sölli's mitnäh hüt?
Beiträge von Reto
-
-
Ich wird zwar nöd vill gseh vom Schpiel, aber bin au mal gschpannt uf hüt.
-
Nöd übertriibe... Es chan doch höchschtens eine im Offside schtah und zwar de, wo dänn de Bölle überchunnt. All andere sind doch eh passiv ;o)
-
De Gloor villicht nöd unbedingt, wobi ich ihn eine vo de entscheidende Schpieler gfunde han i de Finalserie gäge Gänf. Villicht hät die ganz Serie dank ihm kehrt...
-
-
cooooooooooooooolo!
-
findi glatt:
http://www.blick.ch/sport/fussball…getuerkt-162100
Wobi ich dene Type dankbar bin, dass d'WM in Dütschland gsi isch.
-
Muess glaub chli Werbig für zscfans.ch mache uf em Videowürfel.
Wer macht alles mit? Pro 50.-- wird de Name einisch iibländet...
-
die 12 JAhr schiined eim zwar huere churz, wämmer mal wieder ghört, wie lang dass das scho her sie söll mit em Silver - anderersiits isch scho huere vill passiert i dene 12 Jahr...
-
Ich bin dann vor allem auf das Maskottchen an der WM in Qatar gespannt ;o)
-
hät so scho z'rede gäh, aber wänn's um d'Entscheidig i säbem Schpiel gange wär, wär er uf ewig de Verarscht ;o)
-
-
Bis im Jahr 2022 sind die dete au scho chli lockerer druf. Oder umgekehrt - mir händ eus bis dänn a dene ihri Gsetzt gwöhnt, will mer's da au händ ;o)
-
Zitat von Gysino
omg dä reto immer mit sinere spezielle fuessball schtimmig...

also ich hät auschtralie au besser gfunde, aber katar findi okay. isch am beschte zum im tv luege immerhin.

Dütschland wirsch nöd chöne wiederhole, aber dete isch es eifach guet abgange und so wird's a dene beide Orte chum si. In Russland git's wenigschtens gnueg Vodka, aber trotzdem...
Ich hett Ängland cool gfunde, anderersiits findi's au wieder OK, dass nöd Länder wie Ängland und USA wieder so en Event überchömed, wo vor nanig langer Ziit das scho gha händ (WM 94, EM 96, WM 66).
-
Zitat von Gysino
zum reise am beschte? was isch dänn demfall a katar nöd guet?
Here reise chasch dete genau so guet wie überall suscht. Chamer aber nöd vorschtelle, dass es vor Ort grausam luschtig wird si und schpezielli Fuessball-Schtimmig wird herrsche.
Das wär ja aber erscht 2022, merki grad. Da mach mer jetzt nanig würklich Gedanke. D'Frag isch, öb's bis dänn überhaupt no Nationalmannschafte gäh wird oder öb's e Club-WM drus mached...
-
Ich lueg's ganz egoistisch a, was für mich zum Reise schpannend, bzw. luschtig wär.
Russland findi jetzt uf jede Fall weniger luschtig als Ängland. Die Grosse sind dänn Zwölfi. Mal guggn...
-
...wär's, wänn die d'WM würdet übercho.
Wär jetzt no huere gern uf Ängland im 2018.
-
An sich richtig (würklichi Zürcher hät's in Züri nöd vill). Das heisst aber nöd, dass zum Biischpiel nöd en Dütsche, wo sich für Fuessball interessiert FCZ-Mätch chönnt go luege gah usw.
-
Dänn verzichtet mer halt mal us Vernunft uf die internationale Schpiel in Züri, will's für so Schpiel nötigi Mätch ja grösseri Schtadie git.
Ah, du meinsch ja evt. gar nöd Länderschpiel. Ja, klar. Für zwei CL-Mätch, wo s'Schtadion mit Schönwätterfäns gfüllt wird, würdi au so vill meh inveschtiere... Sinnlos!
-
Zitat von Supreme
Ich frage mich ob ich langsam nicht alle Varianten von Penalty NICHT verwerten gesehen habe.
Ich meine die Ausbeute ist nicht nur schlecht, sie ist unterirdisch.
Klar sind die Goalies im Vorteil, aber bei fast 35 Schützen, wieviele Tore haben die schon gemacht? 4-5?ich finde d'Brichterschtattig im SF immer so schpannend gmacht, dass mer nie weiss, öb de wo grad aalauft, de Penalty ine tuet oder nöd. Würklich sensationell, wie's d'Schpannig amel ufrächt erhaltet.