Beiträge von ZSColin

Zitat von Iceman

Witzig ist vorallem, dass praktisch jeder Fan der festen Überzeugung ist, K.Z. schreibe vorallem über seinen Lieblingsverein immer nur negativ, verbreite Unwahrheiten etc.

Dabei muss K.Z. einfach mit dem Vorlieb nehmen, was serviert wird. Ein Festessen, wenn's bei Klubs mit grosser Fanbasis nicht läuft. Es gibt wohl kaum eine Fanpage, auf welcher in solchen Situationen dann nicht die Kolumne von K.Z. gepostet wird.... meist nur Minuten nachdem der Text bei 20Min bzw. früher bei slapshot.ch offiziell publiziert worden ist.

Mit seinen wahrscheinlich bewusst provozierenden und polemisierenden Texten "bedient" er offenbar ein gewisses Bedürfnis nach Skandalen und Spektakel, welches die "seriösen" Sportjournalisten nicht abdecken. Und er erreicht immerhin, dass über sein "...Wesen und Wirken..." (eine seiner neuen Lieblingsfloskeln) in allen (deutschsprachigen) Eishockey-Pinboards der NLA mit viel Emotionen diskutiert wird.

Früher war doch sein Lieblingswort: "Schillerfalter" ................

Nolan: Ein "ganz Grosser" .....???
    Sorry, bin überhaupt nicht deiner Meinung. Ein grosser (nicht nur körperlich), verdienter, früher sehr guter NHL - Spieler - ja.
    Aber solange ihn ausserhalb der Eishockey, bzw. NHL-Szene keine Sau kennt, no way. Und ihn mit Krutov u/o Gilmore zu verlgleichen (i'm talking about the name, okay?) ist doch seeeeehr gewagt. Diese Jungs haben auch Leute gekannt, die nicht NHL-orientiert sind. Von mir aus kannst du sie mit Thornton, Nash, St.Louis, usw. vergleichen - dass sind auch grosse Namen (wenn ich auch sagen muss, dass mir diese Jungs viel mehr sagen als Nolan, und nicht nur weil sie mal bei uns waren!)
    Ach ja, Chelios war ja auch mal in der CH aktiv. Und das ist wieder ein ganz Grosser!!
    Und nochmals, wir sprechen vom Namen - nicht vom aktuellen Formstand oder sonst was .......

Zitat von Larry

Da de Nolan im Momänt nur für en Monet en Vertrag häd, bini au de Meinig, dass s'Problem vo de Nummere es chliises isch.

Es wär allerdings e netti Geschte gsi vom Z, ihm s'11 zgeh.....

Vergiss es!
    Es isch scho e "netti Geschte", wänn mir ihm en Vertrag für 1 Monat gäbet, nöd?

Zitat von Reto

ich verschtah scho, dass die andere das so mached. Das heisst aber nöd, dass ich verschtah, wänn erwachseni Manne s'wichtig findet, was für e Nummere sie uf em Rugge händ - wänn's nöd grad s'2 isch.

So wie de Faic?

Wenn er pro Spiel 2 Tore, 1 Assist bucht und zudem zwei erfolgreiche Faustkämpfe gegen Forster und Santalaa (was ich nicht erwarte und dies auch nicht so sein sollte) absolviert, sowie einen 2-Jahresvertrag bei uns unterschreibt, kann er von mir aus mit der Nr. 5 oder 99 spielen - ist mir Scheissegal (nur die 21 geht gar nicht!).

Zitat von Reto

Ja, das gsehni au so. Und ich gseh bi eus im Büro, wie schnäll vo "gröhlende und randalierende Fans" verzellt wird und gsehne au, wie mer als Fuessball-Fan zum Biischpiel a Länderschpiel (wo ja würklich wenig oder ehner gar nüt "lauft") vo Polizischte, wo dete sind zum eus "beschütze", sofort z'rächt gwiese wird, wämmer nöd innere schöne Zweierkolone über de Fuessgängerschtreife lauft.

Mer isch hüt i de Öffentlichkeit würklich lieber en Raser, als en Fuessball- oder Iishockey-Fan.

So Länderspiel wie Italien - Serbien meinsch?
    Jaja, scho klar, das isch d'Usnahm vo de Regel.

Zitat von Larry

Ich au! :cool: :cool: :cool:

Mann,wie lang wart ich scho uf en Big Name nach em Krutov.... :oldie:

Sulo? .......
    Doug kam in die CH, als unser Hockey B-Klassig gewesen ist, daher hat er auch eingeschlagen wie 'ne Bombe.
    Okay, hätte auch so seine Spuren hinterlassen, ganz klar.
    Aber ja, ein "big name" für ZH wäre schon mal an der Zeit.
    Siehe auch Grezky zu den Rangers, auch wenn er dort nicht wirklich "absolut" überzeugen konnte.

