So han ich das eigentlich gmeint. Aber isch doch au normal!
Aber natürlich werdet mir dänn es paar Jahr lang säge müesse, dass CHL s'Mass aller Dinge isch im europäische Hockey.
So han ich das eigentlich gmeint. Aber isch doch au normal!
Aber natürlich werdet mir dänn es paar Jahr lang säge müesse, dass CHL s'Mass aller Dinge isch im europäische Hockey.
Zitat von MushuEhrlicherweise?
Vor dem Wettbewerb hat mich dieser Wettbewerb eigentlich gar nicht allzugross interessiert, bzw. ich habe ihn gar nicht richtig realisiert. Die Erwartungen, aber auch das Interesse daran waren - nicht nur bei mir (siehe Anzahl Fans beim ersten Auswärtsspiel) - nicht sehr gross. Aber ich lies mich auch positiv überraschen und sogar begeistern.
Das findi au luschtig. Mir findet CHL ja nur geil, will de Z so guet isch. Vor de Saison hät mich das überhaupt nöd kratzt und han s'Ziel vo de ZLE, de Halbfinal z'erreiche, ehner chli "grosskotzed" gfunde. Immerhin die händ sich aber scho vorher für de Aalass interessiert und es hät sich uszahlt.
Es kommt halt schon die typische "Schweizer Verlierermentalität" durch, die ich mir seit Jahren krampfhaft versuche abzugewöhnen.
Das "gut gespielt, aber..." kann's einfach nicht sein und deshalb muss der Z nächste Woche das Gegenteil beweisen. Ich bin gespannt und freue mich, auch wenn das gestern trotz wirklich guter Leistung eine gefühlte Niederlage ist für mich!
Mann, habe ich geflucht!!!
dummerweise sehe ich das gleich wie Mushu und sloggi, aber es ist mir insofern "egal", weil ich mich auf ein geiles Spiel am Mittwoch freue!
Verlieren sollte man sowieso nicht, auch wenn man das erste Spiel gewonnen hätte.
Ja, das isch mer au sehr wichtig, öb die zwei debi sind oder nöd!
Boah, grad schnäll glueged. Ich han am 23:33 die letscht Verbindig. Hmmm... Nöd so prickelnd! Doch mit em Auto cho???
De Alston hät's halt leider voll verschtolpered, aber "was wäre wenn und aber und fascht und was weiss ich" isch jetzt scheissegal.
Ich freu mich uf en geile Match am nächschte Mittwuch! Wie chunnt mer ächt hei so z'mitts i de Wuche, wänn's chli schpäter wird? Isch ja scho chli am Arsch vo de Wält, das Rappi ;o)
Zitat von Lolowo hocksch es isch eifach en geile traum au hüt wieder, logisch isch das goal nüme nötig gsii und logisch hät mer de sack scho vorane sölle zu mache aber ebe..........
Gsehni au so. Mini zweit Reaktion nach em 2:2 isch gsi: "dänn müemmer halt umso meh Schtimmig mache in Rappi!"! Freu mi huere uf de Match!
suscht no öpper gueti Tipps? Filmtipps?
Und da erkännt mer's nöd guet, will mer de Aazug und d'Sunnebrülle nöd gseht.
Trotzdem scheint meiner Meinung nach (habe nur die Zusammenfassung gesehen) der Wille nach dem Rückstand da gewesen zu sein. Immerhin ein recht positives Zeichen, das sie da gesetzt haben, auch wenn's nicht mehr gereicht hat.
du chunnsch au no früeh!
Merci für de Hiiwiis...
ach soooo....
Du chunnsch au nur da here, zum Billett oder Chläber verchaufe...
Hmmm... Hät mer de Match vom 06.01.09 würklich uf das Datum verschobe?
Wird wohl wieder nüt!
vom kultige her, söttsch eigentlich keini meh mache, ussert villicht gäge Vorwiise vomene Espoo-Billett.
Bim Skifahre händ's es tschägged und es hät sich glohnt. S'Interässe annere WM isch vill grösser worde, find ich.