schtimmt. Han au nie Muskelkater nach em Unihockey, will ich mich die Bewegige vo dem Schport sit ewig gwöhnt bin. Nach eme Tag Skifahre wär's wohl grad chli andersch bi mir.
Beiträge von Reto
-
-
schtatt am Urs verzelle, chönnt mer ihn ja au mal eifach fräge. Eigentlich naheliegend ;o)
-
Isch villicht wie bim suufe. Wänn am Morge grad wiiter suufsch häsch au kein oder mindeschtens weniger Kater.
-
vo dem her, wo ich über das weiss, glaubi nöd, dass mer das ganz chan loswerde...
-
das isch doch us Ziite, wo de Z die Fotene eigentlich sött ha oder de Fotograf chan fräge, meinsch nöd?
-
Klicke auf Gefällt mir um Fan zu werden!
Hmmm....
-
Händ's grad am Samschtig i de Schportschau bracht - und am gliche Tag isch de gschtorbe (oder händ's es i de Sportschau scho gseit gha - glaubs nöd, oder)?
Luschtigi Gschicht. Also das mit em Zwillingsbrüeder.
-
Der hat sich sicher informiert

Wenn der aber in der Schweiz dieses Mal einschlägt, wär's schon fast peinlich, wenn man bedenkt, wie wenige gute Spiele er in der Bundesliga vollbracht hat.
-
wer weiss.
-
-
Zitat von snowcat
wänns anders wär, wär er ja chum cho...
das heisst aber nöd allzu vill. siehe stahel, chunt sehr starch ufs verhältnis trainer-spieler ah. und mit em gross isches sicher nöd eifach. usserdem gits bi denige spieler jeweils en riesemotivationsschub. die wänd allne bewise, dass sie zu unrecht nüme erschti wahl gsi sind. wir werden sehen.
gruess roli c.
Am Scott hämmer immerhin z'verdanke, dass mer nöd a de EM sind.
-
Wo schtaht das vo de Migros?
-
Bitteri Sach. Grad Chindergartegeburtstag, was bi eus ablauft.
-
muess dene glaub d'Printscreens vo de Wichser-News mal schicke:
-
Wie bisch dänn du ZSC-Fan worde, wänn "a de Schpitze mitschpile" dis Kriterium isch?
-
Zitat von snowcat
3. bekannte gewalttäter müssen sich 2 stunden vor matchbeginn auf dem polizeiposten melden. eine gute sache, welche sich in england bewährt hat.Schön und gut, aber das heisst, dass wenn du mal an einem Match gewalttätig wurdest, dass du dann jeden Nachmittag / Abend, an dem ein Spiel stattfinden, auf dem Polizeirevier verbringen musst???
-
meinsch nöd Barca? ;o)
-
Dann bekommt man vielleicht ab und zu die 19'000 Zuschauer zusammen ;o)
-
Boah, Ralf! GC und Bayern-Fan? Krass!
-
Vielleicht ist die Zeit der Serie einfach abgelaufen. Welche Comedy schaffts es schon, 7 Staffeln lang das Niveau zu halten?