finde ebe nix...
Beiträge von Reto
-
-
Ja, das isch au mini Logik gsi, aber es wunderet mi, dass es so isch.
-
Chan ebe fascht nöd si, suscht würd de Schwiizer ja en Sieg lange und das hetted d'Medie ja wohl au bemerkt. Die Regle hät sich zwar i de letschte Jahre etabliert gha, eigentlich.
-
Dänn wird CH - Israel scho langwiilig. Debi hani mi so schön a die schpannende letschte Schpiel vor de Qualis gwöhnt, wo bis jetzt glaub nume das in Dänemark e Enttüschig gsi isch.
Gilt eigentlich de Verglich us de diräkte Begägnig nöd i dene Tabällene????
-
Zrugg zu de Nati.
Es müesst rächt vill schief laufe. Da chamer chli rächne:
-
Jetzt hani gmeint, es werdi no schpannend, aber nachdem Moldavie no usgliche hät, isch's es villicht glich nüme:
10.10.09 Luxemburg - Schweiz
10.10.09 Griechenland - Lettland14.10.09 Schweiz - Israel
14.10.09 Lettland - Moldawien
14.10.09 Griechenland - LuxemburgWänn bi Griecheland - Lettland keine vo beidne gwünnt und mir Luxemburg schlönd, simmer scho sicher a de WM mit debi.
-
-
schön.
Wievill vo dene Eintagesfans sind ächt amel derart gschockt ab dene böse Lieder, dass sie das Jahre schpäter no wüssed und schlaflosi Nächt händ?
Was hett ächt s'Mami vom Fige dänkt, wänn sie mal Chloote - Z go luege isch?
-
D'Dösis händ ihre Überraschigserfolg gäge d'Froschfrässer scho lang wieder verschpillt, die Dödels.
-
Zitat von Larry
De Reto chunt ja schiinbar a jeder Match (z.B. Schwiiz) wo er wott.Wämmer sich im vorus defür interessiert, ja!
Es git au bim FCZ und de CL söttig, wo Ändi Auguscht, wo d'Saison scho gloffe isch, no e Saisoncharte kauft händ, zum s'Vorchaufsrächt z'ha. Dem säg ich Iisatz und die sind jetzt nöd am jammere. OK, isch die umschtändlich Variante, aber wänn's einisch mal chli meh choschted, chamer das verchrafte.
Das wird ich mir au säge, wänn ich für d'Barrage vo de Schwiiz gäge Frankriich keis Tickets überchämt und eis uf em Schwarzmärt müesst chaufe. Aber so wiit wird's nöd cho das Jahr.
-
Häsch du e Ahnig. Und dänn müend ja au all Schponsore no ihri Fraue mitnäh, wo sich so sehr für Fuessball interessiered.
Es isch immer die glich Diskussion...
-
Die Kolumne isch jetzt aber langwilig worde, oder?
Das mit de Erklärige büütets glaub nöd online a, drum känni das nöd.
-
Känne halt nume d'Podcasts vo Radio 1.
De Mark van Huisseling hani no luschtig gfunde mit sim Promi-Seich, aber de isch ja glaub nüme debi.
-
D'Fotischtrecki findi jetzt no luschtig, au wänn de Fotograf en Tubel isch:
-
Ja, das isch tatsächlich so. Ich halt's chum meh us, dass im Gschäft "Radio 24" lauft. Vor Jahre han ich das Tag und Nacht glosed und hüt isch es fascht unterträglich. S'Gequatsche zwüsched de Songs und dänn no immer die gliche Songs um die glich Ziit.
Schlussändlich los ich gar kei Radio meh ussert im Gschäft, will da all de glich Sänder dine händ und han mini mp3s und lade vill Podcasts und Hörbüecher abe. De Doppelpunkt isch da debi natürlich Pflicht und isch immer rächt unterhaltsam. De mit em Stöhlker isch aber grad es schpeziells Highlight gsi ;o)
-
Ha ha. Lache mich grad kaputt. De Stöhlker isch bim Schawinsky. De Hammer, das Interview und absolut empfehlenswert zum abelade:
-
Eigentlich krass, dass es immer no Israel-Tickets git hüt.
Din Chliine isch übrigens ganz cool ;o)
-
Und jede hät natürlich immer grad 4 x die drü Tickets gnoh und am Schluss isch s'Schtadion wieder volle mit Lüüt, wo zum erschte Mal amene Fuessballmatch sind, will's ebe grad no cool isch, das Tschämpions Dingsbums oder wie das heisst, go luege. Es hät ja au so vill schöni Manne uf em Fäld wie de Ronaldo da vo Portugal. Hmmm, isch Madrid nöd Schpanie? Chume nüme drus...
-
"Inler ist sicher einiges stärker" hört sich aber nicht nach einem wirklich hinkenden Vergleich an.
Der muss es zuerst mal beweisen (ob er's bei Udine macht, kann ich nicht beurteilen). Ich sehe einfach die Tragödie nicht, wenn er nicht zum spielen kommt und das schon gar nicht, gegen die Griechen, wenn er eine "6" ist und gegen die Letten sollte das auch nicht ausschlaggebend sein.
-
Ja ja. Wie de Vogel Jahre lang. Eis Dribbling im Wembley und das hät für Jahre glanget.
Wänn ich an Inler dänke, chömed mir aktuell nur Schüss in Sinn, wo wiit "über den Wolken" ändet. Aber natürlich häsch scho chli rächt, wobi ich das Drama glich nöd verschtahne.