Zitat von Champs-de-MarsFreut mich, dass es no es paar positiv igschtellti git. Da FCZ wird euis wieder Freud mache, öb das jetzt die oder nächschti Saison isch, isch eigentlich nöd eso wichtig. Bi mir längeri Durschtstreckene gwöhnt gsi.
Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde
de fcz macht mier eigentlich immer freud, eifach wills dä fcz isch! vor allem handlet sich's ja "nur" um sport und nöd um s'läbe, aber halt glich um min absolute herzensverein...
hät natürlich au mit de wahl vo mine lieblingsverein z'tue. nie, aber au gar nie wär ich uf d'idee cho, fan vom beschte verein z'werde, egal i wellem land. ha mich immer für de underdog entschiede und/oder für de verein, wo i de bevölkerig viel meh verwurzlet oder ebe kult (gsi) isch, egal vo de sportliche reputation. wie ebe de fcz in züri.
vo 1982-2006 hämmer ja bim fcz sportlich nur müll erlebt. abgseh vo 1998 mit em churze europacup highlight (fischer goal in glasgow, aber eigentlich hät er ja nur e flangge welle mache...) und em shabani nonda. bis 1996 häts nöd emal e südkurve geh, dänn händ sich boys gründet und alles wieder uflebe lah wo frühener züri egge gheisse hät.
was hani eigentlich welle säge? ah ja, d'mannschaft isch nöd mit mier hei gfloge hüt, die sind direkt uf genf gfloge...hm, nach em cl match in mailand simmer doch au direkt uf bellinzona und händ 3:2 verlore...
aber defür bin ich nebed eme sportredaktor vo sf drs und radio energy gsässe. 2 hardcore fcz fans. die sind es paar trainings go luege und händ au insider infos. und die trainigsbsuech und d'insiderinfos spreched zimli gege de fischer...
und ja: "dä FCZ wird euis wieder Freud mache, öb das jetzt die oder nächschti Saison isch, isch eigentlich nöd eso wichtig. Bi mir längeri Durschtstreckene gwöhnt gsi."
gruess roli c.