Beiträge von gringo
-
-
-
-
Zitat von Powerplay
Flüeler hat heute Abend einen ausgezeichneten Match gespielt ! Ohne ihn wäre der ZSC schon viel früher in Rücklage geraten.
Der Z war heute nur vom 1:0 bis zum 1:1 zu sehen ! Ansonsten diktierte Kloten das Spiel....... !
Eigentlich mag ich Flüeler, aber er geht schon immer verdammt früh zu Boden. Sonst hätte er vielleicht auch gegen Schöggi was ausrichten können...
Aber wie schon erwähnt, er hat ein paar big saves gemacht. Der Flückiger hat mir aber auch gut gefallen. Hatte eine gute Präsenz.
Unsere Spieler waren ein wenig zu hochnäsig! So viele Chancen im 1. und 2. Drittel versiebt. Unglaublich! Gardner sollte man auch webern! -
-
-
Zitat von ZSColin
Damn, wir haben z.Z. einfach ein paar Verletzte zuviel:
Suchy, Müller, Schelling, Bühler, Pittis, Wichser......
Wobei, wenn (die meisten) bis vor den PO's wieder an Bord sind, kommt's guuuuuuuut ..........
Schon, bloss sollte man sich nicht selber ein gute Ausgangslage für die PO vermasseln... -
Zitat von Caro
Exklusives Ticketkontingent:
für d'member under eui - ok, die händs ja au via mail übercho
Nöö, ich han mi zwar als V.I.P. Member aagmäldet, han dänn aber die Kredticharte nöd welle. So hängt jetzt glaub mini Aamäldig.
Das schiint mer nö de grösser Dödelverein z'sii als sinerziit GoodNews -
-
Zitat von CaroAlles anzeigen
Exklusives Ticketkontingent: AC/DC
7.1.2010Sehr geehrte Frau xxx
Als Ticketcorner VIP oder Ticketcorner Member haben Sie die Möglichkeit, von einem exklusiven Ticketkontingent zu profitieren.
Seien Sie dabei! Wir wünschen Ihnen viel Vergnügen.
Freundliche Grüsse
Ihr Ticketcorner Teamhttp://www.ticketcorner.com/clubwelten
Exklusives Ticketkontingent für Ticketcorner VIP Member und Ticketcorner Member:
AC/DC
08.06.2010, Bern, Stade de Suisse
Tickets}Buchbar ab 08.01.2010, 10:00 Uhr
- Solange Vorrat. Limitiertes Angebot
- Bezugslimite: 2 Tickets pro Member.
- Mehrfachbestellungen werden ohne Rücksprache storniert.
für d'member under eui - ok, die händs ja au via mail übercho

Läck mir, die Scheiss Siite isch scho am halbi achti nümme erreichbar !
-
-
Zitat von backinreality
De von Segi isch ächt geil gsi.. voll sauer gsi und bi de nächste Körperberüehrig dur en Berner gumpt er quasi us em nüt is netz ;)... und es git au no straf.. herrlich ;)... obwohl eigentlich isch es eifach behinderig gsi, daser nacher no so umegumpt isch dän no de bescht gsi

Wär er nöd umgheit, hetti de Sch..s Prugger nöd pfiffä! -
-
Zitat von larlf
de isch ja sicher au chrank:
...
Das heisst: Zwei oder drei Zuger Sicherheitsleute hätten den ZSC-Sektor stürmen müssen. Wie bitte? Wer einen Block voller Hardcore-Fans betritt, muss bis an die Zähne bewaffnet und den Rabauken zahlenmässig überlegen sein, sonst gibts mächtig auf die Socken. Das Urteil ist eine Eselei, gefällt von Schreibtischtätern ohne Kenntnis der Verhältnisse in den Stadien
Ganz Artikel:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…on-eseln-135501
Ich weiss scho, werum ich dä Scheiss nüme lies. Wer hät dänn verlangt, dass nur 3 det ufe stürme sölled. Im Urteil isch gstande (Oder i de Erchlärig dezue), dass de Sidi vo Zug für HochRisiko Spiel au gnüegend Lüüt müesst vor Ort ha.
das isch sicher nöd de Fall gsi. Da vo Fahrlässigkeit z'rede isch nöd verchehrt! -
Zitat von Larry
Blick kämpft gegen sinkende Auflagezahlen, und das seit Jahren.
Nun sind Jungs von BILD gekommen um dem Boulevard-Stil neues Leben einzuhauchen, härtere Storys zu bringen.
Ist alles immer noch völlig harmlos im Vergleich zu SUN etc.
Es wird also eher noch härter werden...

Darum les ich den Scheiss nicht mehr. Auch die Online Ausgabe ist gestorben. -
Zitat von Gysino
muesch nöd aafange brüele. chasch dich schön i diini höhli zruggtrolle und go stämpfele und täubele das GC vor em FCZ isch. es tuet oi anschiinend grausam weh oine reaktione nah. muess furchtbar schmerze.
Nöö, das tuet nöd weh. Will am Änd vo de Meischterschaft wird das wieder richtig gstellt si: FCZ vor GC (wänns das dänn na git) -
-
Zitat von Caro
hett - wie dobe scho erwähnt - just can't get enough gern ghört. photographic wär natürli au geil gsi, aber händs au uf de letschte tour nöd so oft bracht...mir häts jedefalls gfalle und ich bi am überlege, ob ich hüt abig nomal söll gah.
mir au! wobii de Dave schon zimli langi Pause igleit hät.
Ich het gärn CaroCaro ghört...
Au shit. das isch ja ToraTora gsi

-
naja - unsere "Wall" war in den letzten Spielen auch nicht mehr der *Rückhalt" !
-