de pfifft uf jede Fall kein Match meh a dere WM, würdi säge.
Beiträge von Reto
-
-
De Schiri isch nöd grad en Fan vo de Amis.
-
Abgäng werdet vom Verein doch NIE als allererschts kommentiert. Ich weiss ehrlich gseit gar nöd, öb mer Abgäng überhaupt so zmittst i de Saison uf de Page veröffentlicht. Früehner hät mer das jedefalls nie.
Und Type wo i dere Phase vo de Saison meckered wäge "News" über en knapp mittelmässige Verteidiger, wo de Verein wächsled, händ würklich nüt gschiiders z'tue.
-
Jedes Foul e gääli Charte - grausam.
-
-
nützt de Grieche nüt, wänn d'Koreaner gwünned.
-
Isch ebe scho glatt.
Wänn Argentinie im letschte Schpiel aaschtändig mitschpillt und d'Grieche schlaht, langet de Nigerianer en 1:0-Sieg, zum mit mickrige drü Pünkt wiiter z'cho.
-
Wurde nicht einfach das Getrööte lauter?
Ein gutes Spiel bis jetzt, das ist schon noch nicht so der Wahnsinn, aber in Deutschland war's ja eigentlich nicht viel anders. Einfach mit weniger Trööten auf den Rängen.
-
gaht mer ähnlich. Entscheidend sind ja die zwei andere Mätch, aber grad untergah sött mer ebe glich nöd.
-
Ah. ha ha. Schtimmt.
Fazit: Dänemark ehner überraschend schlächt, als Holland sehr guet.
Isch nöd so abgange wie bi de Dütsche geschter. -
Dänemark isch offensiv rein gar nix gsi, Holland hät no zwei, drü anderi gueti Chance gha. Nanig voll uf de Höchi, aber das isch ja au nöd nötig, wie mer us de WM-Gschicht weiss...
-
Also, es Biischpiel:
Die eint hät 2:1 für Holland tipped, was bim 1:0 ja kein schlächte Tipp gsi wär, vo wäge Goalverhältnis usw.
Jetzt hät sie sich gfreut, dass churz vor Schluss d'Holländer s'2:0 tipped händ, will sie so nächer a ihrem Tipp dra isch...
-
Objektiv gseh isch es ja wahrschinlich nöd so schlimm, aber sie kommentiered de Live-Ticker wo's irgendwo im Netz lueged und das isch luschtig und ebe truurig zu glich.
Dänn no de Jubler bim 1:0, vo öpperem wo sich nöd für Fuessball interessiert und und und...
-
oh Gott, ich mag nüme zuelose da ine.
-
Fraue-Talk hämmer jetzt grad vom Kommentator gha über d'Silvie van der Fart...
Und ich luege uf de TV-Charte, woni aaghänkt han und niemer im Büro sött's wüsse, will suscht hocked nachher d'Wiiber bi mir am Platz und schtelled dummi Frage s'ganze Schpiel lang.
-
im Schtadion ghörsch ja d'Fängsäng au nöd, oder tüüsch ich mich da?
-
so wie Neuseeland geschter gschpillt händ, händ's kei Chance zum wiiter cho.
-
Aaaah!
Ich han genau ein Maa im Büro und de isch en Anti-Fuessballer und ich muess jetzt de ganz Morge de Fraue bim "Fuessball-Talk" zuelose.
Nomal: aaaaaah!
-
-
die erschte wo überzüügt händ.