Beiträge von Reto

    Zitat von Lionking

    und unterwirft sich nicht der Arschkriecherei und der gegenseitigen Lobhudelei die hier zu oft herrscht.

    Dann zeig mir mal die Lobhudelei! Ist eher umgekehrt, herrlich zu sehen, wie schnell alle schon aufgeben und halt jetzt doch auf einmal sehen, dass die Mannschaft nicht grad im Hoch ist.

    Das finde ich natürlich auch, aber mich nervt das Gemecker von Edgar, wenn's mal nicht so läuft, wie's laufen sollte und dann geht's auch immer gegen Einzelne. Sei's der Trainer, Schnyder oder sonst einer.

    Und mit null Toren kann man noch lange irgend einem Verteidiger die Schuld geben. Alleine an ihm wird die Niederlage kaum liegen!

    Zitat von Edgar

    erneut Schnyder/Seger auf dem Eis!!
    was ist eigentlich mit Geering, der war ja um welten besser
    als Schnyder ?? verletzt?

    Edgar! Ich han mich jetzt ewig zrugg ghalte, aber jetzt muessi scho au mal säge, dass du en riesiege Volltrottel bisch!

    Immer dihei hocke und dänn uf eusere Pinnwand Einzelkritik üebe. Du häsch d'Schportart defintiiv verfählt!

    Ha ha. D'Gsetz vom Mannschaftsschport oder Schport allgemein sind immer wieder erfrischend luschtig.

    Mer chönd ja immer no dra glaube, dass mer die Serie chehred und au hüt Abig scho gwünned, aber so locker, wie all gmeint händ, wird's ebe definitiv nöd. Wär ja au scho fascht langwiilig suscht...

    Ach, der hat mit dem blöden Spruch doch schon alles verraten. Ausser dem Schluss ist nichts speziell und eigentlich ist der Schluss auch billig, bzw. in dem Moment, wo's passiert, voraussehbar und rein gar nicht realistisch.

    Der Film basiert ja auf einer Kurzgeschichte und Kurzgeschichten sind halt oft drum Kurzgeschichten, weil sie eine gute Idee für einen überraschenden Schluss haben und der Rest ist dann halt "Füllmaterial".

    Sie sind ja eh immer usbueched und händ kei Platz, für was bruched's dänn no Werbig? Und gueti Werbig wird's eh nöd, will's halt würklich kei Ishockey-Halle isch.

    Ich han aber au demit gmeint, dass es wänn schon d'Fans "trifft", wänn de Match nöd in Züri isch und weniger d'Halle und d'Schtadt Züri sälber.

    Zitat von Sputnik


    Das Hallenstadion und die Stadt Zürich haben dieses Spiel schlichtweg nicht verdient, deshalb hoffe ich dass das Spiel zumindest nicht in Zürich stattfindet.

    Am Halleschtadion und Züri isch das au relativ wurschtegal, drum isch das die bescheuertschti Ussag vom Tag und wird's wohl au bliibe, au wänn de Tag no lang isch.

    Zitat von Larry

    Der Meister direkt (wie wir dieses Jahr).

    Der Quali-Sieger oder der Quali zweite (falls der Sieger Meister wird) geht in die CHL-Quali, also nicht der Finalverlierer!

    Habe ich hier so gelesen....

    Dann wäre Rang 2 ja wirklich noch ein erstrebenswertes Ziel, falls dann doch eine Mannschaft vier mal gegen den Z gewinnen sollte. Bern hat's ja immerhin fünf Mal geschafft in dieser Saison (oder so).

    Hüt händ's sich aber lang Ziit glah:

    1:0 35:51 Reber (Bicek, Banham / Ausschluss Gloor) [PP]

    1:1 52:02 Sejna (Blindenbacher, Pittis)
    1:2 53:03 Suchy (Pittis, Gardner)
    1:3 55:28 Bastl (Alston / Ausschluss Kamber) [SH!]

    Will's um nüt gaht, dänk ich, dass es chum so vill werdet si.

    Und klar isch es mini Meinig. Was interessiert mich e anderi, bi vorgähne Tatsache? Schön für die paar wo das lässig findet. D'Mehrheit het's aber sicher lieber in Züri oder in Rappi, die hetted's sich schliesslich verdient ;o)

    Zitat von Gysino

    Villicht macheds es ja au nöd würkli persönlich nume für dich. Aber keine weiss!

    Mer müesst mal gnäuer nahfräge, aber ich glaub's au nöd.

    Trotzdem interessiert's mich herzlich wenig, öb das für es paar anderi de Hit wär, uf Finnland z'flüüge für das. Ich fänd's relativ uncool, bzw. wär's vom Erläbnis her für mich nöd würklich andersch, wie wänn's das Schpiel nöd gäbt.