommen. Antisin war da glaube ich beteiligt und es war gegen irgend einen Gurkengegner. Rappi oder so?
-
Dass es zu wenig war, war aber wohl keine Fehleinschätzung. Der Drimic ;o) kommt in Nürnberg ganz gut an.
-
Jetzt ohni Witz: De Kolleg wo bim TV schaffed, findet sie rächt zwäg. Vor allem au im Verglich zu paar andere vom Sport.
-
Ja, das ist mir natürlich klar. Aber genau das ist ja der springende Punkt.
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
-
Da chönd ihr no lang diskutiere und au wänn das alles kein Zämehang hät - so lang so Sache passiered, werdet so Massnahme immer unterschtützt werde.
http://www.abendblatt.de/sport/article1…estuerzung.html
Und mer chönnt's als objektive Usseschtehende au verschtah.
-
scho klar...
-
Das heisst, er isch toll gsi, so lang häsch chöne am See umehänge.
Scho fies, dass früehner häsch müesse ufhöre schaffe. Tuet mer fascht leid für Dich ;o)
Aber isch natürlich scho klar, dass das nöd gaht. Isch aber würklich krass, die Uswertig.
-
Ja. Download über Torrent ist ein super Tipp!
-