Zitat von MushuAlles anzeigenMir doch scheissegal, wievil oder wie wenig.
Irgendwo wird au de Präsi-Fan no e gwüssi Vernunft ha und offebar schtimmts für beidi Siite.
Uf jede Fall weiss mer, was mer am Tschick hät und was nöd bund zwar aktuell. Und dass's mit dezuetransferierte, au tüüre Schpiller au nöd klappe cha, händ YB und Basel das Jahr iidrücklich zeigt.
Und das mit em Herz nimm i em Tschik sogar ab. Han am Cupfinal sini Reaktion genau gseit. Herz unf Stolz hät er markiert!
Ich han lieber de Tschik i de Hand als irgend e vermeintlichi Tuube uf em Dach.
Ich freue mich und finds guet!
Bravo! G'sehn ich au so!