jetzt sollen die auch noch unnötig Geld zum Fenster raus schmeissen?
Beiträge von Reto
-
-
-
Ha ha. Jetzt tschäggi, was de virus mit em Icing gmeint hät, vorher im Skype...
-
scho en geile Siech!
-
Saletti zäme
Euse alt Empfänger macht's nüme lang, drum bini uf de Suechi nach eme Neue.
Was er brücht:
HD-Empfang
Harddisc
en liislige Lüfter
Kei Problem mit de Sat-Charte vo SF
Bruchbari Firmware vorinschtalliertDas wär's eigentlich scho, aber ich finde irgendwie keis Modäll wo au nur einigermasse gueti Kritike hät i all dene Forene und Bewertigs-Siitene, wo mer so findet.
Hät öpper gueti Erfahrige mit eme beschtimmte Grät gmacht?
-
Cool!
Wobi Bulgarie und Wales nöd eifach sind für eus, nimm ich mal a.
-
-
Göpf Egg!
-
Hallo zusammen
Hat jemand hier evt. Lust, bei einem Unihockey-Plauschverein in Dietikon mitzuspielen?
Wir "trainieren" jeden Donnerstag von 20:00 - 22:00 Uhr in der Turnhalle des Luberzen-Schulhauses in Dietikon. Das heisst, wir spielen in der Zeit einfach mit zwei Mannschaften und toben uns ein bisschen aus.
Das Niveau entspricht wohl 4. / 5. Liga, wobei wir eher auf den Spielfluss, als auf pingelige Regelauslegung achten. Am Meisterschaftsbetrieb nehmen wir nicht teil.
Wer Lust hat, mal rein zu schauen, kann sich gerne bei mir melden.
Ach ja: Die (schwindenden) Mitglieder sind alle so zwischen 25 und knapp über 30...
-
De Magning isch eh de geilscht, das weiss ich scho lang.
-
Reto Meier, wir kriegen dich.
Nei, Seich. Würklich bitter. Da hetti au Freud zum ussäge. Min Vater hät das au mal müesse, bimene Verchehrsunfall, wänn ich mich rächt erinnere und de Schuldig isch au kein aagnähme Ziitgenoss gsi, da hät er sich glaub au nüme a all Details erinneret. Scho en rächte Witz.
-
Ha ha, was für Optimischte chömed uf so Ideä???
-
Einlaufkind ist doch einfach ein tolles Wort.
-
was für en Tipp, bi dene Temperature ;o)
-
Es bessers Klima als in Kaliforne git's doch gar nöd, wänn mich frägsch.
-
Scho huere geil. Hockey-Profi und das in Kalifornie...
-
Philippe Ozon, Philippe Ozon...
Nur, will ich das Liedli so guet finde, muessi de nächscht Match gäge Lugano i de Halle gseh. Git's überhaupt no eine?
-
-
Also mindeschtens bi eusem chlinschte isch d'Gfahr grösser, dass er die andere abschlaht.
Aber das gaht no lang...
-
und nicht wie der Dödel, der noch die andere Wange hingehalten hat ;o)