Schön für de Z, aber chli sinnlos i somene "schpezielle" Fall, findi.
Beiträge von Reto
-
-
Vo dene drü müesst's ja scho de ZSC si, aber mich wunderet's grad schwer, dass d'U17 nöd debi isch.
-
Bi Film würdis ja no knapp verschtah, aber wänn der nöd mal en Match chasch ufnäh zum "bhalte", wänn no 2.50 zahlsch defür, findi das rächt mies und ich han no s'Problem, dassi halt villfach ziitversetzt muess luege, segs nur e Viertelschtund hine dri am Aafang, dänn Pause übergumpe usw. und das wär ja dänn wohl au nöd möglich, ussert ich drucke uf Rec. wänni dihei bin und mache dänn Pause - das wo's jetzt so gross aakündet, wie wänn's e Riese-Senation wär, dass mer de Film wo lauft chan pausiere. Harddisc-Recorder git's ja erscht sit es paar Wuche...
Apropos: Han jetzt lang gschtudiert, wär ächt de Kudi isch ;o)
-
Bringt's nöd, will mer kei Kabel händ dihei und dänn müessti ja Bluewin TV näh und de Teleclub obe druf. Sinnlosi Gäldverschwändig, aber danke.
-
s'Thema schiint sich für mich grad erlediget z'ha:
Sehr geehrter Herr Reto
Vielen Dank für Ihr Interesse an TV plus.
Leider können Sie die Kostenpflichtigen Sendungen (Live- Events und Video on Demand) nicht aufzeichnen.
Für den Anschluss von Fernseher mit dem TV- Signal das durch die Telefonleitung über Ihr Modem/ Router an die TV Box weitergegeben wird, können Sie entweder ein Kabel (15m sind inklusive) verwenden oder eine W-Lan- Lösung mit einem drahtlos Verbindungs- Kit à CHF 169.-
Das TV- Signal hat Priorität. Wenn Sie also TV schauen und gleichzeitig die Internetleitung belegen, wird bei zu wenig
Leistung die Internetverbindung langsamer.Wenn Sie zum Infinity noch das TV plus abonnieren, können Sie von unserem neuen Angebot Casa Trio profitieren.
Für weitere Fragen oder andere Anliegen sind wir gerne für Sie da.
Freundliche Grüsse
M. Müller
Und das, obwohl mir jetzt scho paar gseit händ, dass mer d'Mätch chan ufnäh!???
-
Das wär dänn de Ziitpunkt, zum churzfrischtig uf Wireless umschalte. D'Swisscom-Router händ das ja mit debi.
-
Ha ha. Gueti Rolleverteilig bi eu. Sie gletted und du luegsch Fernseh ;o)
Hoffe mal, das klapperet bi eus. S'Huus isch knapp 15 Jahr alt, das müesst scho möglich si.
Warte immer no uf eine, wo e Provision will kassiere für mini Aamäldig, aber irgendwie will niemer.
-
De Nachber (Signalschtärchi bi mir im Huus 24 Schtund am Tag uf 23%) hät's via W-Lan und das lauft anschiinend beschtens.
-
OK, merci.
Wireless wär ja d'Lösig, aber das bruchi eigentlich nöd Tag und Nacht. Dänn nimm ich mal a, dass das sött klappe.
-
Lippe läse bi -0.24.
Ah, am Schluss grad no i de Ziitlupe... Ha ha.
-
Hät öpper vo eu da wo Bluewin TV hät, das via D-Lan aaghänkt? Internet über Schtrom? Gaht das vo de Überträgigsrate her für HD?
-
Also d'Linda hät d'Impfig fascht meh gschpürt, als de Chlii sini Gripp.
Huere Drama wo all mached, aber schtimmt natürlich, dass es chli blöd isch, wämmer das a de Wiehnachte hät.
-
Ah, grad eso. Ich han mich nanig mal aagschteckt und das, obwohl ich schtändig Schnudder weg putze usw.
