Wie hat der Martin Gerber mal gesagt, über sein Russland-Abenteuer:
Wenn ich in der Metzgerei Rind kaufen wollte, musste ich "Muuuuh" machen.
Wie hat der Martin Gerber mal gesagt, über sein Russland-Abenteuer:
Wenn ich in der Metzgerei Rind kaufen wollte, musste ich "Muuuuh" machen.
Einsatz hat er nicht vermissen lassen und Identifikation mit dem Team auch nicht, wenn man mich fragt.
Na ja, irgendwie hät er scho rächt. Mini Chind sind jetzt mit foifi au debi. Het ich also au müesse...
Ich find's im Schport allgemein blöd, wänn immer die gliche gwünned.
Drum fändi Fribourg sympathischer, au wänn das natürlich scho au zuetrifft, wo d'Caro seit.
Isch amel luschtig. Wämmer sälber im Final isch, meint mer, es interessieri die ganz Hockey-Schwiiz, aber sälber lueged mer keis Schpiel vonnere Finalserie, wänn nöd de Z debi isch ;o)
Eigentlich eine geile Begegnung. Zumindest für die beiden Teams. Ich hoffe, dass Fribourg gewinnt.
luschtig:
6 = 1 x Meister ZSC
7 = 2 x Meister ZSC / Klötis
Und zum Crawford:
Wieso setzt mer zum Biischpiel en Hächler nöd scho während de Saison öfter i?
Höred mal uf mit "es wär meh dine gläse" und "eigentlich hettemer au chöne d'Serie gwünne", bla bla bla.
En riese Unterschied gsehn ich jetzt nöd vo 4:0 zu 4:1, ehrlich gseit!
Blöd, wänn er am Samschtig nöd chan schpile.
De Unterschied isch für mich aber scho au, dass de Lohn vom Fuessballer de Märt hergit. Bi gwüsse Manager, hät mer ehner s'Gfühl, dass mer sich eifach gägesiitig vill Chohle zueschiebt i de obere Etagene vo gwüsse Firmene.
chli asi isch eifach, wie sich all nach em Check nur um de Ambühl kümmered und dass es es Wiili brucht, bis eine mal findet, dass mer wäg em Kolleg am Bode müesst öppis unternäh.
Jetzt hani de Check doch au mal no richtig gseh.
Isch doch absolut korräkt. D'Haltig vom Abplanalp isch eifach nöd so ideal gsi.
Isch de überhaupt schpielberächtiged gsi? ;o)
en Mongi halt.
was bedeutet, dass man warten muss, bis man wieder auf die Page kann.
luschtig, dass am Schluss eusi schlaue Politiker dänn so öppis als Argumänt gäge die Initiative bringe müend ;o)
Wieso? Ist er zu gut oder was ist das Problem?
Ach so. Die andere Sektore sind nöd so schlimm?
Wänn, dänn müesst das eigentlich d'Fribourger am meischte interessiere...
Hoffentlich chan er im Final wieder schpile.
De DJ isch würklich e Nuss!
Nehmen wir an, der Bykov war leicht angeschlagen, da macht es evt. Sinn, ihn ein Spiel zu schonen, um keine gröbere Verletzung zu riskieren.