Beiträge von Caro

Zitat von Simms

Als Xamaxfan in der Sache neutral, frag ich mich schon, wo den die Vernunft bei den Fans ist, dass es als Provokation für Fankonfrontationen gilt, wenn man ein grosses Leibchen in der Stadt präsentiert, auf dem vermutlich hauptsächlich Kinder unterschreiben können.

Wenn man eine solche Aktion bereits als Provokation ansieht und es bestrafen will ("ungestraft"), dann muss man sich nicht wundern, wenn die Nicht-Fussballfans kein grosses Verständnis gegenüber den Fans und deren Anliegen aufbringen.

jetzt macht mal kein drama draus!!
    es kam niemand zu schaden. da gibt es eine vielzahl an anderen aktionen aus allerlei fanlagern, die es weitaus mehr zu verurteilen gilt.

man könnte ja meinen... :facepalm:

Zitat von ZüriBueb

Edit: Diese Mannschaft braucht solche Demütigungen, sie muss richtig unten durch gehen. Nur dann, wenn sie gebrochen worden sind, beginnen sie wieder, Schritt für Schritt das zu tun was sie können. Ein Einsatz nach dem anderen mit voller Konzentration und vollem Kampf.

ich hoff, dass mit "une dure" die letschte beide spiel langet... :shock: :shock:

Zitat von ZüriBueb

Die Mannschaft isch jetzt genau dete, wo sie vor eme Jahr gsi isch. Und das mit abstiigender Tendänz. Ich säg das nöd us Fruscht, aber wänn da zueluegsch: die händ null chance, und die werded namal 5 Goal kassiere, wänn das eso wiiter gaht.

Ich verstah s ächt nöd, eimal top, dänn so schwach. Wie gaht das? Ich meins ernscht und würkli nöd us Fruscht

sglich hani au grad dänkt... die sind völlig näbet de schueh :nixwiss:

Zitat von Powerplay

Katastrophali Leistig bis jetzt, egal öb Fribourg "stark" söll si... Defensiv miserabel, Goalie hebed au gar nix ! Das 1:6 hat tüüfe Spure hinterla...

hät au kei entschuldig sölle si für d'leischtig... falls das so übere cho isch.
    mir machets im moment jedem gägner liecht.

Zitat von ZüriBueb

Wiso chömemir eigetli gäge Fribourg oft so derb unter d Räder, dass mer s Gfühl hät, sie sind völlig machtlos? Händs nöd det vor 2-3 Jahr mal 10 Goal kassiert?

momentan sinds eifach stark... händ immerhin 2mal hinderenand gäg servette gwunne.
    s'3-1 isch halt chli päch, die andere träffer hani "leider" nöd gseh.

gemäss kommentator hämmer sit 3 jahr nüme gwunne in fribourg, das wäg de höche niederlag hani aber nüme in erinnerig (vilicht au verdrängt ;) )

Zitat von Sbornaja

Roussey het er gheisse!!! Riese Job gmacht bis sich de Patron wieder ihgmischt het. Danke Mushu

nur wirds nöd nütze... nimm nöd a, dass euses rumpelstilzli und sini pseudi-findigsgruppe uf so eine zrugg grift...

Zitat von larlf

eigentlich dörft au langsam de bickel es Thema sie, aber ich nimm nöd ah, dass er ohni Canape gah wird?

Holed doch de Fischer wieder, de isch sicher no uf de Lohnliste?
    Jedefalls 100 mal besser als en Gross (wo nur Spieler "ü 180cm" holt) oder en Schälli (wo s'Läbe gnüsst)!!!

Was isch mit em Vogel? Also de Heiko, nöd de Erich...

gemäss blick und nzz isch de bickel ufem sprung zu yb... er heg vo de fringer-entlassig wieder erscht im nachhinein erfahre.

und sorry, wänn ich de fischer wär, würdi i 100 jahr nöd zrugg cho (oder sicher nöd i de ära canepa). de spielt doch wieder die beleidigt läberwurscht und wett am fringer en frischtlose ahänke. scho unglaublich, wie ers immer wieder schafft, im striit usenand z'gah (abdi, fischer, fringer). und immer sind die andere tschuld :roll:

Zitat von Mac

Ich bin nie en Fan gsi vom Fringer und dem ewige hin und hergeschiebe vo de immer gliche Trainer, wo scho bi de helfti vo allne Superleague Verein gsi sind. Was mir aber immer meh Sorge bereitet sind de Präsi und sin Sportchef! Bin mir gar nümme sicher eb die zwei Herre gnueg vo ihrem Fach verstönd. Viellicht hät de eint eifach zvill Geld wo die fehlend Qualifikation wett macht und der ander isch sin Spezi. Uf all Fäll ziemlich wenig Ruggedeckig für en Trainer wo hett söle en Umbou vo de Mannschaft vorneh. Sonen Plan muess doch längerfriszig uusgleit sii! Ganz es komisches Gewurschtel wo da momentan abgaht, vor allem i de Füerigsetage!!!

gsehn ich ähnlich... bin nachwievor de meinig, dass de fringer vo afang a de falschi gsi isch (min favorit wär de ulli forte gsi). und dass mer ihn nöd grad nach de peinliche entlassig vom fischer (au so e glanzleischtig vo de füehrigsetage) hät schaffe lah, spricht au nöd die beide glöön.

Zitat von Lolo

Hauptsach jede chann nachem Training i sis schöne Auto sitze mit em Chäppli uf em Grind, da muesch meh wie nur de Trainer schicke, da muesch Spieler schicke, aber sofort....

Gruss Lolo

du häsch no s'louis vuitton oder gucci necessaire vergässe z'erwähne...
    am schönbi sini autonummere händs übrigens guet verpixlet :mrgreen:

Zitat von 007

im bashing seid ihr weltklasse, super ! ich war am samstag wie immer in der halle und verpasse ca. 3 - 4 spiele pro saison. sprüche von saisonkarte lest ihr von mir nie und ja, es war bis jetzt die attraktivste saison seit langem. aber seit november zeigt die tendenz nach unten und das darf man wohl auch sagen. vor weihnachten war letzte saison eine katastrophe und wir sind meister geworden. jedes jahr geht das nicht. :winke:

und lolo, was ich damit sagen will. wir sind ziemlich schnell zufrieden dh. unser team. gewinnen wir gegen davos, nehmen wir die nächste partie schon auf die leichte schulter. hast du schon mal ein spiel in dieser saison gesehen, wo wir locker durchgelaufen sind und mit 4 oder 5 toren vorsprung gewonnen haben? kaum führen wir mit ein oder zwei toren, schalten wir einen gang zurück. und rang 2 fühlt sich gut an, aber eben hat auch seine tücken.

alles klar bei euch?

nach etlichen schlechten und enttäuschenden (quali)-saisons sind wir wahrscheinlich alle recht schnell zufrieden - zumindest schneller als auch schon. und nach dem relativ soliden und meiner meinung nach recht souveränen auftritt am freitag habe ich (und einige andere hier) wohl einfach gedacht, man hätte die leichte krise nach den fahrlässig vergebenen punkten in den letzten wochen überwunden.
    jetzt auf "panik" zu machen und alles schlecht zu reden, halte ich trotzdem für falsch. aber der weckruf kommt sicherlich zum richtigen zeitpunkt und ich hoffe bereits dienstag auf eine reaktion, auch wenns gegen fribourg nicht gerade leicht wird. die sind momentan recht im aufwind... wir werden sehen. ich bleibe aber nachwievor zuversichtlich und traue dieser mannschaft sehr viel zu, wenn man bedenkt, wer momentan in unterform aufläuft (denke da vor allem an bärtschi & tambellini).

Zitat von Lolo

genau drum isch Davos so wiit une damit die nüme so lasch spieled, isch e neui Taktik vom del Curto um Chräft z'spare. Du häsch die letscht Saison scho au mit verfolgt und no i Erinnerig oder?

Gruss Lolo

evtl hät er au zäme mitem zsc79 gstreikt... wer weiss

Zitat von Simms

Sehr solide Leistung. Hächler mit seinem ersten Tor im zweiten Spiel. Jetzt morgen ein perfektes Wochenende draus machen und Davos in den Strichkampf schicken.

starke match gsi und endlich mal e füehrig usbaut.
    einzige wehrmuetstropfe die situation am schluss, müesst en penalty gäh nachem foul am ambühl. zum glück isch das ganze nüme matchentscheidend gsi.