-
Ha ha. De wo Schtei uf d'Bulle gschmisse hät chunnt no besser weg als de ander da obe:
-
Da händ's mal ganz en krasse verwütscht:
Hooligan muss zahlen
ST.GALLEN – Ein 20-jähriger Hooligan ist in St. Gallen verurteilt worden. Er randalierte im Mai 2008 im alten Espenmoss-Stadion.
Ein 20-jähriger Fussballfan ist heute vom Kreisgericht St. Gallen verurteilt worden, weil er im Mai 2008 im Stadion Espenmoos randalierte. Vom Vorwurf der Sachbeschädigung wurde er freigesprochen. Trotzdem haftet er solidarisch für den entstandenen Sachschaden.
Sachbeschädigungen hätten dem Schweizer nicht nachgewiesen werden können, begründet das Gericht den Teilfreispruch. Nach dem Barragespiel zwischen dem FC St. Gallen und der AC Bellinzona im Mai 2008 war er dabei gefilmt worden, wie er mehrmals vergeblich versuchte, einen Pet-Sammelbehälter aufs Spielfeld zu werfen und ein Loch in einem Maschendrahtzaun zu vergrössern.
Stadionverbot
Wegen Landfriedensbruchs, Gewalt und Drohung gegen Behörden und Beamte verurteilt das Gericht den jungen Mann zu einer bedingten Geldstrafe von 120 Tagessätzen à 90 Franken und einer Busse von 1350 Franken. Hinzu kommen Verfahrenskosten von knapp 9000 Franken.
Während der zweijährigen Probezeit darf der 20-Jährige keine Fussballspiele in der Super- und Challenge League besuchen. Das Gericht stützt auch Zivilforderungen von 127´000 Franken, für die der Fussball-Fan solidarisch haftbar gemacht wird.
Mit der Frage der solidarischen Haftung für die Sachschäden wird sich auch das Kantonsgericht St. Gallen beschäftigen. Die Verteidigerin eines anderen «Espenmoos»-Randalierers, der im Juli 2009 verurteilt worden war, geht in die Berufung.
Der Verteidiger des 20-Jährigen will das schriftlich begründete Urteil abwarten und danach entscheiden, ob das Urteil ans Kantonsgericht St. Gallen weitergezogen wird.
Heute Nachmittag steht noch ein weiterer Randalierer vom letzten Spiel im «Espenmoos» vor Kreisgericht St. Gallen. (SDA)
Wenigschtens chönd's d'Chöschte z'dritte ufteile. Mach ja au voll Sinn, die Aaklag.
-
I de dritte Wiederholig (vo hinder em Goal gfilmed) tuet's grad chli weh bim zueluege:
-
Und mir sind zmittst drin, aber isch halb so wild.
-
Konferänz find ich drum en Seich, will mer d'Goal nur immer i de Wiederholig gseht und es wird chum je de Match verfolgt, wo mer sälber grad würd wähle.
Devo usgah tuen ich mit em ufnäh au, aber so Mätch sind ja nöd unverschlüssled, bzw. bruched en PIN zum freigäh und dänn isch ebe d'Frag, öb's chasch ufnäh, wänn nöd dihei bisch. Weiss das öpper definitiv?
-
Isch halt villes nur oberflächlich beschriebe i dene Werbige. Au uf de Homepage. Mer gseht nöd mal offesichtlich, weli Sänder im Grundpaket sind und für weli, dass mer muess druf zahle.
Mittlerwiilie dänki, dass mer für d'Konferänz au CHF 2.50 zahlt, wobi ich lieber e Sändig het, wo z.B. am Sunntigabig würd d'Zämefassige vo de BuLi vor em elfi z'Nacht bringe und uf d'Konferänz chani, ussert am Saisonändi, eigentlich guet verzichte.
-
So, no ei wiiteri Frag i mim Sälbschtgschprächs-Thread:
Chamer Mätch, wo mer muess freischalte au ufnäh / programmiere oder git's da irgendwelchi Iischränkige?