• Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Doch, es gibt sowas wie den "Sportfan".

    Er guckt einfach immer Sport.

    Da SF ja gar nichts bringt, ist Konferenz auf TC besser als nichts!

    ja klar, sind sicher tuusigi wo eifach so chli iishockey lueged....drum hät dä sport ja so wahnsinns iischaltquote! sorry aber ich glaub eifach nöd, dass das meh sind als die fans vo dene 4 clubs wo nöd live chönd luege......

  • Zitat von Edgar


    hat Kreis mitgespielt ?
    genial wie du schlau bist
    lächerlich deine aussagen, mach mal pause :oops:

    loool ich zitiere nur deine ehemaligen Aussagen, bevor die Jungs am Ende der Quali zu siegen begannen. Dann plötzlich hörte man nix mehr von dir. Keine Kreis ist scheisse Parolen und sonstige aussagen...

    Darum habe ich dich zitiert die Lächerlichkeit darfst du gerne für dich beanspruchen...

  • und dä vo eus am maischte kritisierte sportradio Komentaror,
    het das normal time game Serviette-Würscht super kommentiert!
    Dä Typ macht im Teleclub usem nä Scheiss normale Spiel en super Show!

    geile siech!

    Er darf denn au Sfinale komentiere!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Aargovia

    und dä vo eus am maischte kritisierte sportradio Komentaror,
    het das normal time game Serviette-Würscht super kommentiert!
    Dä Typ macht im Teleclub usem nä Scheiss normale Spiel en super Show!

    geile siech!

    Er darf denn au Sfinale komentiere!

    Muess dir da zumindest für d'verlängerig widerspräche (vom reste hani zwenig gseh).
    Das isch alles anderi alls es scheiss normals spiel gsii!
    für mich eher iishockey-playoff vom feinste und extrem spannend.

    a dere stell wet ich grad no am kurmann es chränzli binde.
    er hät die verlängerig mit em nötige fingerspitzegfühl gleitet und en supper job gmacht.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Das gsehni au nöd i. Aber mängisch hani scho s'Gfühl, Lüüt wo bi so Sänder verantwortlich sind, interessiered sich villfach nöd für "d'Materie" sälber.

    Gesehn ich ähnlich.
    Ich meine, warum gseht mer i de Konferenz d'Z - und Klote - Spieler nachem 1. Drittel vom Eis laufe, wänn überall no Spiel am laufe sind?
    Und das nöd nur so 30 Sek. - nee-nee.

    Und warum mer nöd es bitz schnäller i de Spiel umschalte chan, wänn es Powerplay stattfindet isch mir aus es Rätsel.
    Es isch scho locker meh als d'Hälfti vo de Strafziit jewiels ume gsi, wo's umgschalte händ.

    Und wo "euses" Spiel fertig gsi isch, schaltets uf Bern-Fribourg ..... völlig unlogisch, da ja das Spiel sowieso normal übertreit wird. Also sötti mer doch mit em 3. Spiel Genf-Rappi wiiterfahre.
    Es git no einiges meh, was ich nöd würkli optimal finde und mer us minere Sicht locker und schnäll ändere chönti. Zumal das ja nöd s'erschte Jahr isch, wo sie's machet.
    Aber ja immerhin hämmer echli Z chöne luege und s'wichtigschte:
    GESIEGT!

  • möglich, oder sie sind eifach nöd erfahre gnueg.

    han geschter zum erschte mal en teleclub konferenz miterläbt und bin scho chli verwunderet wie fescht das no i de kinderschueh steckt. im zweite drittel schaltets nach bern mit de mäldig vomene wiitere träffer (4:1), zeiged aber fälschlicherwiis namal d'bilder vom 3:1 vo 6 Minute vorher, inkl. de laudatio vom kommentator zu hande vom scb. nach ca. 30 sekunde wirds unterbroche vomene nervöse "konferenzmanager" mit de wort: tor in Rappers äh Genf... und de kommentator vo dem spiel hät erscht gmerkt dass s'penaltyschüsse entschiede isch, wo all servette spieler ufs is gfahre sind und irgendwie klar worde isch, dass es wohl nüme wiiter gaht.

    hans nöd guet gfunde und froi mi drum umso meh uf de samschtig, wo ich nöd uf de tv agwiese si wird.

  • Zitat von Edgar


    hat Kreis mitgespielt ?
    genial wie du schlau bist
    lächerlich deine aussagen, mach mal pause :oops:

    Wänn mer dini Kommentar während de Quali gläse hät, het mer chönne meine de Kreis sig nöd nur Trainer, sondern hät die Spiel wo verlore worde sind au no ganz allei gschpielt!!

  • Zitat von Larry

    So isch es leider...

    es ist schon o.k. so.

    für 9.90 (sport-abo von TC) oder 12.90 (sport-abo bei bluewin-tv) resp. nur 1.- (bei bluewin-tv gemietete konferenz) ist es o.k.

    im vergleich zum ausland sind die paketpreise erstaunlich tief. zb bei premiere in D ist in dieser preislage nur die buli dabei, aber keine CL. bei uns ist im preis alles dabei (nla, asl, buli, CL, F1). bei premiere in D kostet zb CL aufpreis. und vom pay-tv (sport-abo) in england nicht zu sprechen.

  • Zitat

    es ist schon o.k. so.

    für 9.90 (sport-abo von TC) oder 12.90 (sport-abo bei bluewin-tv) resp. nur 1.- (bei bluewin-tv gemietete konferenz) ist es o.k.

    im vergleich zum ausland sind die paketpreise erstaunlich tief. zb bei premiere in D ist in dieser preislage nur die buli dabei, aber keine CL. bei uns ist im preis alles dabei (nla, asl, buli, CL, F1). bei premiere in D kostet zb CL aufpreis. und vom pay-tv (sport-abo) in england nicht zu sprechen.

    ...stimmt scho, isch grundsätzlich für de priis e gueti sach. aber das mit em rächtziitige umschalte und i de konferänz die mätsch z'lang zeige wo au no "live" chömed, das händs nunig so im griff.
    aber premiere isch im fall au nöd vil besser. im letschte härbscht bi de cl-konferänz händs au emal schalke "live" bracht und i de konferänz fascht 80% au no. da hani also au emal gschribe und nöd unbedingt e befridigendi antwort übercho.

  • Zitat von Reto

    Die angesprochenen "Verbesserungsvorschläge" haben doch aber nicht wirklich was mit dem Preis zu tun und die CHF 9.90 sind ja nicht wirklich relevant, da man das Grundpaket auch braucht, auch wenn man es nicht will.

    das spielt (fast) keine rolle. wenn du bei premiere in D buli nimmst ohne grundpacket, bezahlst du über chf 30.- ! von daher ist chf 40.- bei bluewin-tv ein easypreis für grundpacket und sport (asl, nla, buli, cl, f1)
    also für nur chf 10.- mehr hast du filmkanäle, asl, nla und cl im vergleich zu D.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!