Beiträge von Lions

D‘Medie redet immer devo wie underrated de Krüger isch, was au stimmt.

Aber niemert vode Medie redet vom Azevedo. Was de für en Spielübersicht het und für krassi Päss spielt findi ziemli eimalig uf Schwiizer iis. Er het sis Potenzial nöd immer chönne usschöpfe obschon er immer bemüht gsi isch, aber z. B. letschd Spiel ischer au krass guet gsi

wie er aber de pass vom dave mit de hand abgfange und am bodie uf de stock gleit het bim 3-2 isch weltklass gsi…hoffe aber au, dass er no e schippe druflege chan…

Ja gsehni au eso. De Azevedo isch technisch brutal guet, das gseht mer immer wieder und er spielt mehrheitlich 1A Päss und isch au en sehr guete Bullyspieler und Kämpfer. Woner villicht no echli Potenzial hetti wer am Schuss und am allgemeine Durchsetzigsvermöge. Aber ich trau ihm durchus zue, dass er sich diesbezüglich no steigere chan und denn isch er en TOP SPIELER! Ich denke es persönlichs Erfolgserlebnis (also Goal) wür ihm au guet tue

Finde au dass de Waeber extremi Rueh usgstrahlt het, wenig Abpraller ect.

Findes cool, dassmer jetzt sozsäge Variantene hend - entweder 4 Usländer + Kovar oder 5 Usländer und Waeber.

Au wenn de Waeber zwoi sehr gueti Spiel zeigt het, würich trotzdem wenns um d‘Wurscht gaht Variante Kovar bevorzuge, will wenn de Waeber im Goal isch hettmer eifach zusätzlich no s‘Risiko falls er sich während em Match verletzt, dassmer en Meier oder Zumbühl vo GCK isetze müsstet. Anyways, be gspannt wie de RG handlet, will handkehrum 1 Center Malgin, 2 Center Krüger (mengisch in Abwechslig mit Azevedo), 3 Center Roe isch halt scho au extrem geil

Kovar ist offensichtlich immer noch angeschlagen. Ich finde Kivistö macht einen hervorragenden Job bisher als Defensivverteidiger - wenige Fehler, sehr sicheres auftreten und ich finde es auch gut, dass er spielt - insbesondere wenn Kovar noch krank ist. Trotzdem denke ich, dass der Zett durchaus auch etwas mutig sein darf, d. h immer mit 3 Offensiv-Ausländern spielen. Wenn Kovar also wieder im Tor sein sollte zukünftig, dann würde ich Kivistö rausnehmen und Trutmann in die ersten drei Verteidigungs-Linien mitaufnehmen. Quenneville sollte meiner Ansicht nach auch wieder einmal spielen. Aber vielleicht sind diese Gedanken die ich habe ja eine Geheimwaffe, welche durchaus in Kraft treten könnte. Wie sieht ihr das?

Ich stimme euch au zue, dass de ZSC im Moment no dütlich unter de Erwartige spielt. Wobi ich nöd finde, dass Biel würkli di besser Mannschaft ide Serie gsi isch bisher. Will wemmer de Sieg geschter als gstohlnige Sieg aluegt, denn muessmer au de Match womer 3:0 i Füehrig gsi sind und us de Händ geh hend als gstohlnig betrachte. Ich persönlich finde de Grönborg het bisher vieli gueti Entscheidige gmacht. z. B. de Baltisberger wieder spiele lah und defür de Sopa als 13. Stürmer inetue isch absolut richtig. Au Kivistö als 5 Usländer setze findi enorm wichtig und richtig. Das Spiel morn wird extrem Ussagchräftig si über d‘Saison. Setti ZSC verlüre wird die ganz Saison als schlecht dargstellt. Settets gwünne, denn sinds wieder mit Zug zäme Titelkandidat Nummer 1 und es wird dargstellt wie ZSC in extremis gschafft het die Serie zchere. Bin gspannt! Chömmet is Stadion. Hopp ZSC

Hoi Zäme

Leider bini Chrank und positiv ufs Coronavirus testet worde und darum chani de morgig Playoff-Match ZSC : Biel (27.03.22, Hallestadion, 20:00 - ca 22:00) nöd go luege gah. Wot öper no sponti go luege gah? Mis Ticket het en Wert vo 82.- (1. Rang) wobi ich nur 65.60 zahlt han willich en 20 Prozent Guetschi gha han. Ich wür s‘Ticket für 45 Franke verchaufe und per E-Mail schicke übers E-Mail. (Print@home)

Luschtigerwiis isch de Platz näbetdra zurziit auno frei, d. h. wenn öper z‘zwoite wot go luege gah, denn channer das übers s‘ZSC Ticketing auno chaufe.

Am eifachste weri en Zahlig via Twint und ich schicke s‘Ticket anschlüssend via E-Mail und dihei usdruckt werde chan. (Print@home)

Wer wott chönntis aber au go abhole cho bi mir, allerdings weri das echli umständlich für mich willi öper beufträge müessti wo de ganzi Ablauf macht, willich kei Kontakt darf ha willi Corona Positiv bin. De erscht wo sich meldet bechunnt s‘Ticket.

Hoffe chan mit dem günstigere Ticket öperem e chlini Freud mache und glichziitig wer mis Geld nöd für Katz, wobi de Zett unterstütze nie für d‘Chaz isch. Bi Interesse am beschte via Whatsapp (076 502 58 25) melde :) Gruess Manuel