OK. Merci.
Händ's scho en Nachfolger?
OK. Merci.
Händ's scho en Nachfolger?
Schponsore händ's uf jede Fall gnueg.
Stimmt.
Dabei muss man auch zusätzlich noch sagen, dass die Frey-Gruppe wirklich viel in den Schweizer-Sport investiert. Es gibt ja Spiele, da haben alle Akteure auf dem Eis irgend eine Automarke diese Konzerns aufgedruckt und es wird sicher auch viel Geld in den Nachwuchs gebuttert usw.
Da ist natürlich viel Geld vorhanden, aber trotzdem ist es nicht selbstverständlich.
Gar nöd gwüsst mit em Capello.
Wieso isch dänn de weg?
wie sieht's denn mit den Terminen im Hallenstadion aus, wenn Fribourg die nächsten drei Spiele gewinnt? ;o)
Wenn es nur das "Problem" wäre, einen Spieltag mehr Pause zu machen, fände ich es schon recht mies von Bern, wenn sie da nicht einwilligen würden.
Zitat von gringode hartley söll bliibe!
Wänn's Meischter werdet muess er ja traditionellerwiis eh gah.
Mindestens im ersten Spiel hatte BNW mit Jussi aber recht ;o)
besonders schlau ist der Besuch, der zu dir kommt, genau zu dieser Zeit ;o)
Mehr Tickets werden sicher nicht verkauft werden, aber so eine Meisterfeier zu Hause und dann noch an einem Samstag, ist halt schon lustiger. Da müssten wir in dem Fall auch da wieder 4:0 gewinnen.
De Maria isch so peinlich gsi, wie er über de Hartley her zoge isch, will de Seger nöd grad hät därfe es Interview gäh, nach em Pausepfiff.
Scho es ziemlichs Ei gsi, das 2:2 aber umso geiler, wämmer de Match dänn glich gwünnt, obwohl's mindeschtens im Schlussdrittel nöd würklich denah usgseh het.
War auch nicht bös gemeint. Wenn's jeweils keine ernsten Folgen hat, ist es doch aber genau das, was den Sport ausmacht, finde ich.
Dem sagt man Eishockey.
Was d'Abpraller betrifft, isch bim Flüeler i de POs minere Meinig nah e dütliche Schteigerig da gsi. Gäge Schluss vom letschte Schpiel hät's eine, zwei gäh, wo en Zuger het chöne profitiere, aber eusi sind besser gschtande. Suscht schpielt de Flüeler ja würklich rächt souverän UND eusi Verteidigung au.
ALLES ist über oder unter dem Knie. Mal abgesehen, vom Knie selber.