Suscht isch de Thread ja amel no luschtig trotz em Titel, aber das findi jetzt au grad weniger glatt.
Beiträge von Reto
-
-
Gopf, wie geil wär das dänn, wänn mit em Chare dur d'Schtadt fahrsch, und es chunnt der en Elefant entgäge...
-
-
Es super Programm:
Achtelfinal:
elfenbeinküste-schweiztssss... Hoffentlich, hät's nüt koschted.
-
Ach, weisch. Es ehrevolls 0:1 oder 0:2 gäge Schpanie und scho isch d'Euphorie wieder voll da.
-
He he.
Eigentlich gar nöd. Het nöd vill anders erwartet. "Handwerk" isch kein schlächte Usdruck. Kreativität fählt mit dere 11 vo geschter ganz sicher, aber villicht chunnt's ja a de WM glich es bitzeli besser use.
Han aber sit 1986 no nie so wenig Vorfreud uf e WM gha und das, obwohl d'Schwiizer debi sind. Kei Ahnig, öb's nur am Alter liit. Ah nei - ich glaube, scho de letschte Quali-Match gäge Israel hät mer chli d'Freud gno.
-
-
foif chasch wenigschtens no einzeln usehole und die Dinger zwei Schtückli mache.
-
dene gfallt das Reisli halt, wo's da chönd unternäh.
Und Roli und Virus: Ah ja, jetzt wo ihr's säged, Wär mer gar nöd ufgfalle ;o)
-
Die Schweiz gab ebenfalls die volle Punktzahl an den grossen Nachbarn. 10 erhielt Serbien und 8 Punkte gingen an Albanien.
Schiint sehr objektiv ab z'laufe, die Wahl.
-
-
-
-
de Grossvater.
-
Da chunnt mir in Sinn: Brucht öpper es Brasilie-Liibli für en Vierjährige? So eis hät de Jonas letscht Wuche gschänkt übercho und de Vater will em das nöd aazieh.
-
-
ich verschtah ja au nöd, dass mer Bayern-Fan chan si, aber dass die ihres Gschäft im Griff händ, die Frag schtellt sich wohl nöd und zudem isch es cool, dass d'Usrichtig uf d'Offensive, wo's die Saison klar gha händ, belohnt worde isch!
-
Weles wär das? Falls chasch Iiladige verschicke us em Schpiel use, chasch mer gern eini schicke.
-
ach du...
-
und für was isch de Schtier guet?