Beiträge von Reto

Ich fräge mich ebe, öb das würklich relevant isch.

Wieder sone Diskussion, wie bim Handschpiel vom Uifalusi im EM-Eröffnigsschpiel.

Aber schlussändlich wär's dänn en Offside-Fählentscheid und vo dene git's no vill imene Schpiel. Ich als Schiri würd sone schtrittigi Szene aber au nöd wele pfiffe, will die so en Match entscheidet. Het mich da wohl au ehner zrugg ghalte und eifach en Freischtoss a de Schtrafruumgränze gäh ;o)

meisterlich war das gestern ja nicht gerade, wobei Basel auch mehr Glück als Verstand hatte (wobei ich, ohne mir die Kommentare nach dem Spiel angetan zu haben, schon denke, dass der Penalty gerechtfertigt war).

Zwei, drü hät's ja gäh.

Was isch mängisch im Fuessball schad finde, isch, dass mer i churzer Ziit nüme vill chan mache am Schluss. Ein Schuss näbed's Goal und fascht e Minute isch verbi, bis mer überhaupt wieder d'Chance hät, an Ball z'cho.

Da lauft im Hockey oder au suscht, i Schportarte wo bim Unterbruch d'Ziit aaghalte wird, no einiges meh und d'Schpannig isch villfach höcher.

Isch bi mir genau glich. Ich weiss nöd, woher all die Lüüt immer ihres Fantum für irgendwelchi "fremdi" Clubs her nähmed. Ich han scho Müeh, i de Schwiiz richtig mit z'fiebere, aber mir isch d'Süper League und halt au d'Bundesliga vill nächer als CL.

EM und WM-Quali isch natürlich wieder öppis anders, aber dete gaht's mir eigentlich ja au nur drum, dass es d'Schwiizer i dere schwierige Gruppe villicht doch no schaffe chönnted und natürlich, dass d'Tschingge use gheied...

Zitat von Larry

Fribourg, Zug, Lugano wär mer gliich und nach eim Tag wärs vorbi.

Daffos (hoffentlich flügeds use) nöd und Chlote ja nöd.

Chlote isch aber ein heisse Kandidat, und de Sieger us Daffos/Lugano au.

PS: scb.ch grausam aktuell, nix resultat, nächstes Spiel am 12.3. gegen Zug.....

Vor 8 Jahr het mer mal eine müesse säge, dass ich uf Lugano hoffe im Viertelfinal 2009 ;o)

Zitat von virus

d'ishockeyschpiller sind ebe scho nöd die hellschte.

evz - scb:
    dä lüthi checkt dä chatelain und dä helm vom chatelain flügt dur dä check weg. so wie ich das gseh han, isch dä rieme nöd ufgange debi, heisst also dä rieme isch (wie ebe bi dä meischte) so gross iigstellt, dass er dä helm nöd uf em chopf hebed. so knallt also dä chopf vom chatelain no recht geil ufs iis.

aber hauptsach dä rieme stört nöd so am hals. ähnlich wie die gschicht mit em halsschutz.

Han genau s'gliche dänkt woni die Szene gseh han.

Bim Pfoschteschuss vom Gardner bin ich relativ sicher gsi, dass das ganze no i d'Hose gaht. Debi hani mi scho gfreut gha, will ich gmeint han, de Puck seg fadegrad i d'Mitti und wieder usegschpickt...

Aber so als Fan isch churz und schmerzlos fascht besser als jetzt no drü Schpiel lang hoffe und dänn glich versäge. Will vill andersch hett de Z eifach nüme chöne schpile und Fribourg hät s'Rezäpt definitiv gfunde gha.

Zitat von Lionking

So das wird jetzt noch eine Angriffsfläche geben, damit gewisse Leute hier noch ein weiteres Opfer zum Daraufherumhacken finden, das sie wenigstens ein kleines Freudeli haben...

Fühlsch du dich irgendwie verfolgt oder so? Du bringsch keis Posting z'Schtand, ohni vo "gewissen Leuten" oder "Hockey-Fachleuten" z'rede.

Dir au en schöne Summer!