Mehr Tickets werden sicher nicht verkauft werden, aber so eine Meisterfeier zu Hause und dann noch an einem Samstag, ist halt schon lustiger. Da müssten wir in dem Fall auch da wieder 4:0 gewinnen.
Beiträge von Reto
-
-
De Maria isch so peinlich gsi, wie er über de Hartley her zoge isch, will de Seger nöd grad hät därfe es Interview gäh, nach em Pausepfiff.
-
Scho es ziemlichs Ei gsi, das 2:2 aber umso geiler, wämmer de Match dänn glich gwünnt, obwohl's mindeschtens im Schlussdrittel nöd würklich denah usgseh het.
-
War auch nicht bös gemeint. Wenn's jeweils keine ernsten Folgen hat, ist es doch aber genau das, was den Sport ausmacht, finde ich.
-
Dem sagt man Eishockey.
-
Was d'Abpraller betrifft, isch bim Flüeler i de POs minere Meinig nah e dütliche Schteigerig da gsi. Gäge Schluss vom letschte Schpiel hät's eine, zwei gäh, wo en Zuger het chöne profitiere, aber eusi sind besser gschtande. Suscht schpielt de Flüeler ja würklich rächt souverän UND eusi Verteidigung au.
-
ALLES ist über oder unter dem Knie. Mal abgesehen, vom Knie selber.
-
-
-
Muesch luege, de Egli chunnt...
-
Hei ei ei. Du i de SP.
-
Wenigstens nicht so ein "Trötzli-Communique", sondern etwas mit Hand und Fuss, das sich auch vernünftig anhört, wenn ihr mich fragt.
Zudem haben sie hoffentlich eine coole Party gehabt in der KEBO und die Mannschaft dann noch zu empfangen, ist doch auch cool.
-
-
Die Rosette tut noch etwas weh, aber das war es wert heute.
-
Mal en andere Wayne, aber au nöd schlächt.
-
Die Meldung wird auf Unverständnis stossen?
Hmmm... Mir kommt da spontan eher ein gewisser Wayne in den Sinn und vor allem die Zuger werden das genau so sehen. Noch mehr, wenn die Halle sowieso voll sein wird.
-
Für Fringer hätte ich auch kein Verständnis.
Stani wäre wirklich witzig, aber leider eh nicht realistisch.
-
dänn git's ja im Final grad nomal es Zähringer-Derby.
-
Lugano hät sit 2006 kei Playoff-Serie meh gwunne. Isch mer gar nöd so bewusst gsi. No rächt krass.
-
Ich fand es eher langweilig.