immer no nöd? ;o)
Beiträge von Reto
-
-
und scho isch s'Freudeli vo vorher nüt meh wert.
-
-
Das mached's glaub äxtra, dass mer meint, de Moderator seg huere schnäll mit em Begriife vo de Schpielsituation.
Ha ha. Sälte soni geili Szene gseh wie jetzt grad. Zerscht regt mer sich saumässig uf, dass s'Goal i de letschte Sekunde fallt, dänn, dass en de Hiller quasi sälber ine gschosse hät und dänn schtaht 0.0 uf de Uhr und de Pögg isch nanig über d'Linie. Ganz geil! D'Hoffnig läbt wiiter, au wänn ich nöd dra glaube.
-
-
Ha ha. FCZ-Heimschpiel in Vaduz wäred no s'Tüpfli uf em i...
-
suscht findi de Modus gar nöd s'Dümmschte und wäred d'Wiisrusse wiiter cho, het's ja nöd e Begägnig gäh, wo's scho mal gäh hät.
-
Es chan ja no schpannend werde, aber häsch natürlich rächt. Trotzdem zeiged's mal wieder, wie d'Interässe verteilt sind. Au wänn's im Riese um Schwiizer-Gold gange isch - das isch es ja nanig bim foifte Fahrer im zweite Durchgang.
-
Nur en churze Iischub:
Uf Wilmaa.com gseht mer ja, wievill Lüüt (mindeschtens verhältnismässig), en Sänder lueged.
Bi SF2 isch de Balke ganz dobe (Rieseslalom - 20 Fahrer vor de Entscheidig), während SF Info mit em entscheidende Hockeymatch nöde uf 20% vo de Aazahl Zueschauer vom Rieseslalom chunnt...
Stuttgart - Barca hät au fascht drü mal so vill Zueschauer wie de Hockeymatch.
Ah, cool. 2:1 - zwar verpasst bim umezappe, aber was söll's.
Stuttgart isch au rächt geil gäge Barcelona. -
"in den letzten 10 Jahren" muess mer ebe us de Schtatistik use näh. Aber mer chan au positivi Sache go sueche, wämmer will. Das mit de Schtatistike kännemer ja.
-
Das könnte ja heiter werden, wenn der Krüger bei den Deutschen anheuert. Ist aber eigentlich naheliegend.
Freue mich auf das Spiel heute Abend, auch wenn's wohl ein Rumgezappe zwischen Hockey und Fussball werden wird.
-
Die Statistik musst du aber bald mal auf 11 Jahre erweitern.
-
Und au wänn er logischerwiis chli abhebt, isch er glich uf em Bode bliebe. Ich find en luschtig und dass er trotz sinere Lockerheit de Erfolg hät, findi dopplet cool!
-
Das isch scho so. Wänn im Nachhinein weisch, wer de Bölle wird übercho, chasch schön und guet beurteile, öb's Offside isch oder nöd. Aber wie das als Linierichtiger immer gnau söllsch merke bi vollem Tempo, weiss ich au nöd.
Villfach wird's au Glück si, wänn's d'Fahne hebed, dass dänn würklich au isch oder umgekehrt.
-
-
Zitat von ZüriBueb
Soll das die geniale Eishockeystimmung gewesen sein, wie es sie nur in Kanada gibt? Was isch da auf den Rängen sah, erinnerte mich in erster Linie an den Spengler Cup und an eine schlechte Kopie amerikanischer Zuschauer!
Zum Spiel: super gmacht!
Was erwartisch amene Olympia-Match wo öppe die gliche Tuble live vor Ort sind wie bi de Fuessball-EM bi eus.
-
-
Ja klar. Suscht nüt gschiiders z'tue.
Verleit han ich de Thread übrigens. Isch ja nöd würklich um Hockey gange im Thread. Oder scho?
Han mal chli wele wichtig tue.
-
Offside abschaffe? Habakuck!
Videobewiis für Offside? Findi au überflüssig.
Anderersiits wär's tatsächlich möglich, nach eme Goal schnäll z'luege, öb's regelkonform gsi isch oder nöd. Die Aagangswiis würd allerdings dänn ehner weniger schtatt meh Goal bedüütet und ab und zue mal paar unnötigi verbruchti Nerve...
-
Hät da jetzt eine d'Threads ufteilt? Ha ha, wie gaht dänn das? ;o)
De Simmen isch würklich geil gsi mit sinere Entdeckig, dass es wohl d'Schtragegie vom Tag isch, am Aafang in Füehrig z'gah, zum nöd is Gwüehl ine cho. Da schpricht jahrelangi Erfahrig und wämmer de Schport nöd sälber gmacht hät... Ah - hät er ja au nöd so würklich, glaubs.
Wenigschtens han ich gääl und blau no chöne unterscheide im Boarder-X-Final, allerdings hät das gäg de Schluss würklich nüt meh gnützt, wo mer de Kanadierin bim juble hät müesse zueluege.