• zum Glück hab ich dank Bluewin-TV diese Problem nicht... :geil:

    aber hast schon recht, hab es auch gesehen und dasselbe gedacht. Aber hey, kannst dir ja die Konferenz reinziehen :floet:

  • Weiss eigentlich irgendjemand wie das mit der Konferenz funktioniert?
    Gibt es da einen Hauptmatch und bei allfälligen Änderungen in den anderen Stadion wird gewechselt?
    Wenn dies der Fall sein sollte mit dem Hauptmatch aus dem Schlumpfweg, könnte ich mich dafür begeisten.

  • Zitat von sloggi

    guet bringed die morn abig bern gägä chotzeron, wo eh ä schaurig schpannendi uusgangslag hätt und schnäf gäge schlappi, wo hunderttuusigi begeischtered!

    :skandal:

    isch glaub nöd min dümmschte entscheid gsi, mis teleclub-abo z'künde...

    • Offizieller Beitrag

    Das därft aber wohl nöd s'entscheidende Argumänt gsi si.

    De Seich isch ja, dass mer Film und Serie überall her überchunnt oder au gern uf DVD usw. lueget, dänn wämmer grad Luscht hät und nöd dänn, wänn's im Teleclub lauft und drum händ en villi eifach nur no für de Schport.

    Zum de Schport chöne abonniere, brucht mer aber au s'Grundaagebot und so choschted de Schport mindeschtens en Füfzger und das find ich voll z'vill.

    Allerdings isch es sicher z'verchrafte, dass de eint Match jetzt mal nöd übertreit wird. Konferänze find ich en Seich, aber notfalls müesst mer ja scho fascht die luege, wämmer suscht kei Alternative hät. Bliibt z'hoffe, dass die beide Mätch, wo nöd übertreit werdet, meh zeiged werdet als die andere.

  • Zitat von Reto

    Das därft aber wohl nöd s'entscheidende Argumänt gsi si.

    De Seich isch ja, dass mer Film und Serie überall her überchunnt oder au gern uf DVD usw. lueget, dänn wämmer grad Luscht hät und nöd dänn, wänn's im Teleclub lauft und drum händ en villi eifach nur no für de Schport.

    Zum de Schport chöne abonniere, brucht mer aber au s'Grundaagebot und so choschted de Schport mindeschtens en Füfzger und das find ich voll z'vill.

    Allerdings isch es sicher z'verchrafte, dass de eint Match jetzt mal nöd übertreit wird. Konferänze find ich en Seich, aber notfalls müesst mer ja scho fascht die luege, wämmer suscht kei Alternative hät. Bliibt z'hoffe, dass die beide Mätch, wo nöd übertreit werdet, meh zeiged werdet als die andere.


    ich lueg grundsätzlich nur sport und au det fasch uusschliesslich hockey. und ich finds voll dämlich, wänn mer die zwei langwiilige paarige bingt und die 2 spannende nööd. konferenz interessiert mich en füechte! ich chönnt no demit läbä, wänns eine nöd bringe würded, aber grad beidi isch ä zuemuetig. grad wäg em höche priis!

    • Offizieller Beitrag

    Hoffemer mal druf, dass i de Konferänz vor allem HCD - Zug und Chloote - Z zeiged wird. Ich dänke, so schlau sötteds no si und wänn nur zwei Hauptschpiel häsch und die andere schaltetds bi Goal rasch i, häsch wenigschtens e relativ höchi Wahrschinlichkeit, d'Goal live und nöd immer erscht im Nachhinein mit über z'cho, wie das z.B. bi de BuLi-Konferänz de Fall isch.

    Luschtig wird's dänn, wänn ein Match nach eim Drittel entschiede isch (vier Goal Vorschprung oder was weiss ich) und trotzdem zeigeds dänn vo dem meh, als vom andere, wo's no unentschiede schtaht... Da chönnt mer sich wohl ewig ufrege...

  • Zitat von Reto

    Das därft aber wohl nöd s'entscheidende Argumänt gsi si.

    De Seich isch ja, dass mer Film und Serie überall her überchunnt oder au gern uf DVD usw. lueget, dänn wämmer grad Luscht hät und nöd dänn, wänn's im Teleclub lauft und drum händ en villi eifach nur no für de Schport.

    Zum de Schport chöne abonniere, brucht mer aber au s'Grundaagebot und so choschted de Schport mindeschtens en Füfzger und das find ich voll z'vill.

