Beiträge von Caro

Zitat von 007

Kannst du ihn empfehlen zum Putzen? Ich zahle aber nicht über 25 Franken pro Stunde inkl. Sozialabgaben..

wür eifach d'musig gnueg luut ufdreie, dänn ghörsch s'jammere nöd :floet: :nick:

Zitat von Simms

Ja, Jürg Bircher putzt meine Hütte 2 Mal die Woche, um Geld für die Rettung seiner Firmen zu generieren. :rofl:

:jump: :jump:

danke!! wenigschtens ein liechtblick am hütige morge... (sorry larry, ha de jammertal-virus verwütscht :mrgreen: :wink: )

@larrry
    das glaubi au nöd. und irgendwie ischs mer relativ glich...
    das falsche mitleid vo vilne siite isch ebe au nöd so mis ding :mrgreen:
    känn aber au wenig klote-fans und die wenige, woni känn, händ meischtens eh e grossi schnurre gha... drum wayne

Zitat von Larry

A propos Näbel:

Häd doch mal so en Fan geh wo so gheisse häd, isch glaub vo Affoltere a.A. cho, mit em Töffli (?).

Gits de no???? :nixwiss:

du meinsch de mitem glismete käppli?
    de draft weiss sicher, was mit däm isch...

p.s. wo staht das wägem bierfalke? schaff ja gägenüber devo und mir händ da alli nüt devo ghört...

Zitat von Larry

Kanadier, Caro.....Kanadier!

Französischsprechender Kanadier, also quasi Franzose! :razz:

Die erzählen ja gerne und oft sie seien so anders als die Amerikaner..... :roll:

isch so logisch gsi, dass du hinefüre chunsch :razz:

es gaht doch öppe i die glich richtig und glaub jede da ine hät au begriffe, wien ichs gmeint han... au die pensionierte halb-amis da ine :mrgreen:

oder früehpensionierti!! für de tüpflischiesser persönlich :razz:

natürlich ist es einerseits verständlich. trotzdem tu ich mich etwas schwer mit seiner entscheidung (und seiner glaubwürdigkeit). vor allem, wenn jemand gerne und immer wieder betont hat, dass er noch nie einen vertrag gebrochen hat und es ihm ja sooooo gut gefällt hier (ok, ami-mentalität...).

und dass wir nun einfach lediglich das sprungbrett für die nhl darstellen, hinterlässt einen doch ziemlich faden nebengeschmack...

Zitat von Larry

Es wird nun so rauskommen:

- die Liga wird Kloten nicht sterben lassen
    - es wird ein Notbudget für die nächste Saison erstellt und genehmigt
    - man trennt sich von einigen (wenigen) teuren Spielern (wenn überhaupt)
    - die Schulden werden auf die lange Bank geschoben (Message an die Gläubiger: Entweder ihr macht mit oder ihr verliert alles!)
    - Kloten macht weiter und und wird, wenn alles seriös läuft nur noch am Schwanz der Liga mitspielen, oder aber sie kommen früher oder später wieder ins alte Fahrwasser......

s'isch öppe verglichbar, wänns mitem ex wieder versuechsch und paar mönet spöter wieder am gliche punkt landisch...

Zitat von Larry

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id1895830.html

Fischer hatte einen sicheren Job beim FCZ, bevor er Trainer der ersten Mannschaft wurde.

Ich hätte gedacht, er geht wieder zurück als U21 Trainer oder in den Nachwuchs.

Nun ist seine Zeit beim FCZ also vorbei, und ich frage mich, ob dieser Mann je wieder einen Job im bezahlten Fussball findet!

finds au schad, isch er nöd wieder zum u21-team gstosse.

aber ganz ehrlich, nach dere ganze art und wies (und au dem ziitpunkt) chämts für mich au nüme in frag. oder vilicht dänn nach de ära canepa und co :floet:

Zitat von Thomi

caro isch das es golden circle ticket oder en hundskomune stehplatz?

en normale stehplatz. golden circle isch mer mit 175.- eifach z'tüür gsi.

ich hett für de samschtig no es vorigs coldplay-ticket (stehplatz). gibs natürli zum normalpriis (120.--) witer, falls öpper interesse hät.

Zitat von snowcat

wenn sie denn auch harmonieren ist das ok. bickel hat schon 2x bewiesen (schällibaum, favre), was drinliegt, wenn er mit dem trainer top zusammen arbeitet.

und wenn das rumpelstilzchen sich vielleicht mal etwas zurücknimmt...

Zitat von Gysino

er hät aber rächt...ZSC HOLT NHL STAR staht im blick.

das isch halt eifach wiedermal bullshit und wahnsinnig peinlich.

ich finds e gueti verpflichtig nach es bitz lektüre und so, aber nhl star...ich chas nüme ghöre.

ich ha de blick nöd gläse, für die sind ja alli nhl-spieler stars...
    gaht mer meh drum, dass - chum simmer meischter worde - s'gemotze wieder unsäglichi dimensione agno hät da ine und sich das bis endi jahr wahrschinli so durezieht.