Beiträge von Caro
-
-
-
-
-
ich ha mini saisonkarte also nonig wiederbstellt - nonig dezue cho. und irgendwie schisst mich nomal so e grottesaison a. vor allem, wännt dänn no an a**** frürsch i dem teil, wo sich stadion nännt :roll: :roll:
-
Zitat von Larry
http://www.20min.ch/sport/fussball…obleme-16136850
De chunt nüme!
genau s'glich hani au dänkt!!
-
Zitat von LarryAlles anzeigen
Wer glaubt Kloten spiele jetzt hinten rum täuscht sich.
Mit Gaydul ist ein finanziell sehr potenter Mann in den Club gekommen.
Dass man sich von Eldebrink und Wick trennt ist bloss, um gutes Wetter zu machen.
Der grösste Witz ist, dass die Gläubiger auf ihr Geld verzichten sollen!
Die wären schön blöd, aber ich bin mir sicher dass sie es machen werden, sind ja wohl alles Klöti Fans.
Fetscherin wäre gut beraten, sein gesamtes Geld einzufordern!
Ich glaube nicht, dass Gaydul hinschmeisst wenn nicht alles so läuft wie er will.
Im Gegensatz zum Fall GC ist er jetzt schon viel zu tief drinnen, er kann gar nicht mehr anders!
und falls nöd, ischs au nöd tragisch!!!
huere affetheater, ich wür no meh kerosin inhaliere :roll: :roll:
-
-
Zitat von snowcat
ich hoffe doch lippestift und handtäschli passed zum tenu und zum haarbändeli von salatic...

au marketingtechnisch en riese coup

-
-
-
-
gits im forum problem mit bilder ifüege?
bi mir chunt immer d'fehlermäldig, dass d'grössi vom bild nöd ermittlet chan werde... -
-
-
-
Zitat von snowcat
chan ich en niened gratis abelade...

-
nachdem ich dank dim sohn au erfahre han, uf wellem sänder die spiel übertreit werdet :oops: hani die letschte zwei spiel au drigluegt. hüt morge ehner zuefällig, wil i ufem sofa igschlafe bin und dänn nach de erschte pause kurz igschaltet han. sie händ dänn grad s'4-0 gschosse gha, hani de rescht vom match no ufgno (mit wahrschinli 3458934 werbe-underbrächige
) und bin go schlafe. -
Zitat von Thomi
holy shit, 20°C :-o
das bi dere Hitz überhaupt no chan tschutet werde?!
haha eusi kommentatore sind scho die geilste!
schomal temperatur gmässe amene australian-open? und die spieled dänn nöd nur 90'....pfffffde beni isch wiedermal ganz, ganz schlimm... sorry, wänni mi wiederhol!!
und ebe, die arme manne spielet ja nur für kost und logis :roll: :roll: -
ich hab die ganze regel-/schiri-diskussion mal hierhin verschoben, damit der em-fred damit nicht überquillt...