Zitat von Thomi

jetzt muesch das nur no meh als eimal pro Monet schaffe und mir händ all freud a Dir :cool:

Ja? Findsch würkli er schaffts (bis jetzt) 1 x pro Monat? Hmmmmmm .......
    Doch eher 1/2 x pro Jahr, nöd?

Zitat von Draft

Sachlich gfüehrti Diskussione! So isch offebar die hütig FB-Generation.
    Erschreckend isch eifach die Rächtschriebefähler....oder isch das die neu Rächtschriibig? Bin ich allefalls en ewiggeschtrige?

Läck wänn ich da läse, bin ich grad wieder unändlich froh, dass mer uf de PW es Passwort brucht ............
    Shit, das schüttlet mich grad wieder. Mittwoch-Namittag Sessions .... Jesus!!!! Remember?

Okay, Muller out - Guschti in, das war zu erwarten.
    Jetzt nimmt's mich ja wunder, was der Neue in den nächsten 3 - 4 Spielen bewirken wird.
    Immerhin: mein Gemütszustand hat sich von Hoffnungslos auf Hoffnung verbessert!

Zitat von The Fan

Nach diesem Interview denke ich auch, dass er noch diese Woche weg ist. Ein Blick auf das Eis heute, genügte, oder Herr Zahner?!
    Noch was: nach so einer Leistung keine Pfiffe, nichts, alle gehen nach Hause....ohne sich gross zu ärgern. Wo sind die Emotionen? Krass, alle haben irgendwie so eine absolute "läckmeramarsch" Stimmung. Ich au.

Also, bitte handeln, ich bin für Kent....MACHT WAS!

Doch, doch! Eine hät ganz luut "Colin raus" g'ruefe, hans ganz genau ghört.

Zitat von Larry

Nützt ois aber im Momänt überhaupt nüt und isch au keis Wunder:

2 Ausländer im Sturm wurden mit 2 Ausländern hinten getauscht.

Jetzt gaht vorne nüt meh und hine langeds au nöd zum günne!

Absolut korrekt. Aber du häsch gschriebe, dass gar nüt meh funktioniert.
    Zudem sind eusi Usländer ja nöd (nonig?) s'Gälbe vom Ei .......

Zitat von Larry

Sie händs ja chöne bevor de Muller cho isch!

Sitt er am Rueder isch funktioniert überhaupt nüt meh.

Muller = Grundübel, also ersetzte!

Naja, defensiv stömmer das Jahr also bedütend besser da als letscht Jahr.
    Nöd?

Nicht verzagen - Larry fragen! In diesem Sinne: thanx.

Shit, das isch würkli de gröschti Müll woni jemals gläse han.
    Fröget doch emal de Beckham, wie er i ALLNE Stadie vo England empfange worde isch, nachdem er a de WM gäge Argentinien vom Platz gfloge und England nachher usgschiede isch .......
    Und wohl gmerkt, nöd nur im Clubfuessball, sondern au bi de Nati .....!!!
    Wie isch es mit em Klinsmann und sine "Dives" gsi??? Wie isch es bim John Terry letscht Jahr (Affäre - nix Captain Nati und so) gsi ....?? Jesus, die Lischte chöntsch no ewig fortfahre ...... (fascht) alli Engl. Goalies ..... Lampart .......

Und hey, det isch es nöd nur de Blick! Det isches the Sun und ca. 3 gliichi Ziitige, wo sowas aber voll druffhauet!!!

Zubi, du bisch en guete - aber kein grosse Goali gsi. Und dass du a de WM kein Topf übercho häsch, lieht da dra, dass du nur 3 "ächti" Schüss häsch müesse abwehre ...... Läck isch das e Lusche!!!

Zitat von sandro_sf

Wie Santala immer Pittis provoziert ist eine Sauerei. Und wer sich die Szene gestern genau anschaut, sieht, das Santala zuerst Anzeichen für einen Angriff macht. Im Nachhinein sieht Pittis in dieser Aktion schlecht aus klar. Santalas theatralsiche Nummer am Boden war aber auch unterste Schublade.

Genau so isses!
    Chani würkli nur unterschriebe.

Aber am Bieber sin - säget mer mal "ziemli üble" - Stockschlag hani jetzt nöd sooooo schlimm gfunde. Passiert i jedem 3 Hockeyspiel 1 - 2 Mal, nöd? Isch echli "davosig", wänn mer das jetzt höchspielt......