Beiträge von gringo

Zitat von Blackstar

Und zeigt halt mal wieder, dass ohne die Topcracks nicht reicht. Kommt noch dazu das diverse sogenannte Leistungsträger komplett ausser Form sind. Cunti, Hollenstein etc. Unsichtbar oder fahrig.

Mümümü.... Cunti war heute für Nati-Verhältnisse sehr gut

Bravo! G'sehn ich au so!

Zitat von Simms

Ich würde als Stadt Kloten einem privaten Sportverein also keinen Kraftraum bauen. Ausserdem versteh ich nicht, wieso Gaydoul kein Problem hat 6 Mio. pro Jahr in die Mannschaft zu stecken, aber ja kein Rappen in die Infrastruktur. Ist er wirklich so berechnend, dass er einfach davon ausgeht, dass das die Stadt zahlt und er so einige Franken sparen kann?

Ja, ich denk, das isch er! De wird sis Spielzüüg schnäll wieder in Egge stelle...

Zitat von Larry

Wänn er bzw Chloote Meischter isch!

Im Gägesatz zum Bircher häd er de Chole.

Das (de Meischter) wird früener oder spöter wohl au iihträffe.

Ich glaub nöd, dass de soviel Ge(l)duld hät...

Zitat von Larry

Flashback: 2000: ZSC Meister, FCZ Cupsieger! :cool:

Ja es isch en Fehlentscheid gsi, findi guet! :razz:

Zrugg vom Helvetiaplatz! :geil: :applaus: :suff:

vor nur 23 312 Zuschauern (geringster Finalbesuch seit 2004) :roll:

also nach em 10i isch det gar nüt meh los gsi! Truurigi Sach...

Zitat von Sbornaja

Die Sieche sind scho nöd ganz dicht... Am Froidevaux segeds au wieder interessiert, aber de heg scho abgwunke und gmeint in Lausanne stimmis für ihn, de wird scho wüsse warum. De Reichert wird sich de Vertrag nommal vergolde lah und mit em Abtritt vorh eigenem Publikum liebäugle

Tausch Reichert - Dostoinov ?
    Mittwoch, 16. April 2014, 13:24 - Maurizio Urech
    Zwischen Ambri-Piotta und dem SC Bern könnte es zu einem interessanten Spielertausch kommen, Marc Reichert würde in die Hauptstadt zurück kehren dafür wechselt Alexei Dostoinov in die Leventina.

Dies vermeldet Klaus Zaugg. Die Verträge beider Spieler laufen Ende nächster Saison aus, der Coach des SCB Guy Boucher schätzt die Spielweise von Marc Reichert und offenbar wäre auch Ambri Coach Serge Pelletier mit dem Tausch einverstanden da er mit Dostoinov einen jüngeren Spieler mit mehr Offensiv-Potential erhalten würde. Affaire a suivre.

Mache lah - für Ambri besser wie für Bern! De Dostoinov seg z'kreativ *kopfschüttel*

Zitat von Reto

Chloote schpillt halt trotz allem dütlich weniger deschtruktiv, als das no Lausanne und au chli Servette gmacht händ. Zwar bis jetzt e Serie wo trotz allem d'Defensive wichtig isch, aber halt au bis jetzt mit zwei gueti Goalies (eine devo en Volltubel).

Simmer gschpannt uf de Dunnschtig. Han scho fascht chli Angscht um mini Meischterfiir am Oschtermäntig ;o)

Dänn chömed mer halt na :)