d'Schtraf wird si, dass nur no Familie mit Chind a d'Mätch därfed.
So findi dänn wenigschtens paar Babysitter für mini Chinderschaar.
d'Schtraf wird si, dass nur no Familie mit Chind a d'Mätch därfed.
So findi dänn wenigschtens paar Babysitter für mini Chinderschaar.
Die Kinder sind ja eh noch gratis, von daher nicht so wild.
Den Thread über die erhöhten Ticketpreise kann ich dann ja am Montag eröffnen...
Saletti zäme
Jetzt bin ich auch schon so weit.
Eigentlich würde ich mit meinen Kindern gerne mal ein FCZ-Spiel besuchen und da müsste natürlich etwas Stimmung sein, damit das Ganze in Erinnerung bleibt.
Nun aber die Frage, ob FCZ - FCB im Moment nicht doch etwas zu viel des Guten sein könnte. Was meint ihr?
Verdammt. Eigentlich möchte ich gehen, aber wenn ich ans letzte Spiel im Letzi gegen Basel im Mai denke...
Zitat von LarryAlles anzeigen
Vitamin B schadet nie.
Es fällt auf, das im Hockey die Söhne von NLA Spielern meist auch Karriere machen, während dies im Fussball weit weniger der Fall ist (z.B. Beckenbauer jun.).
Klar, im Fussball ist die Auswahl viel grösser.
Ich konnte aber schon beobachten, dass die Söhne berühmter Väter im Hockey Vorteile haben, weil der Vater, bewusst oder unbewusst, einen gewissen Druck auf den Verein ausübt.
Gewisse Väter sind auch schon zum namenlosen Juniorentrainer aufs Eis gekommen im Training, um für ihr Söhnchen nach dem rechten zu sehen....nicht beim ZSC allerdings.
Bist du ein namenloser, musst du einfach besser sein als der Sohn aus bekanntem Hause, sonst reicht es nicht!
Bist du nur gleich gut, spielt der andere!
Die Spieler haben ja auch die Möglichkeit, die Kleinen schon von sehr klein an mit aufs Eis zu nehmen, während ein "Normaler" gar nicht so viel Zeit auf dem Eisfeld verbringt.
gemein...
müend luege, de wird no iischlah bi eus...
Findi also au härt, dass de Fink so mir nichts dir nichts mal verschwindet.
voll skandalös!
Habe die Hälfte des Ziischtigs Clubs gehört bis jetzt und wenn du mich fragst, ist das eine sinnlose Diskussion über die Pyros. Die tun so, als ob alle Probleme mit dem Feuerwerk zusammenhängen würden.
er isch en Held - er wird's verchrafte, wänn er jetzt entschtellt isch.
torrent isch unbruchbar und ja, mer ladet glichziitig uf, was - wänns ganz blöd lauft - chönnt problematisch si.
schick der es Mail, wänni im Gschäft bin.
Eifach ja nüt inschtalliere wo d'Songs grad wiiter verteilsch...
da chämed wohl schweri Ziite uf d'Cablecom zue ;o)
Für mich ghört bimene Uswärtsmatch (mindeschtens am Wuchenänd) halt au chli dezue, dass mer chli früehner aareist und sich am andere Ort chli ufhaltet und vorfäschted. OK, a normale Ligaschpiel sicher weniger, aber bimene Länderschpiel würd's mich aaschisse, wänn mir öpper seit, mit welem Zug um weli Ziit ich muess aareise und dänn wirdi no is Schtadion begleitet...
jetzt bisch aber wiit im Archiv go grüble...
Dänn macht mer's aber, wänn er sini Karriere beändet und nöd, will er sich vor en Zug gschmisse hät.
D'Beweggründ sind für mich so nöd die gliche und isch nüt als schiiheilig, jetzt s'19ni irgendwie als schpezielli Nummere z'behandle, wämmer das vorher nöd nötig gfunde hät.
I dem Fall find ich das jetzt bi allem Reschpäkt keis Thema.