    Allerdings isch es sicher z'verchrafte, dass de eint Match jetzt mal nöd übertreit wird. Konferänze find ich en Seich, aber notfalls müesst mer ja scho fascht die luege, wämmer suscht kei Alternative hät. Bliibt z'hoffe, dass die beide Mätch, wo nöd übertreit werdet, meh zeiged werdet als die andere.

    Han au lang Teleclub gha, eigentlich nur wäg em Sport. Jezt han i Bluewin-TV, chostet CHF 29.00 pro Monet. Ich chan jedes Bundesligaspiel sälber wähle, jede Hockeymatch sälber wähle und zahle pro Spiel ein Stutz. Zuedem chan i über 100 Stund ufnäh, Film chasch miete etc. etc. chans jedem nur empfehle, für mich häts eigentlich nur Vorteil. Im Verglich mit Teleclub via Kabel sowieso.

    • Offizieller Beitrag

    Nur blöd, das mer dänn Swisscom-ADSL brucht, oder? Das bringt wieder vill Umschtellige und evt. Zuesatzchöschte mit sich und en Schtutz pro Match isch zwar nöd würklich vill, aber vill weniger wie 50.-- wird's so schlussändlich au nöd, wänn regelmässig mal ine zappsch.

    Und ei Schtund ufnäh isch chli en Witz...

    Aber wänn eh nur Schport luegsch, isch das sicher schläuer. Findi au...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von sloggi

    guet bringed die morn abig bern gägä chotzeron, wo eh ä schaurig schpannendi uusgangslag hätt und schnäf gäge schlappi, wo hunderttuusigi begeischtered!

    :skandal:

    Finde ich auch ziemlich skandalös.
    Habe dem TC ein "kleines, nettes Mail" geschrieben.
    Wäre cool, wenn das noch andere tun würden:

    https://www.teleclub.ch/Kabelnetz/Kontakt.aspx

  • Ja das mit Swisscom-ADSL isch richtig. Hät dä Nachteil das wänn en andere Abüter häsch, alles wieder musch uf Swisscom umstelle. Isch sicher en Nachteil für diejenige wo nüm bi de Swisscom sind.

    Mer chan über 100 (hundert) Stund ufnä, nöd ei Stund.....

    So vill zum Bundesliga luege chum i gar nöd, und ab und zue mal es Uswärtsspiel vom Z chunt dezue. Vo dem här für mich die optimal Lösig. So chum i uf allerhöchstens 10 Stutz zuesätzlich pro Monet wo ich für Live-Spiel usgibe.

  • Ja mit hundert Stund chunsch guet dure...

    Ja wänn es Spiel ufnimsch zahlsch de Stutz dementsprechend au.

    Es git nur Live-Spiel, kei Zämefassige.

    S Agebot gaht von 1. + 2. Bundesliga, Champions League über Ishockey NLA und Fuessball Super League. Ah ja, sit neustem chasch au no Live Curling luege :roll:

  • Zitat von Caro

    das mitem ufnäh tönt scho nöd schlächt, aber für das hani eigentlich min hd-recorder... bluewin-tv chasch aber glaub via internet programmiere, oder?

    Jep, chasch alles über Internet programmiere. Ufnahmezit, Sänderreihefolg etc. etc.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von sloggi

    ich lueg grundsätzlich nur sport und au det fasch uusschliesslich hockey. und ich finds voll dämlich, wänn mer die zwei langwiilige paarige bingt und die 2 spannende nööd. konferenz interessiert mich en füechte! ich chönnt no demit läbä, wänns eine nöd bringe würded, aber grad beidi isch ä zuemuetig. grad wäg em höche priis!

    Drum han ich Teleclub nümme und für Bluwin isch mini Telefonleitig nonig parat. Ich wird aber Bluwin näh, sobald möglich. Au wänn i det dä Scheiss find, dass ich grad au no zwingend es Bluewin-ADSL-Konto löse muess ....

    Aber en Schtutz pro gluegtem Schpiel findi irgendwie no fair/guet

  • Zitat von Reto

    Fair und guet isch ja guet. Und für was sind dänn die 30.--?

    Die sind für über 120 normali und weniger normali Sänder :) Grundsätzlich chasch s Kabel vo de Cablecom abstelle la wills nüme bruchsch. Anstatt Cablecom-Gebühre zahlsch dänn halt eifach die 30 Stutz dä Swisscom.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!