Ausverkauft. Soeben durch Mr. Ticket inoffiziell verkündet.
Beiträge von Reto
-
-
-
-
Zitat von Brave New World
Gut schaue ich NIE ein Spiel auf SF (Danke TC). Der Sender ist auch aabseits vom Sport ein Müll sondergleichen.
Wenn das wirklich stimmt, dass nur Pro Davos moderiert wurde, dann ist es eine Frechheit. Man sollte ein Spiel neutral kommentieren.Es stimmt nicht.
Aber schön zu sehen, wie dir hier viele vorwerfen, eine Murmeli-Brille aufzuhaben und selber sind die auch nicht besser.
-
Er chan doch nur luege, öb d'Schiibe im Goal gsi isch oder nöd. Oder isch es i de Playoffs evt. andersch?
-
Da isch rächt Schadefreud ufcho bim dritte Pfoschteschuss.
De RvA hät au schön en Schtockschlag uf en Händsche verteilt, de Schafseckel und ich würde (kei Ahnig, wie schtarch da mini ZSC-Brülle isch) au säge, dass de Flüeler de Puck under em Händsche gha hät. Evt. vo de Chraft wo er druf gha chamer dem nöd "blockiert" säge - kei Ahnig.
Und de Schiri isch au guet. Schickt de Kenins use, debi hät de Cunti am Davoser de Schtock is Gsicht gschlage. Zum Glück hät's dete aber nöd e schlimmeri Schtraf gäh - ziemlich unnötig gsi. Schad au, die mindeschtens drü 100%ige, wo elei vor em Goalie vergäh worde sind, aber das isch alles Details.
Souverän gschpillt, wie ich finde, abklärt i de Defensive und trotzdem - Davos isch irgendwie au schwach gsi, hani gfunde. Kein rächte Schpielufbau, vill unnötigi Fähler i de Defensive usw.
Und den Kommentar fand ich übrigens gar nicht HCD-lastig, sondern angenehm neutral.
-
er redet ja vo sich und nöd vo de HCD-Fans.
-
d'Caro filmed live i de Halle und streamt zum Larry.
-
Swisscom TV Air oder wie?
-
schtimmt. Han au nie Muskelkater nach em Unihockey, will ich mich die Bewegige vo dem Schport sit ewig gwöhnt bin. Nach eme Tag Skifahre wär's wohl grad chli andersch bi mir.
-
schtatt am Urs verzelle, chönnt mer ihn ja au mal eifach fräge. Eigentlich naheliegend ;o)
-
Isch villicht wie bim suufe. Wänn am Morge grad wiiter suufsch häsch au kein oder mindeschtens weniger Kater.
-
vo dem her, wo ich über das weiss, glaubi nöd, dass mer das ganz chan loswerde...
-
das isch doch us Ziite, wo de Z die Fotene eigentlich sött ha oder de Fotograf chan fräge, meinsch nöd?
-
Klicke auf Gefällt mir um Fan zu werden!
Hmmm....
-
Händ's grad am Samschtig i de Schportschau bracht - und am gliche Tag isch de gschtorbe (oder händ's es i de Sportschau scho gseit gha - glaubs nöd, oder)?
Luschtigi Gschicht. Also das mit em Zwillingsbrüeder.
-
Der hat sich sicher informiert

Wenn der aber in der Schweiz dieses Mal einschlägt, wär's schon fast peinlich, wenn man bedenkt, wie wenige gute Spiele er in der Bundesliga vollbracht hat.
-
wer weiss.
-
-
Zitat von snowcat
wänns anders wär, wär er ja chum cho...
das heisst aber nöd allzu vill. siehe stahel, chunt sehr starch ufs verhältnis trainer-spieler ah. und mit em gross isches sicher nöd eifach. usserdem gits bi denige spieler jeweils en riesemotivationsschub. die wänd allne bewise, dass sie zu unrecht nüme erschti wahl gsi sind. wir werden sehen.
gruess roli c.
Am Scott hämmer immerhin z'verdanke, dass mer nöd a de EM sind.