Beiträge von Reto

Zitat von zsc79

Genau wegen Spielen wie gestern gehe ich nur noch ab und zu an Matches und verzichte bewusst auf die Saisonkarte !

Du bist mir ein komischer Kauz.

Also gestern hat man definitiv etwas geboten bekommen fürs Geld.

Das mit der Überheblichkeit im Mitteldrittel ist wohl die entscheidende Erkenntnis. Aber cool zum Zuschauen war's doch allemal.

Zitat von snowcat

öppis wo de fringer ja (zurecht) au uf em rase vermisst.

ich han demit au nöd gmeint, dass ich's guet finde, dass jede i sinere eigne Wält läbt. Im Gägeteil, wänn anderi Lüüt (evtl. sogar Kollege?) ume sind, dänn hät das eher mit Ahstand ztue, dass mer de Chopfhörer nöd immer uf de Rüebe hät.

Ich glaube, die Regle git's nüme. Mindeschtens wird das de Junge hüt nüme so erklärt oder d'Eltere schaffed's schlicht nöd, das dure z'setze.

Das chani mit Abschtand am wenigschte ernscht näh a de Generation iPhone, dass immer ein Chopfhörer im Ohr händ, wänn's mit de Kollege oder mit de Eltere unterwägs sind und i de einte Hand ihres blöde Telefon hebed. Unverschtändlich für mich...

Zitat von ZSColin

Korrekt.

Ha ha.
    Voll d'Expertediskussion.

Anderersiits, wänn kei Schtraf gloffe wär und de Check findet quasi dänn schtatt, wänn de Puck scho fascht im Goal isch, wär's no diskutabel, öb's nöd doch e Schtraf müesst gäh. Aber das passiert ja zum Glück weniger, als unklari Entscheidige bi "hands" im Fuessball...

Vollidiote.

Klar isch de Blaser nöd i de Luft und de rächti Arm isch au einigermasse am Körper. Allerdings gaht d'Bewegig ganz eidütig in Richtig vom Ambühl sim Chopf und de hät de Chopf scho Sekunde lang uf de genau gliche Höchi, als ich das voll bewusst gsi. Da git's für mich eigentlich kei Diskussion und im Link vo de iihf gseht mer vill harmloseri Foul, wo sie als schlächti Biischpiel zeiged.

Wenigschtens sind die andere Z-Schpieler das Mal nöd eifach näbed dra blöd umgeschtande, nach de Aktion...

Das einzige, was mich stört daran, dass der Brulé nun weg ist, ist, dass das NHL-Gejammer wieder anfängt.
    Er hinterlässt ja nicht gerade eine Riesen-Lücke, die man dringend schliessen müsste...

Dass der Höhener überhaupt noch Hockey spielt, verwundert mich immer wieder, wenn ich ihn wieder irgend in einer Mannschaftsaufstellung sehe.

Schlecht geht's dem sicher nicht, für die begrenzten Fähigkeiten, die der hockeytechnisch hat.

Zitat von larlf

isch interessant, vor allem staht i de überschrift au was vo hockey stadie:
    http://www.blick.ch/news/politik/b…-id2051291.html

mini meinig:
    wänn das cho wür, dänn brüchts glaub mal e schwiizwiiti aktion... (ach ja: ich trinke so guet wie keis bier pro spiel & chum au nöd scho bsoffe, aber ich finds trotzdem en absolute schwachsinn!!!)

Eigentlich ganz eifach.
    Mer muess eifach nachher no glich blöd tue wie vorher, dänn merked's au, dass es nöd am Alk liit.

Zitat von Mitsch 2006

wenn...wenn...wenn...

das habe ich schon im letzten lockout gehört,
    vor lauter zukunft die gegenwart verpassen nenne ich das

Die letscht Lockout-Saison isch für de Z us minere Sicht schpielerisch e super-Saison gsi. OK, de Robitaille isch zu dere Ziit eigentlich glichwertig gsi, wie en NHL-Star.

Immerhin simmer im Final gsi und dete hät en Usländer s'entscheidende Goal gmacht, wo scho ewig i de Schwiiz gschpillt hät, au wänn Nash, Thornton, Hagman natürlich de Unterschied usgmacht händ.

Trotzdem isch es au dete kei falschi Entscheidig gsi.

Söll ich jetzt mal mis Mail use sueche, wo ich vor drü Jahr gschriebe han und ihne de Tipp gäh han.

Na ja. Dass es grad 12-Minute-Zämefassige müend werde, han ich nöd gseit, aber wämmer zum Biischpiel Schportschau (Bundesliga) lueged, dänn isch es dete scho immer so, dass de Kommentar nöd am Aafang scho Sache seit wie "Die ZSC Lions waren heute zwar der Favorit, aber...".

Mal luege, öb's so besser wird, wie's es jetzt vor händ. De Kommentar chönnt mer aber immer so aapasse, öb's jetzt 12 Minute gaht oder zwei.