Die Berner sind immer einen Schritt voraus, wenig Spielaufbau zu erkennen beim Z. Momentan glaube ich nur dran, dass wir mit einem Lucky Punch ausgleichen können und dann auf den nächsten hoffen müssen ;o)
Beiträge von Reto
-
-
Wär au chli sinnlos em Hartley sis Büro go bsueche, wänn de Match in Bern isch.
Höred doch mal uf jammere oder werdet HDC oder Chloote-Fans, wänn's eu nur um so Seich gaht.
-
Bern ohne Dumont und Kwiatkowski, dafür Vigier sowie Roche...
-
also die erschte zwei Minute han ich mal zämegschnitte vor 12 Jahr (hei ei ei) und de Reschte isch wohl vom Hans Holzer.
-
Stimmung erst nach dem 1:1, aber dann richtig.
Die Frage ist nur, wie und ob man Bern in Bern besiegen kann...
-
Sinnlose Energieverschwendung war das.
-
Guete Satz.
De vom Balz findi aber au geil. Sich über mangelndi Diskussionskultur ärgere und dänn Arschloch und Vollidiot verteile.
Köschtlich ;o)
-
-
mer muess eifach irgend es Abo vo Swisscom ha, dänn hät mer es Swisscom Login.
Wievill schtaht's?
-
-
Zitat von Ali Bengali
luegsches i de Badhose? zimmli geil

Ich lueg's i de Unterhose, falls es dich interessiert. Aber s'ZSC-Liibli isch relativ lang, woni a han.
-
öhm ja. Drittletschte Satz ;o)
-
Super letschte Satz ;o)
-
Ich finde die NZZ halt doch auch etwas borniert, ehrlich gesagt.
-
"Masterround". Tssss....
Gopf, ich bin au a dem Schpiel gsi und weiss das irgendwie alles nüme.
-
das huere Ghetto im Schwiizer-Fuessball, unglaublich.
-
uf Ricardo chunnsch sicher 80.-- über defür. Vo dem her würdi zueschlah.
-
Irgendwie chan ich mich mit eme Namittagschpiel im Playoff-Final nöd aafründe, obwohl mer das in Davos obe ja aus cho gha händ.
Ganz verreckt wird's aber, wänn das scho de entscheidend Match wär ;o)
-
Ich bin da eigentlich zwenig drin bim FCZ, aber wänn ich Fringer ghöre, han ich eifach schwer s'Gfühl, dass das überhaupt nöd passe würd. De Fringer passt sit em Debaku in Aserbaidschan us minere Sicht sowieso nienets meh here, aber zum FCZ scho gar nöd.
-
irgendwie nicht so familientauglich...