Beiträge von Brave New World

Zitat von Ali Bengali

Wieso wird beim FCZ schon wieder mit den Europa-Cup Millionen gerechnet? Warum werden die fix budgetiert? Würde mich nicht wundern wenn bald jeder Rappen gespaltet werden muss. Die Transferpolitik bringt ja leider auch keinen Cent ein.

Die Spieler machen das Geschickt. Wenn Ablösefrei gibt es ein fettes Handgeld. Bei diversen Fällen können die Vereine gar nichts dagegen machen.

Rein wirtschaftlich hast Du recht. Ich würde NIE mehr ein Spiel schauen gehen von denen (aussert Sie spielen International gegen eines meiner Lieblingsteams aus dem Ausland, er go als Gegner fan).

Fusion NIE

Zitat von snowcat

nüt z'früeh verschreie! no isch es cuphalbfinal out und en vizemeischtertitel möglich! aber nach de erschte 10 spiel vo dere saison het ich nie a sones saisonendi glaubt!

isch übrigens en wahnsinns fuessball abig hüt: z'erscht schwizer fuessball, isch spannend gsi, dänn de schluss vo spurs-gunners, en sensationelle match gsi und jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!

gruess roli c.

Yeah Spurs.

Zitat von suomi

Justin Krueger zu Carolina
    Auch Krueger junior wechselt in die NHL: Justin Krueger verlässt den SC Bern nach nur einem Jahr und unterschreibt bei den Carolina Hurricanes.

Der Deutsch-Kanadier hat beim Club aus Raleigh einen Einjahresvertrag erhalten und wird damit den SCB bereits wieder verlassen. Er spielt somit künftig beim Club, wo sein Vater Ralph Krueger vor seinem Engagement als Associate Coach in Edmonton nebenamtlich als Scout tätig war.

Wenn überhaupt reicht es ihm knapp in die AHL.

Zitat von Reto

Na ja. Die wirklich leidgeprüften Fans werden selten mal Meister. Darum geht's bei deren Feiern auch eher ab als bei denen, die sich das schon gewohnt sind.

Ich frage mich immer wieder, wie man zum Beispiel als Bayern Fan bei einem Meistertitel wirklich ausflippen kann.

Iceman sehr gut gebrüllt.
    Reto Wenn einer mit dem Herzen dabei ist, dann kann man bei jedem Titel ausflippen.
    @Dan Trinken Ich ? :cool:

Zitat von Reto

Ha ha, geil!

Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.

Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)

Wenigstens händ mir äs Hockeystadion. Und nöd fire ? Nur will mir nöd alli vor dä Kamera firet ?

Der soll bleiben wo er ist.

Zitat von Draft

ahahah, isch es nöd eher so gsi, dass ihr ihm wäg em Chtüzbandriss kein Vertrag meh händ welle gäh?

Nei er het bim Zett meh verdient und hät uf Vertraguflösig pocht. Kei Leistig, Sperrstund überzoge etc. Dänn hät Davos d Freigab erteilt und er het no s letsche Spiel bim HCD müesse spiele. Det hät er sich unglücklicherwis s Chrüzband grisse.