Ich verschtah nöd, dass die nöd eifach no meh für d'Tickets verlanged, wänn all so vill zahled defür.
Beiträge von Reto
-
-
Ja ja, scho guet. Schön gmääleled, übrigens.
-
-
Irgendwie muess mer die 49.-- ja finanziere.
-
Immer eine uf Wayne oder Servette mache da und dänn am Tag vom Summerafang s'Teilnehmerfäld vom SC go poste. Unglaublich.
-
Zitat von larlf
cool, thx!
han ebe irgendwie die info nienäd gfunde & drum mal es mail gschriebe...
(ab wänn bstelle & wieviel tix maximal)ich wart mal d'antwort vo denä ab & wird mi dänn entscheide. (red hot isch wohl beliebter als rammstein, d.h. wär wohl würklich nur für red hot nötig)
wie vermuetet:
"Pro Member können zwei Tickets bezogen werden. Wenn Sie die Mitgliedschaft gleich bezahlen über Kreditkarte sind Sie ab sofort ein Member und können von allen Vorteilen profitieren."da ich für red hot scho meh als 2 bruche, bringt das wohl nöd würklich was

Bruchsch dänn meh wie zwei nur für dich? Händ die andere kei Internet und kei Kreditcharte?
-
und de Typ isch übrigens de Kachelmann.
-
Ui nei, krass!
-
Geht evt. was mit Swisscom Air-TV im Web?
-
Zitat von Iceman
Besteht irgend eine Möglichkeit, das entscheidende Spiel im Internet mitzuverfolgen? Habe leider nur TELECLUB, und dort kommt ja eher die 100 Wiederholung der Fussball-WM 1974 als etwas Hockey ausserhalb der NLA.
Danke für die Auskunft.
gratis, aber für Hockey eher schlechte Qualität im Normalfall:
-
Am Morge, grad nach em Ufwache de TV iischtelle, ohni öppis z'läse vorher isch doch e schlaui Idee bi dene Aaschpielziite. Ich würd's au so mache und dänn chamer bi de Power Breaks und i de Pause grad no schpuele.
-
Verdammt. Hätte ich doch ein paar Pfizer-Aktien gekauft.
-
U21, aber ja au Nati:
Luschtigi Gruppeuslosig a de U21-EM:
Gruppe A
Schweiz
Island
Weissrussland
DänemarkGruppe B
Spanien
England
Tschechien
UkraineIch bin jetzt über die aktuelle Schtärcheverhältnis nöd so würklich im Bild, aber Gruppe B schiint doch liecht besser z'bsetzt z'si.
Halbfinal sött also guet möglich si für eusi Secondo-Truppe...
-
-
Findi au - aber wämmer lueged, wie de Djourou gschpillt hät, isch es wohl en Fählentscheid vom Ottmar gsi.
-
Da no en schpannende Podcast mit em Claudio Castagnoli (Schwiizer Profi-Wrestler).
-
Die schwelged doch all in Erinnerige. Und dass es Show isch, isch ja au keis Gheimnis.
-
Logo. Und wäri en FCZ-Fän, würdi natürlich au hoffe. So gsehni's neutral und dänke, es wird schwer bis unmöglich.
Und wänn s'Wunder passiert, git's wieder es paar fruschtrierendi Schpiel, wo mer sich seit, dass eigentlich meh dine gläge wär, aber ebe.
Und s'Beschte wird si, dass es im dritte Heimschpiel eh um nüt meh gah wird und's all aaschisst, dass so tüüri Billett kauft händ, ussert d'Italos, Schpanier oder Portugiese, wo sich freued, dass mal ihres Team im Letzi gsehnd. -
Das isch ja au scho mal öppis.
-
1. isch d'Chance chlii, dass mer die zueglost überchunnt.
2. isch es armselig, scho druf hoffe z'müesse, dass mer de nominell schwächschti Gägner zueglost überchunnt
3. chunnt nach de erschte Qualirundi für de FCZ es ganz anders Kaliber als Lüttich - ja au es anders Kaliber als die meischte andere Gägner us de Rundi 1.Suscht no Frage? ;o)