Fige, und ... , und ... wänn git de Gaydoul uf?
Beiträge von gringo
-
-
-
Wo gaht's ab? Wo gaht's ab...
-
Gsehn ich glich ! Wiseli hämmer gnueg!
-
Geili Sach - wänn de huere Souvenirlade nöd wär!
-
Ich würd en au na näh
-
Han g'wüsst de Nilsson spielt na e wichtigi Rolle! Gruess us Düütschland! Fiired schön
-
Lakers der oberen Tabellenhälfte

-
Ich trucke us Tüütschland de Tuume[emoji106][emoji6] bin früehschtens am Mäntigabig zrugg [emoji26] D'Jungs mached das!
-
-
Zitat von Sbornaja
Die Sieche sind scho nöd ganz dicht... Am Froidevaux segeds au wieder interessiert, aber de heg scho abgwunke und gmeint in Lausanne stimmis für ihn, de wird scho wüsse warum. De Reichert wird sich de Vertrag nommal vergolde lah und mit em Abtritt vorh eigenem Publikum liebäugle
Tausch Reichert - Dostoinov ?
Mittwoch, 16. April 2014, 13:24 - Maurizio Urech
Zwischen Ambri-Piotta und dem SC Bern könnte es zu einem interessanten Spielertausch kommen, Marc Reichert würde in die Hauptstadt zurück kehren dafür wechselt Alexei Dostoinov in die Leventina.Dies vermeldet Klaus Zaugg. Die Verträge beider Spieler laufen Ende nächster Saison aus, der Coach des SCB Guy Boucher schätzt die Spielweise von Marc Reichert und offenbar wäre auch Ambri Coach Serge Pelletier mit dem Tausch einverstanden da er mit Dostoinov einen jüngeren Spieler mit mehr Offensiv-Potential erhalten würde. Affaire a suivre.
Mache lah - für Ambri besser wie für Bern! De Dostoinov seg z'kreativ *kopfschüttel* -
-
-
Zitat von Reto
Chloote schpillt halt trotz allem dütlich weniger deschtruktiv, als das no Lausanne und au chli Servette gmacht händ. Zwar bis jetzt e Serie wo trotz allem d'Defensive wichtig isch, aber halt au bis jetzt mit zwei gueti Goalies (eine devo en Volltubel).
Simmer gschpannt uf de Dunnschtig. Han scho fascht chli Angscht um mini Meischterfiir am Oschtermäntig ;o)
Dänn chömed mer halt na
-
Suuuuper! Bis am Dunnschtig!
-
Geil! keller
-
-
-
-
wieso pfiifft scho wieder de Kurmann?