Ja, macht natürlich auch Sinn, wenn man kein Geld hat, aber im Budget war noch eine Ausgabe vorgesehen.
Beiträge von Reto
-
-
Lueg de Al Bundy jetzt mal wieder!
-
-
bisch e Frau, dass der wichtig isch, wer schpillt?
-
-
hät chli öppis, jetzt wo's seisch. Isch würklich früehner witziger gsi. Defür hät's dete ebe de Herb nanig gäh.
-
finde das schon grad ein Extrembeispiel als Beweis, was für Käse da veröffentlicht wird teilweise.
-
Bist ja nicht seit 25 Jahren Charlie Harper-Fan. Das wirst du schon verkraften und Jake und auch Alan sind für mich genau so lustig, bzw. lustig genug, um die Sendung weiterhin zu schauen. Der geilste ist sowieso Herb!
-
Wobi da die aktuell Schtaffle leider au nüme so glatt isch und das ohni Personalwächsel.
Und Larry: Alkis sind kei Vorbilder. Jedefalls für mich nöd. Aber villicht meinsch es ja au ehner uf d'Fraue bezoge, da chömmer wieder diskutiere ;o)
-
Das wär sicher luschtig ;o)
-
Schimpfwörter sind fascht wichtiger.
-
grad es böses Mail schriibe. Nützt immer!
-
So würklich wiit isch es gar nanig bi die äne. Ich han mich so as Dütsche gwöhnt, dass ich uf die dütsch Version gwartet han.
Und ja - wie chamer au erscht uf die zweit Folg iischtelle. Dänke, mer sött de Sändig au so e Chance gäh. D'Witz hät ja schliesslich nöd de Sheen gschriebe.
-
Sauerei!
-
En Witz, z'behaupt, es heg öppis mit de Qualität vo de Sändig z'tue, wänn die erscht Folg vill lueged. Das isch mer e abverreckti Logik.
Es hät rein mit de "Werbig" und em Tamtam z'tue, wo im vorus drum gmacht worde isch. Wie guet oder witzig die erscht Folg isch, gseht mer ja erscht, wämmer sie fertig glueged hät.
-
Top seriös, de Blick!
Geschter Abig isch im Blick au no 240' oder 250' gschtande. Eifach nur piinlich! Muessi grad bhalte, die Bilder!
Da gseht mer mal, wie vill mer chan / söll glaube, vo dem wo mer liest.
-
Habe nur die erste Folge geschaut vor ein paar Tagen und fand sie eigentlich ganz OK.
Natürlich recht hart, wie klein die Trauer war, aber es ist nun mal eine Comedy-Serie.
Die "Benotungen" der einzelnen Folgen von Staffel 9 sind zwar recht tief, aber dieser Trend war halt auch schon in Staffel 8 auszumachen. War ja nicht mehr sonderlich witzig und dem Charlie hat man's auch angesehen in den letzten Folgen, dass er überhaupt nicht mehr auf der Höhe war.
Mal schauen, wie's weiter geht...
-
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-franken-191678
Und da uf em Bild gseht mer mal, wie seriös so Sache ufbereitet werdet:
-
Ja. Er hät sicher bim EHC Wallis gschpillt. Jetzt wo ihr's säged.
-
Ja, das weissi scho no. Isch aber ehner en Fribourger gsi, oder?