ich han gmeint, das hät scho jede...
Beiträge von Reto
-
-
da isch de Nutze:
Das neue Trikot gibt uns einen besonderen Motivationsschub für die heisse Phase der Vorbereitung
;o)
Grad chli vill Blödsinn i eim Satz. Heissi Phase vo de Vorbereitig. Ha ha. Motivation wäg em Liibli. Ha ha.
-
Tabs muesch ja immer mit de Muus go klicke. Fänschter chasch mit de Taschtatur schwupps schlüsse und eifacher hin und her switsche mit Alt + Tab.
-
hans nöd gfunde. Boe? Wo schteckt die Iischtellig?
-
ah, gar nöd gwüsst.
Allerdings chli en Chrampf und en neue Tab findi x-mal müehsamer als es neus Fänschter. Us minere Sicht nöd komfortabel.
De Boe hät's offebar nöd wele ändere mit de Links. Ich gah's mal go sueche im Admin-Bereich. Oder de Virus, wänn er Ziit hät und so es Problem hät demit ;o)
-
So. Jetzt därfed er Freudeli ha:
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1199
-
und suscht uf de X Swisscom TV-Kanäl, wo's händ.
Heisst das, kei CL meh im Free-TV?
Findi nöd sooo guet. Süber Liig isch ja halb so wild. Da hät SF ja nur paar wenigi Mätch pro Saison zeiged. Därfed's jetzt ächt no Zämefassige bringe? Oder erst am nächschte Tag oder so? -
De Flo. Und de vor ihm (de Schpränzel) söttsch du si oder wie?
-
und jetzt chasch wieder gah...
-
ich weiss, ich weiss. Es gaht ja nur um de Larry und dass er ufs Alter doch nöd glassener wird bi so unwichtige Sache ;o)
-
Ich weiss, aber im Summer findi's no luschtiger, dass dich immer ufregsch ;o)
-
Nein, nur eine Feststellung meinerseits.
Es ist aber auch nicht normal, sich Jahre lang über das Gleiche aufzuregen und dann noch über so einen Scheiss - und dann noch im Hochsommer, wenn normale Leute nicht an Eishockey denken.
-
Unfassbar, worüber sich einige jeden SOMMER aufregen können.
-
Zitat von Larry
Habe den Fred entsperrt, ist sicher aus Versehen gesperrt worden da neues Outfit.
Dass auf der offiziellen Website nichts steht, dürfte einmal mehr damit zu tun haben, dass der Vertrag noch nicht unterzeichnet ist.
Trotzdem bin ich der Meinung, dass der Transfer in dem Sinne angekündigt werden sollte, denn einmal mehr (!) steht es überall nur auf der eigenen Homepage nicht!
Ich werde noch wahnsinnig ab dieser Informationspolitik!
Mann....! :roll:
Du lernsch es scho nie...
-
muesch du sälber iischtelle, glaubs.
-
Isch huere rassig gange, die Umschtellig.
-
so isch es.
Am Arosa-Match isch er vor Ort und wird mit Gratis-Bier abgfüllt.
-
-
no härt, wänn imene Foifminute-Video kei Szene chasch zeige, wo eim chönnted für das Schpie begeischtere. Villicht zum sälber schpile cool, aber wie Unihockey au nöd würklich en Schport zfür d'Zueschauer, bzw nöd fürs Fernseh.
-
sauglatt
und hurling isch au es glatts Wort, wämmer's so aalueged.