Härti Sach für d'Chlöötis.
So es 0:4 im Final kännemer doch vo irgendwo her ;o)
Härti Sach für d'Chlöötis.
So es 0:4 im Final kännemer doch vo irgendwo her ;o)
Diskussion eigentlich überflüssig.
De Frei het's i de Hand gha, als Grosse i d'Gschicht vom Schwiizer Fuessball i z'gah und jetzt (also scho sit eme Wiili) isch er eifach e Memme und de Verglich mit de Fraue wo zäme ufs WC gönd hät öppis.
lachhaft, das ganze!
Also im ersten Spiel wäre ein Sieg von Visp glaube ich nicht unverdient gewesen. Gestern habe ich allerdings verpasst...
Bescht wo je hät's git's, triffts eigentlich genau!
Ah, verhüratet. Ja, dänn isch natürlich klar.
Hät sich de Pavoni eigentlich jemals g'outet oder händ das nur mir Fans gwüsst?
Isch ja nanig s'Final...
..aber schtimmt scho. Die gliiche meckered dänn, wänn's im Final kein Platz überchömed, will en andere Schöwätterfan scho s'übertüürete Billett kauft hät.
das gab's auch noch nicht wirklich oft, dass Teams ein 0:3 aufgeholt haben.
ungwäsche, mit iigschweisstem Schweiss!
schön für Davos...
d'Schtadt meint nöd, si seg so cool - nur d'Bewohner...
De Iisbär?
es geht um die Grössten und nicht um die Besten ;o)
Ich wollte nur nicht "besseren" schreiben, weil der Guatelli doch wirklich schlecht ist.
Wenn der Johnny so viel besser ist, müsste das Fall umso eher klar sein und somit sind die Entscheidungsträger noch grössere Clowns.
Als Goalie vielleicht. Aber das Tamtam hier, zeugt schon von vielen anderen Clowns, wenn sie es nicht schaffen, sich für den weniger schlechten Goalie zu entscheiden, weil irgend jemand das Gesicht nicht verlieren will.
Ha ha, tatsächlich? Huere Schrott demfall, die Cablecom-Chischtene.
Ha ha, Chindergarte:
Ich känne das Züügs au nöd, aber min Sat-Receiver mit de HD hät au 500.-- koschted, de leischtet aber sin Dienscht locker und isch relativ modern. OK, i drü Jahr au nüme, aber vill meh wie HD-Empfang und e Harddisc wirdi au nöd bruche.
Wänn aber eh es Abo vo Cablecom oder Swisscom häsch, macht's villicht scho nöd vill Sinn, no so es Teil z'chaufe.
Wänn 20.-- im Monet schparsch für de gmietet Recorder isch das doch ganz OK.