So schlau bini au gsi und ich gsehne uf de erscht Blick vor allem Wörter wie "Freiburg im Breisgau", "11. Jahrhundert" usw.
Beiträge von Reto
-
-
Weiss eigentlich irgend einer, was der Zähringer-Quatsch bedeutet oder schreibt man es einfach, weil man's irgendwo hört und das voll in ist?
-
Vorher de Sack zue mache!
Und sich dänn im Final nomal ufrege.
Und wäg de Tickets: Ach so. Stehplatz wär ja au easy in Rappi. Da hämmer gueti Erinnerige.
-
Zitat von Larry
Wenn es aber nach 6 Spielen fertig ist (4:2 oder 2:4) dann hätte der Z ein Heimspiel weniger, darum haben sie auch abgesagt.
Fragt sich was man bei einem "Heimspiel" in Rappi oder Kloten überhaupt verdient oder legt man da nur drauf?
Sind ja praktisch alle Tickets für die Saisonkartenbesitzer!
Und? Hast du während des Schreibens deines Beitrages nicht auch grad gemerkt, dass es eben doch Sinn machen würde / könnte?
Es käme dazu, dass der administrative Aufwand gleich Null wäre und bei den anderen Varianten müssten man organisieren und rennen, ohne zu wissen, ob das Spiel überhaupt stattfinden wird.
Ich will dann mal sehen, welchen Saisonbesitzern sie sagen, dass sie nicht ans Spiel kommen sollen...
-
Wenn man Spiel 6 und 7 abtauschen könnte, denke ich, dass man als Verein in der "Notlage", diese Möglichkeit wohl in Betracht ziehen müsste.
Je nachdem könnte das ja auch ein geiles Ende nehmen mit einem Heimsieg in Spiel 7 ;o)
-
Nur lang läbe isch ebe au keis Qualitätsmerkmal.
-
Han gmeint, de seg topfit gsi? Scheibe. Irgendwie en luschtige Siech gsi, wie er immer gseit hät, wie guet er isch und / oder gsi isch, aber es isch bi villem au rächt öppis dra gsi und er hät sich als "Düttsche" irgendwie uf e sympathischi Art integriert, bi de Urschwyzer.
-
Er hät sich wohl z'fescht am um Thomi sini Wett kümmered, aber scho en komische Entscheid. Findi also au.
-
Ich gib der en Tipp: Lah die sälber luege, dass zu ihrne Tickets chömed.
-
Ja, säg nüt. Ich würd wette, de Urs hät Antwort gäh.
-
Häsch en Controller debi oder was isch dis Problem?
-
wo isch ächt de Charlie mittlerwiile?
-
let's go Lions, let's go.
-
Playoff isch, wänn all denäbed tipped.
-
Ich bin leider erscht im Herbscht '92 s'erschte Mal i de Halle gsi, aber chan mir vorschtelle, dass die Playoffs gäge Lugano emotional eigentlich scho krasser müessted gsi si, als de Victoria Cup und evt. au d'CHL.
De Reschte vo de Reihefolg passt bi mir aber haargenau au, aber dänke, dassi 1992 wiiter obe het, wänni im 92gi scho paar Jahr Z-Fan gsi bin.
De Titel im 2000 isch ja drum so schön gsi, will mer es paar (na ja, es paar vill) Jahr nüt zum fiire gha hät vorher. Erschtuunlicherwiis isch 2001 dänn fascht genau so iigfahre und würklich überrascht bin ich am VC gsi, wie wichtig mer das Schpiel dänn uf's mal gnoh hät, wo mal s'erschte Bully gschpillt worde isch.
-
Theoretisch sind noch genau die gleichen Playoff-Gegner in der gleichen Reihenfolge wie im Jahr 2000 möglich.
-
Zitat von Der WeiseAlles anzeigen
Freude herrscht, gestern wurde wahrscheinlich der Grundstein für eine rosige Zukunft gelegt, und die Quali für die Halbfinals ist nur ein Puzzlestück davon.
Bob Hartley gat es wahrscheinlich tatsächlich geschafft die Steine ins Rollen zu bringen.
- Arbeitseinstellung
Wahrscheinlich Meilenweit besser als seine Vorgänger, hat sich zu 100 % mit der Organisation identifiziert.
- Aenderung der Hierarchien im Team und in der Kabine
Bob hat tatsächlich alle gleich behandelt, unabhängig von Erfahrung Klubzugehörigkeit unf früheren Erfolgen. Die Jungen haben gemerkt dass sie eine faire Chance erhalten (Flüeler, Schäppi usw.) und die alten haben es am Anfang zwar murrend aber dann doch akzeptiert.
Die Chemie hatdanach wirklich gestimmt, in den Playoffs war definitiv ein Team zu sehen.
-Psychologie
Auch wenn als harter Hund gebrandmarkt hat er für mich mit diversen Spielern viel Menschenkenntnis und Feingefühl bewiesen, Beispiel Monnet und Bärtschi die in den PO zu Leistungsträgern geworden sind. Auch hat er den Wechsel von Sulo zu Flüeler nun definitiv vorgenomen ohne Sulo die Ehre zu nehmen!
Egal was noch kommt, wir haben in dieser Saison mit Sicherheit einen wegweisenden Schritt in die Zukunft gemacht; und wahrscheinlich ist der neue Z auch wieder eine interessanta Adresse für Spieler!Scho schön, wie schnäll alles wieder super isch.
-
-
Besser werdet Schpiel mit HD au nöd.
-
und am Schluss jammered wieder paar, wänn's keis Billett übercho händ.