Beiträge von Reto

Das mit Ambühl sehen hier viele so. Die Frage ist nur, wie so etwas sein kann, denn dass das Absicht ist, glauben wohl die wenigstens.

Seit wir das hier diskutieren, ist es manchmal ganz schön extrem, wie er immer noch eine Kurve anhängt oder einen Pass spielt, anstatt zu spielen, wenn das überhaupt keinen Sinn mehr macht. Und ich finde es prinzipiell cool, wenn ein Spieler noch einen Pass mehr spielt als nötig - noch cooler, wenn's dann noch ein Tor gibt.

Forster: Ellbogecheck voll an Chopf vom Monnet. Absichtlich, bewusst usw.

Joggi: Schmeisst de Lehtonen an Bode, de bliibt liege und wehr sich nöd und de Joggi haut no zwei, drü mal uf de Helm, also uf de Chopf.

Monnet: Match fertig, de Monnet hät no de Puck hinter dem HCD-Goal und wird noch chli aagrämplet zum provoziere. Und er lächlet nur. Bi SCB - Servette het's e schöni Schlegi gäh nach sonnerre Szene.

Apropos Disziplin geschter: Absolut vorbildlich isch de Monnet gsi, han ich gfunde. Bi de Szene mit em Ellbogecheck vom Forster hät er nur glächled (obwohl das sicher rächt weh tah hät) und am Schluss vom Schpiel het er au no chöne schlegle, isch aber nur lächelnd devo gfahre. Fascht scho provozierend, wie locker er reagiert hät.

Apropos Provokation: Au geil gsi, de Lehtonen, wie er bi de Davoser-Fans gjubled hät ;o)

Und zum Schpiel.
    De Z isch guet (und wie gseit, diszipliniert gsi), aber ich han ehrlich gseit au gfunde, dass Davos rächt harmlos gsi isch bis churz vor Schluss und beidi Goal wo's gschosse händ sind ja au chli Witzgoal gsi oder vo mir us halt typischi Playoff-Goals, wo mer sich muess erkämpfe bla bla bla. Uf jede Fall hät Davos nöd grad en gfährliche Iidruck gmacht und villicht isch d'Pfuscht i d'Frässi vom Rva für de Usgang vo de Serie nöd s'Schlächtischte gsi. Allerdings au chli härt, wämmer gäge Davos nur chönd gwünne, wänn de Sack fählt.

Zitat von swissdan

Super Sieg ...
    und zu Andres ... jetzt wird langsam peinlich, siehe auch interne Statistik

Verdammt, es chan doch nöd si, aber mer chönnt's würklich fascht glaube, dass er sich vorgnoh hät, keis Goal gäge de HCD z'schüsse. Wär aber scho nöd normal und isch sicher nöd de Fall.

Zitat von ZSColin

Viel wichtiger - und korräkterwiis: Was für en Check? Isch en doppelhändige Fuschtschlag (mit Händsche!) gsi - nix Check ............

Scho um de Egge, aber: doppelhändig???

Zitat von Simms

Hani ebefalls scho denkt. Was füres Selbstverständnis, wemmer als Schiri s Gfühl het, mer müssi entscheidend si.

Isch ja nur es Wortschpiel und Werbig, dass mer au wiiterhin Idiote findet, wo de Scheiss-Job für eus mached.

Zitat von DEGShanahan

Geht es jetzt wirklich darum, ob ZSC Lions Fanutensilien mitgebracht werden in den Bus oder reine ZSC Kleidung ? Oh man, das ist ja so krass, da wäre ich nicht mal im Traum drauf gekommen. Ich dachte es ging darum, das der Buseigner Angst vor Randale hat.

Sorry, aber das ist doch wohl wirklich lächerlich. Ob ZSC oder ZSC Lions outfit. Alle sind nur für den einen Klub. :roll: Wenn das die einzigen Probleme sind, dann geht es ja.

Gruss
    DEGShanahan

Ha ha. Hatte auch eine Weile gebraucht, bis ich es geschnallt hatte. Ist eine Diskussion schon deshalb nicht wert, weil die meisten, die in dem Bus sitzen, wohl nie ein ZSC-Spiel live gesehen haben.

Zitat von Caro

de crawford seg en riese-fan vom lashoff, er stächi uf smarti spieler. ich weiss eifach nöd, ob er nöd mal id kriesi-optik sött gah, dass er s'glich gseht wie mir uf de räng...

Mer chan am Lasch-hoff irgendwie nöd mangelnde Iisatz oder Identifikation mit em Verein vorwerfe, find ich. Aber das chönnt mer mir au nöd, wänn ich mal därft mitschpile... Bringe würd's glich nöd allzu vill. Mindeschtens nöd am Z.

Ja, das hat was.

Trotzdem frage ich mich immer wieder, wie es grottenschlechte Spiele oder auch Filme usw. in den Verkauf schaffen. Es gibt doch wirklich Produkte, die kann NIEMAND wirklich gut finden, aber trotzdem traut sich jemand, den Brunz zu verkaufen.

Das ist mit der Horizon wohl sicher ein bisschen anders. Die ist offenbar einfach nicht ausgereift oder man kann die Möglichkeiten nicht nutzen, was einen Teil der User ärgert. Andere, denen reicht es, wenn die Senderreihenfolge in etwas wo ist, wie sie das gut finden...

Bis ich jetzt gschnallt ha, dass de slogi würklich vo Sim City redet und das keim "verblüemlete" Bricht über d'Horizon si sött, isch es also es Wiili gange. Was bisch dänn du da no am game i dim Alter, slogi? ;o)