Beiträge von gringo
-
-
-
Und ja - Lausanne würd mi scho na reize!
-
De Flüeli laht schints chli die professionelli Iistellig vermisse... Ich glaub 1/84 werded na es Wiili bliibe
-
Sehr guet!
-
Er isch go de Torriecher inezieh [emoji6]
-
Findi guet, dass de Crawford de Bäumle bringt - Routine
-
Fix geht sie - die Antworten sind z.T na ja...
-
-
so, de erschti Schritt isch gmacht ! 5:1 gäge d'Wissrusse
-
R.I.P Lemmy - et tu brutus ...
Frontmann Lemmy Kilmister an Krebs gestorben -
De Schlegel isch weniger verletzigsafällig als de ander... Das packt er scho!!
-
Gemäss SRF heg de Goalie de Puck under Kontrolle gha [emoji16]
-
-
Was ist mit Shannons Penalty?
-
Zitat von Larry
ZSC Lions verlängern mit Niklas Schlegel!
Gerne teilen wir Euch die Vertragsverlängerung mit Goalie Niklas Schlegel um ein Jahr bis 2017 mit. Super

Details:
http://www.zsclions.ch/news/detail/zs…iklas-schlegel/
Cool - han de Newsletter au grad mit
Freude gläse... -
Zitat von ZSC_Forever
ja genau, Schäppi ab dem Mitteldrittel nicht mehr im Einsatz, hoffentlich nicht der nächste Ausfall ...
Schlegel ganz stark und sehr, sehr sicher gestern, liess kaum Abpraller zu - hier müsste die Vertragsverlängerung nun wirklich kommen!!!
Wegen Herzrasen (!!??) in der Kabine geblieben -
-
Respektvoll - Respekt!
-
Zitat von ZSColin
Es gaht ..... Jedes Interview mit em Segi hani ghaltvoller, interessanter, spannender und darum besser gfunde.
Okay, evtl. au nur wäge de sog. "Fanbrülle". S'einzig interessnte am ganze Interview isch doch gsi, dass de Del Curto mal no zumene darbende Verein wot (JA GENAU!!).
Han ich jetzt also au nöd so de Brüller gfunde!