- Offizieller Beitrag
gemütliches Beisammensein ;o)
gemütliches Beisammensein ;o)
Zitat von MushuLehmann ist sicherlich ein guter Selfmade-Geschäftsmann. Aber er ist kein Fan! Der kommt nicht um Geld zu verlochen, der will investieren und dann profitieren. Spannend auch, dass er erst kommen will, wenn die derzeitige Situation bereinigt ist (Nachlassstundung oder Konkurs). Wie sieht das beim Hockey im Konkursfall aus; geht die 1. Mannschaft dann auch in irgendeine untere Liga, oder kann eine neue Trägergesellschaft einfach im A weiter machen? Die erste Mannschaft gehört ja scheinbar nicht dem EHC Kloten, sondern ist in die Holding des Präsidenten eingebunden.
Korrekt. Sag er ja auch klar. Zudem will wieder mehr junge Talente einbauen und auf teure Transfers und Ausländer verzicht. Er hat keine Lust eine jährliches Defizit auf der eigenen Tassche zu decken.
Zitat von Retogemütliches Beisammensein ;o)
mir chönnted ja vor de Meisterfiir die echli gmüetlich unterstütze ZSC suscht gar nüt...... chunnsch den au mit de ganze Familie, muesch eifach uf die ufpasse, weisch no womer de Mario im ganze Hallestadion gsuecht händ? Guet hüt häts kei Rennbahn meh zum ufe chräsme......
Gruss Lolo
Zitat von Lolomir chönnted ja vor de Meisterfiir die echli gmüetlich unterstütze ZSC suscht gar nüt...... chunnsch den au mit de ganze Familie, muesch eifach uf die ufpasse, weisch no womer de Mario im ganze Hallestadion gsuecht händ? Guet hüt häts kei Rennbahn meh zum ufe chräsme......
Gruss Lolo
A die Schtori han i au tänkt, wo i mini beide agluegt han ...
Geili Ziit gsi!
Ha ha.
Isch die Fiir jetzt am 28. April?
Um weli Ziit?
De Jonas und d'Nina sind genau dänn annere Geburi-Party und sie würdet sich eigentlich au über e ZSC-Meischterfiir freue. Seich das. Mal luege, wänn's genau isch...
het öpper en auto wimpel mitem alte logo zverchaufe, oder weis wos die git?!
gruezsc
;o)
Zitat von larlf
ja so idere art.. aber de isch nöd grad schön:).. naja mussi wieter güxe;)
danke
Lions-Wimpel chasch am Fanshop chaufe!
Wie i de gueti alte Ziite, wo der no de Papi vo de Mätch hät müesse verzelle, will nanig sälber häsch chöne gah ;o)
mal e ketzerischi frag, wieso übernämed mir nöd d'spielfeldgrössi vo dä ennhaaell?
isch die nöd zume grosse teil däfür verantwortlich, dass die spiel äne am teich so schnäll und spannend sind?
nurso e idee wo mir bim luege die nacht in sinn cho isch....
was dänked ihr drüber?
ich mein nur wills bi eus anderst isch muesses ja nöd so bliibe oder? ich bin pro sinnvolli neuerige.
chunt no däzue, dass im fall vonere apassig sich eusi junge wo id nhl wächsled sowie die alte nhl-säck wo zu eus chömed nüme müend umstelle....
also ich gsehn nur vorteil und kei nachteil abgseh vom umbaue vo dä iisfälder was ja wohl nöd so dramatisch wär....?!
gruess
thomi
Schpannend isch es also au mit em grosse Iisfäld gsi, im Final ;o)
Jetzt wird seeeeehr eng für Kloten
Zitat von Champs-de-MarsJetzt wird seeeeehr eng für Kloten
Grounding?
Zitat von Vladi19Grounding?
Nicht ganz auszuschliessen aber vermutlich nicht. In der Zeit bis zum 10. Mai wird im Hintergrund an einer (Ab)-Lösung gearbeitet. Bircher ist sicher raus, Fetscherin auch eher unwahrscheinlich. Spieler wissen Bescheid was läuft und werden bis dahin stillhalten, da an einer Gesamtlösung gearbeitet wird. Gemäss OR hätte der Angestellte ja das Recht fristlos zu kündigen, wenn innert "angemessener" Frist der Lohn nicht fliesst.
Gehe mal davon aus, dass es Lehmann sein wird. Aber man weiss ja nie.
Vill wichtiger:
Zitat von Champs-de-MarsNicht ganz auszuschliessen aber vermutlich nicht. In der Zeit bis zum 10. Mai wird im Hintergrund an einer (Ab)-Lösung gearbeitet. Bircher ist sicher raus, Fetscherin auch eher unwahrscheinlich. Spieler wissen Bescheid was läuft und werden bis dahin stillhalten, da an einer Gesamtlösung gearbeitet wird. Gemäss OR hätte der Angestellte ja das Recht fristlos zu kündigen, wenn innert "angemessener" Frist der Lohn nicht fliesst.
Gehe mal davon aus, dass es Lehmann sein wird. Aber man weiss ja nie.
Und Lehmann will auch Meister werden wie Bircher? Ohne senkung der Lohnkosten wird auch er scheitern
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!