abgschlage worde bin ich also au cho zu minere Schuelziit.
Beiträge von Reto
-
-
wie gseht's mit Helm us?
-
Bier hät's also in Dütschland meh wie gnueg und nöd wie in Portugal, wo die Tuble am Tag vor em Match scho leergschosse gsi sind i de Reschtaurants. Und was brucht's suscht no???
-
hoffe mal, häsch din Vorsatz iighalte und häsch im TC glueget ;o)
-
Da simmer eus wohl einig, aber d'Clubbrülle chönd einigi wohl nie absetze.
-
-
Alles, was Rang und Name hät, i dem Bricht.
-
Zitat von Mitsch 2006
es stinkt aber mehr nach pr-aktion wie als echte hilfsaktion
Ja, Chloote wird massiv vill Fans gwünne dur die Aktion und nächscht Saison mindeschtens 20% meh Saisoncharte verchaufe. De langfrischtig Nutze isch vill grösser als die paar tuusig Schtutz wo's da schpändet.
Han au wele schpände, aber wänn ich das mache und das jetzt da verzellt han, gseht's au nur chli nach schouere us, drum machis wohl doch nöd.
-
Isch doch no einiges meh als nüt z'mache!
-
Da wirsch no belohnt für e früehziitigi Unterschrift, indem chli Chohle kassiersch, ohni müesse z'schaffe.
-
ähm:
Selbst unter den Hardcore-Fans, die schon mehr als 10 Spiele der Fussball-Nati live gesehen haben...
-
Also über d'Tröötene müemer wohl nöd diskutiere. Bim Reschte lahni mi überrasche und hoffe uf es geils Turnier, wobi d'Schwiizer Gruppeuslosig scho die erscht Ernüchterig gsi isch us minere Sicht, wobi da d'Afrikaner nöd vill defür chönd.
-
-
6 Minute, wo sich lohned zum luege:
http://www.youtube.com/watch?v=QNbpIwS_kCA
Top 100 Missgschick vo 2009.
-
Ja, das gsehn ich au so und bin gschpannt, wie's use chunnt.
Vo de Futzuvelas abgseh, git's ja no paar Sache, wo nöd so toll chönnted si. Aber hey - es isch e Fuessball-WM und das isch en geile Aalass an sich!
-
In Korea sind d'Schtadie teilwiis au nur halbe volle gsi und de Blatter isch FIFA-Tschief bliebe.
-
Ha ha. Scho fascht fies.
-
Meine Frau hat sich auch gefragt, am 2. Januar was aus den bösen Lugano-Fans geworden ist.
Als sie das erste mal mit mir an einen ZSC-Match gekommen war (Playoffs 2001) ging's noch anders ab. Aber das ist nun tatsächlich eine Weile her und ich finde auch, dass man es übertreibt.
-
Zitat
Bankräuber sitzen auch nicht in den Verwaltungsräten von Banken.
Na ja...
-
Ich glaube ja sogar, dass das Schpiel luschtig chan si, wänn's mal lauft. Aber mir hät bis jetzt d'Ziit und d'Geduld gfählt und was ich würklich schräg finde, isch dass mer eifach de Superbowl lueged und voll mitfieberet und das jedes Jahr mit eme neue Team.