Beiträge von Caro

heult doch... in abetracht, dass de pittis dänn würkli verletzigsbedingt hät müesse ufgäh, isch d'straf nöd grundfalsch. anderi teams sind zudem au scho mit härte spielduurstrafe konfrontiert worde - und händ trotzdem gwunne!

nur loser beklaget sich über de schiri, anderi stönd wieder uf und machet s'beschte drus.

ah ja, de rüfenacht cha au froh si, hät er nur eimal müesse use. was für en weichbächer! bim uselaufe hät er sich no herrlich provoziere lah, töibelet wie en kindergärtner :heul doch:

Zitat von snowcat

wirklich schade. für leute in meinem alter eine der ganz wenigen möglichkeiten zu etwas gratis sex zu kommen! wollte darum am donnerstag unbedingt nach zug. muss ich halt trotzdem ins globe und wohl oder übel zahlen...

gruess roli c.

versuechs doch mal binere ominöse autobahnraststätt, det muesch au nüt zahle :mrgreen:

Zitat von ZSColin

Na, da wäre ich mir aber nicht sicher. Ich glaube er war 32 oder 33 ........
    Und Domenichelli - nein danke!

colin hat recht. alston ist jahrgang 69 und kam 2000/01 zu uns, ergo war er erst 31...

Zitat von Der Weise

Was mich am meisten ärgert, als das projekt neues Stadion aufs Tapet gekommen ist hat die HASTA wieder mal gesagt dass man den Z sehr gerne behalten möchte und dass man bessere Lösungen sucht. Passiert ist rein gar nix, im Gegenteil.

blabla... wahrschinli luegets, dass sie eus bis 2017 no flissig as bei chönd pisse. wird sich nämli garantiert gar nüt ändere...

unfassbar, was da vo de hasta ag abgaht!! ich mein, playoff-date söttet zu 100% gsperrt chöne werde, ohni wänn und aber!

au egal, was i de letschte 3 jahr gsi isch... wird würkli ziit für es eignigs stadion!

Zitat von snowcat

für d'halle hani um 10:15 ohni problem tix übercho. aber s'portal für zuger heimspiel isch immer nonig offe, bis jetzt...

gruess roli c.

ich ha au nöd vo eusne heimspiel gredet, det bini au problemlos druf cho.

fürs zug-spiel müends evtl no die biometrisch registrierig aktiviere... :roll: :roll:

Zitat von Brave New World

Hat absolut nichts mit nicht können verlieren zu tun. Für das solltest du mich kennen. Habe dies rein sportlich angeschaut.

isch jetzt guet brave. gönn dir (und eus :mrgreen: ) doch eifach paar täg pause vo dem forum...

Zitat von Reto

und am Schluss jammered wieder paar, wänn's keis Billett übercho händ.

es isch natürli au rächt schwer, es ticket überzcho. mer hät ja nöd chönne wüsse, dass es äs 4. spiel git :mrgreen:

ich mach jedi wett, es git no paar jammeris uf tele züri oder so...

Zitat von Messier

Unsere haben sich überhaupt nicht provozieren lassen. Chapeau !
    Auch wenn Checks mit abspringen (1x, aber mies), gegen Kopf/Bande (Bärtschi) oder sonstige Provokationen vorhanden waren. Die Schiris liessen viel laufen, so soll es sein in den PO's. Ich fand es eigentlich recht intensiv, körperlich. Dass es nicht mehr Strafen gab, war wohl auch, weil die Spieler bis an die Grenzen, aber kaum darüber gingen. Unsere immer oben auf. Beispiel Kenins, der den Handschuh ins gesicht bekommt und lachend wegfährt.
    Weiter so !

hat mir auch gefallen, dass man so vieles (akzeptables) laufen liess. an der schirileistung gibts generell nicht viel zu bemängeln, bis auf den anschlusstreffer von davos. habe es vorhin erstmals im tv nochmal gesehen und finde den treffer mehr als grenzwertig. äh sorry, kann man einfach so lange auf den schoner hauen, bis die scheibe nicht mehr blockiert ist?!

mehr als ausgleichende gerechtigkeit, dass das 2-2 nicht mehr kam.

ach ja, habe fürs tabu-spiel noch einen neuen begriff:

hcd

ohne die worte:
    verletzungspech
    fingerbruch
    sf
    jammern

:mrgreen: :heul doch: