Beiträge von Reto
-
-
weil für die das Derby auch nichts Spezielles mehr ist.
-
-
ganz bitter gewesen, die Fehler vor den Gegentoren.
-
Wir brauchen einen Plan B!
-
die Frage ist nur, von "wann" früher man redet.
-
früher war alles besser.
-
Zitat von Draft
reded wieder all vom Flüeler....Dass aber de Down als letschte Maa im eigne Drittel d'Schiebe vetrippled und da drus 1:0 resultiert isch keis Thema.
Und bim 3:2, naja, gelinde gesagt unglücklich für euse Captain...
Flüeler hät guet gspillt. Basta.Han also nöd vom Flüeler gredet, woni gmeint han, dass hüt schlimmi Fähler vor de Gägegoal passiert sind.
-
Das waren aber schon recht bittere Fehler bei den Gegentoren heute. Mehr als unnötig.
Immerhin doch noch das 3:3 rausgeholt, von daher könnte man ja eigentlich nicht meckern.
-
isch es würklich so andersch als letscht Jahr? Luschtig.
Prinzipiell chasch aber ja scho druf gah, dass es en guete Grund für d'Veränderige git. Ich würd's eifach probiere.
-
ich han letscht Jahr sit X Jahre mal wieder es NHL gschpillt. Chasch der mal die Umschtellig vorschtelle.
-
Ha ha, bitter.
Wänn meh online würsch game, würdet der dete aber wohl gli d'Gägner usgah, chönnt mer vorschtelle.
Online-Gaming isch d'Rettig gsi für de Schpiel-Märt.
-
Das wird vom Club sicher nicht vorgegeben, aber natürlich ist der Matchberichtschreiber ein "Fan" und will nicht nur das Schlechte herausstreichen.
Suscht no Problem?
-
Wie chunnt mer nach dere Fuessball-WM druf, Alex Frei-Fan z'werde? ;o)
Schiint chli früehriif z'si, din Chliine oder er lueged scho chli z'vill Fernseh.
-
ich het uf de Hager tipped, will eigentlich isch es immer de gsi i so Fäll.
-
Hät er nöd Platz brucht für sini Saltos?
Aber han au Müeh mit dem Scheiss.
-
Zitat von ZSColin
Weltklasse!
Und soooooo nachvollziehbar (nicht mit Bayern, aber mit Basel bei meinem Junior ....... uäh.....)Chum jetzt. Wie alt isch din Chliine? Da interessiert sich doch nanig defür, was für es Liibli er aahät, ussert er wird vo usse beiflusst (und wänn er würklich es Basel-Liibli will, dänn muesch mal fräge, was er so triibt, während du am schaffe bisch ;o)
-
Mir geht's vor allem ums spielerische Element, bzw. was da geändert wurde.
Ob's nun ein paar Manzgöggel, Föteli oder Füdli-Ligen mehr gibt im Spiel ist mir dann etwas weniger wichtig.
-
was isch dänn neu / andersch?
-