Beiträge von Caro
-
-
Zitat von Larry
Hans-Ulrich Lehmann, der Multimillionär, der mit zehn Prozent seines Einkommens die Freikirche ICF unterstützt.
oh nei du, settig kontäkt han ich mit sicherheit nöd

-
-
-
lehmann ging es lediglich um etwas publicity. er hatte nie vor, wirklich einzusteigen. dies weiss ich aus sehr zuverlässiger quelle.
-
-
gaht mer glich... und bi däm wätter chunt au nöd würkli luscht uf public viewing uf.
zudem sind d'paarige hüt abig so richtig abtörnend
-
ich chönt ja nüme, wänns die 3mio. jetzt doch nöd chöntet uftriebe

-
Zitat von Larry
Schmerz!
Adrian Nikci (22) wechselt in die Bundesliga! Nach BLICK-Informationen ist sich der FCZ mit Hannover bereits einig.
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id1915695.html
Scheisse....

und wieder eine, wo 1 bis 2 jahr zfrüeh wächslet (jetzt nöd us fcz-sicht, sondern us sinere eigene). isch minere meinig nah nonig ufem niveau, i de buli stammspieler z'si...
-
Zitat von Larry
Caro: Jahrmarkt der Eitelkeit, kännsch?
Er isch natürli es Bizzeli Beleidiged, dass usgrächnet I-H-N nüme wänd, was ihn aber nöd devo abghalte häd, scho vorher klar Schiff z mache mit andere Clubs!
Kännemer doch alles!

ich weiss, aber s'hät trotzdem wiedermal müesse gseit werde

p.s. für 600'000 im jahr wärs mer übrigens glich, wien ich vo minere kündigung erfahr

-
Zitat von Ari
caro: hett er unterschriebe, wärs vom zett laengst kommuniziert
machsch am besserwisser langsam konkurrenz :razz:

finds halt nur "amüsant", wie sich gwüssi spieler amigs über so sache ufreget, aber im umgekehrte fall kein dräck besser sind. um das ischs mer gange... de wick liebäuglet und flirtet längscht mit andere clubs (oder nur mit eim, eigentlich egal) und regt sich jetzt künstlich über so öppis uf.
-
Zitat von Ari
was erwarted ihr? söll en wick saege: ja ich freu mich dass ich vo chlote daem draecksverein weg chan...dschwiiz isch zchli und gründ gitts au kei daefür
nei, sicher nöd.
aber er muess au nöd umebrüele, dass er dur d'medie erfahre hät, dass er muess gah. vor allem, wänn er sit 345908439 jahr nöimet andersch underschribe hät... -
-
geschter uf tele züri au en bricht cho. am wick segs komisch inecho, dass er us de medie erfahre hät, dass mer ohni ihn plant... komischi ussag vo eim, wo ja so guet wie bi eus scho en vertrag underschribe hät.
-
-
-
-
-
-