Beiträge von T.P.22

    Zitat von Larry

    Frage an die NHL Experten...

    Gibts dazu eine Vorgeschichte? Für einen der das Presaison Gemplänkel der NHL verpasst hat, sieht das extrem nach Inszenierung aus... I mean 1st period, 2nd minute, 1st game of the saison ?

    Nicht dass es eine offizielle Aufforderung dazu gab, aber es scheint ganz gut ins Konzept zu passen, die NHL mit viel Fight and Power zu promoten.

    Es git churzfrischtigi änderige zum Spengler Cup. Sämtlichi teams ussert Daffos sind usglade worde. Sie werded ersetzt dur D Juniore vo de Kölner heie, d'Seniore vo Lantsch, d'Nationalmannschaft vo Fiji und Basel.

    die bi de uefa sind affe. mit dere umbenännerei chunt chum eine drus.
    fact isch, dass i de erschte 3 rundene immer wieder noi teams dezue chömed wo ufgrund vom länderkoeffizient (o.s.ä) erscht spöter istiege dörfed. So wie Züri jetzt i de 3. Jetzt sinds no 10 teams und will kei noi meh dezue chömed nänneds das jetzt play-off round. Drum liest mer niened vo de 4. rundi. Guet für Züri isch, dass mer gsetzt sind und dademit die (vermeintlich) müesamere gegner umgaht. Aber RB Salzburg isch ungsetzt und somit en potentielle gegner. D'gwünner chömed id CL gruppephase. Also no 2 sieg o.ä. und es wär möglich...

    FC Zürich - Manchester United :wichs:

    isch mer sogar egal wies resultat wird si...

    bin völlig paff... bin fescht de meinig gsi es göch em nur drum bim BVB chli druck zmache zum no en 2 Jahresvertrag bis 2012 zkriege. Nachher hät er no locker 3-4 jahr in bisel chöne ahänke...
    aber mer mues em zguet halte, dass er bis jetzt s'bessere händli für so sache gha hät als die meischte vo sine söldnerkollege... ok er isch au besser als die meischte vo dene...
    trotzdem, en verschwändig isch das!

    Ich hans vorher gläse und jetzt welle da poste, mich aber gfröget öb das überhaupt in NHL fred ghört. Und wärs en 1. April scherz, ich fänds en schlächte will zu unrealistisch.

    Allerdings staht ja er säg iglade worde... hät warschinlich nöd fertig gläse. Ich glaub sie sueched no eine für ihres super maskottchen STINGER:

    Torontos Schweizer Goalie wollte ein Tor gegen ihn nicht akzeptieren und startete einen Angriff gegen den Schiedsrichter.

    Der Emmentaler hatte im Spiel gegen die Washington Capitals kurz vor Schluss (17:52 und 19:03 im dritten Drittel) die Ausgleichstreffer zum 2:2 hinnehmen müssen. Seiner Ansicht nach kam das zweite Tor nur zustande, weil er stark behindert wurde. Er drosch deshalb den Puck Richtung Schiedsrichter Mike Leggo und wurde dafür mit einem Spielverweis bestraft.

    Gerbers Ersatz machte die Sache gut. Curtis Joseph parierte in der Verlängerung alle 8 Schüsse der Capitals und hielt auch im Penaltyschiessen seinen Kasten rein.

    video:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/M…/story/31552844

    Dass die champions league finanzielle probleme habe ist wirklich nicht neu. Hat es schon nach dem finalspiel geheissen. Komisch ist nur, dass zu beginn von 3 gesicherten jahren mit den hauptsponsoren Rebock und Gazprom mit je 10 mio (pro jahr) gesprochen wurde. Und diese beträge sind auch in der jetzigen phase keine unsummen. Zumal das produkt wirklich zu überzeugen vermag. Aber vielleicht bin ich bezüglich zahlen auch etwas abgestumpft.

    Zitat von steff

    es ist schon o.k. so.

    für 9.90 (sport-abo von TC) oder 12.90 (sport-abo bei bluewin-tv) resp. nur 1.- (bei bluewin-tv gemietete konferenz) ist es o.k.

    im vergleich zum ausland sind die paketpreise erstaunlich tief. zb bei premiere in D ist in dieser preislage nur die buli dabei, aber keine CL. bei uns ist im preis alles dabei (nla, asl, buli, CL, F1). bei premiere in D kostet zb CL aufpreis. und vom pay-tv (sport-abo) in england nicht zu sprechen.

    kannte die preise nicht und muss zustimmen, preislich auf einem sehr attraktiven niveau. wobei wohl auch nötig, weil sonst in jedem haushalt eine dreambox stehen würde. das verhältnis von legalen TC anschlüssen und der dreambox variante beträgt in meinem bekanntenkreis etwa 1:6.
    habe ich ein besonders kriminelles umfeld, oder ist das durchschnitt?

    möglich, oder sie sind eifach nöd erfahre gnueg.

    han geschter zum erschte mal en teleclub konferenz miterläbt und bin scho chli verwunderet wie fescht das no i de kinderschueh steckt. im zweite drittel schaltets nach bern mit de mäldig vomene wiitere träffer (4:1), zeiged aber fälschlicherwiis namal d'bilder vom 3:1 vo 6 Minute vorher, inkl. de laudatio vom kommentator zu hande vom scb. nach ca. 30 sekunde wirds unterbroche vomene nervöse "konferenzmanager" mit de wort: tor in Rappers äh Genf... und de kommentator vo dem spiel hät erscht gmerkt dass s'penaltyschüsse entschiede isch, wo all servette spieler ufs is gfahre sind und irgendwie klar worde isch, dass es wohl nüme wiiter gaht.

    hans nöd guet gfunde und froi mi drum umso meh uf de samschtig, wo ich nöd uf de tv agwiese si wird.