• Zitat von The Fan

    Provoziersch jetzt aber grad e chli :skandal:

    Gester für mich de kämpferischi Vorriter: #61. Bi däm schints gwirkt z'ha, dass er uf de Tribüne hät müese zueluege!

    Ich denke dass es Kruti motiviert hat, dass Simpson an ihm fest gehalten hat. Nach meinen Informationen wäre er sonst nicht mehr bei uns ..

    Zu gestern: Die ersten 15 Minuten ein kopfloser Hühnerhaufen, mit dem ersten Tor kam der Glaube an die eigenen Fähigkeiten zurück. Sulo mit einem unmotivierten Ausflug und ganz allgemein nicht auf der Höhe. Kämpferische Einstellung hat mir sehr gut gefallen, Monnet im TV-Interview einfach geil. Der Junge hat ein ZSC-Herz! Nicht selbstverständlich!

    PS: Ich hätte vor dem Match keinen Fünfer auf unsere Jungs gewettet, umso geiler der Abend! Danke Jungs!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von The Fan

    Provoziersch jetzt aber grad e chli :skandal:

    Gester für mich de kämpferischi Vorriter: #61. Bi däm schints gwirkt z'ha, dass er uf de Tribüne hät müese zueluege!

    Provoziere? Ich? Warum?
    De Sulo isch klar Schuld am 2. Gägegoal und hät a eim Goal no e wesentlichi Mitschuld, dass er de Puck (wo nöd härt gschosse worde isch) nach vorne abpralle laht .........

    Betr. Krutov jun.: Yup, hät mich au gfreut. Aber er hät trotzdem 2 x müesse uf d'Strafbank go sitze, wo de Z "z'viel Spieler" ufem Iis gha hät.

    Geil isch de Segi gsi, wo sich nach de 2. Straf wäge unkorrektem Spielerwechsel e lupereini Schwalbe angeleit hät, und wie e toti Flüge hinderem Goal im Netz g'hange isch. - Scho fascht echli Zesi-mässig gsi, yeah!

  • Zitat von ZSColin

    Provoziere? Ich? Warum?
    De Sulo isch klar Schuld am 2. Gägegoal und hät a eim Goal no e wesentlichi Mitschuld, dass er de Puck (wo nöd härt gschosse worde isch) nach vorne abpralle laht .........

    Betr. Krutov jun.: Yup, hät mich au gfreut. Aber er hät trotzdem 2 x müesse uf d'Strafbank go sitze, wo de Z "z'viel Spieler" ufem Iis gha hät.

    Geil isch de Segi gsi, wo sich nach de 2. Straf wäge unkorrektem Spielerwechsel e lupereini Schwalbe angeleit hät, und wie e toti Flüge hinderem Goal im Netz g'hange isch. - Scho fascht echli Zesi-mässig gsi, yeah!


    De von Segi isch ächt geil gsi.. voll sauer gsi und bi de nächste Körperberüehrig dur en Berner gumpt er quasi us em nüt is netz ;)... und es git au no straf.. herrlich ;)... obwohl eigentlich isch es eifach behinderig gsi, daser nacher no so umegumpt isch dän no de bescht gsi ;)

  • Zitat von backinreality

    1 Million Euro Frage:

    Wo ist Edgar?

    a) Edgar ist in Davos am weinen über den Z Sieg und das seine Prognosen nicht eingetroffen ist.
    b) Edgar ist in Langnau bei Weber am weinen über den Z Sieg und das seine Prognosen nicht eingetroffen ist.
    c) Edgar betrinkt sich und ist am weinen über den Z Sieg und das seine Prognosen nicht eingetroffen ist.
    d) Edgar ist immer noch am weinen über den Z Sieg und das seine Prognose nicht eingetroffen ist.

    :sensa:

  • Zitat von backinreality

    De von Segi isch ächt geil gsi.. voll sauer gsi und bi de nächste Körperberüehrig dur en Berner gumpt er quasi us em nüt is netz ;)... und es git au no straf.. herrlich ;)... obwohl eigentlich isch es eifach behinderig gsi, daser nacher no so umegumpt isch dän no de bescht gsi ;)


    Wär er nöd umgheit, hetti de Sch..s Prugger nöd pfiffä!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!