Beiträge von Reto

Zitat von Mushu

en Telefonaschluss bruchsch au no grad bim Fernsehstandort .....

Da schiiteret's dänn a de meischte Ort wohl im Schlafzimmer usw.

Aaaah! Ich han jetzt gmeint, es gäb nur Live-Sache. Also händ die all normale Sänder au. Das heisst ja eigentlich, mer chan s'Signal vom Vermieter abbschtelle und chan dete no schpare.

Ah, 100 tönt grad andersch ;o)

Wänn ufnimmsch zahlsch de Schtutz au?

Chömed dete nur Schpiel oder au Zämefassige? Choschted nur d'Live-Schpiel zuesätzlich?

Nur blöd, das mer dänn Swisscom-ADSL brucht, oder? Das bringt wieder vill Umschtellige und evt. Zuesatzchöschte mit sich und en Schtutz pro Match isch zwar nöd würklich vill, aber vill weniger wie 50.-- wird's so schlussändlich au nöd, wänn regelmässig mal ine zappsch.

Und ei Schtund ufnäh isch chli en Witz...

Aber wänn eh nur Schport luegsch, isch das sicher schläuer. Findi au...

Hoffemer mal druf, dass i de Konferänz vor allem HCD - Zug und Chloote - Z zeiged wird. Ich dänke, so schlau sötteds no si und wänn nur zwei Hauptschpiel häsch und die andere schaltetds bi Goal rasch i, häsch wenigschtens e relativ höchi Wahrschinlichkeit, d'Goal live und nöd immer erscht im Nachhinein mit über z'cho, wie das z.B. bi de BuLi-Konferänz de Fall isch.

Luschtig wird's dänn, wänn ein Match nach eim Drittel entschiede isch (vier Goal Vorschprung oder was weiss ich) und trotzdem zeigeds dänn vo dem meh, als vom andere, wo's no unentschiede schtaht... Da chönnt mer sich wohl ewig ufrege...

Das därft aber wohl nöd s'entscheidende Argumänt gsi si.

De Seich isch ja, dass mer Film und Serie überall her überchunnt oder au gern uf DVD usw. lueget, dänn wämmer grad Luscht hät und nöd dänn, wänn's im Teleclub lauft und drum händ en villi eifach nur no für de Schport.

Zum de Schport chöne abonniere, brucht mer aber au s'Grundaagebot und so choschted de Schport mindeschtens en Füfzger und das find ich voll z'vill.

Allerdings isch es sicher z'verchrafte, dass de eint Match jetzt mal nöd übertreit wird. Konferänze find ich en Seich, aber notfalls müesst mer ja scho fascht die luege, wämmer suscht kei Alternative hät. Bliibt z'hoffe, dass die beide Mätch, wo nöd übertreit werdet, meh zeiged werdet als die andere.

Zitat von Iceman

@endlesswhatever

Muss dass sein, auf fremden Pinboards jubeln ? Ist doch völlig stillos. Hast Du schon je einen ähnlichen Kommentar von ZSC-Fans auf dem SCB-Pinboard gesehen ?

Eben, ich auch nicht....

Lass ihn doch.

Die heutige Niederlage tut einigen grad gut, nachdem der Z schon als Meisterkandidat gehandelt wird!

Zitat von Lolo

die müend schwer über Büecher im Letzi, de chli stinker versiechet de verein ziemli schnell........

Gruss Lolo

De Canepa?

Debi hät er drü so gueti "Schwede" gholt.

Djuric, Vasquez und Tahirovic - ha ha. In Schwede händ's offebar au vill Papierli-Schwiizer ;o)

Ich würde mal nicht den Teufel an die Wand malen. Davos und Fribourg spielen z.B. schon am 26.1. gegeneinander und auch sonst nehmen sich die anderen ja auch noch Punkte weg und man kann nicht bei allen einfach drei Punkte pro fehlendes Spiel dazuzählen und ausrechnen, dass sie dann vor uns wären.

Und was Riesen betrifft, fand ich die Sperre damals auch übertrieben, denke aber, dass Segers Stock heute schon noch unabsichtlicher im Gesicht des Gegners landete als der von Riesen damals. Tut aber eh nicht wirklich was zur Sache.