so, ich bruch eui hilf. ich bruch für de wettbewerb mindischtens 40 fans, also bitte für mich abstimme.
nöd uf "gefällt mir" gah, sondern fan werde. wär super
http://colgate-vip.gpwa.at/profil425_caro11.html?p=1&s=da
so, ich bruch eui hilf. ich bruch für de wettbewerb mindischtens 40 fans, also bitte für mich abstimme.
nöd uf "gefällt mir" gah, sondern fan werde. wär super
http://colgate-vip.gpwa.at/profil425_caro11.html?p=1&s=da
wo, ussert uf ebookers oder swoodoo, find ich die günschtigschte flüg uf ny?
Zitat von Gysinoaha. isch en totale zuefall, dass de mcsorley en nüme het welle, oder?
also jedefalls wieder en wiitere fehlgriff, egal wem siini schuld das
jetzt au mag sii.wer hät en ächt undersuecht bevor er de vertrag underschriibe het?
de geri?
dass de worst case itrifft, wies jetzt de fall isch, hät ja würkli niemert chöne ahne. also die bi eus i de medizinische abteilig sind ja au kei amateure.
ich find ja au, dass de salis einigi fehler uf sini kappe muess näh (also nöd nur er), aber es schint lüüt da ine z'ha, wo jede tag nach irgendwelchne gründ suechet zum ufem salis umebashe und das nervt eifach gewaltig.
ich nimm a, ihr machet im eigne läbe - brueflich wie privat - nie en fehler...
mich störts nöd
:oops:
![]()
ja guet, bi däne temperature nöd witer verwunderlich... zumals ja im letzi zu allem ane no zieht wie blöd. da wär ich glaub nöd emal mit sk gange.
Zitat von zipEhrlichkeit, Aufrichtigkeit und Treue sind bekanntlich keine Tugenden welche im Internationalen Spitzensport zwingend anzutreffen sind, beim Fussball nicht und beim Eishockey auch nicht! Leider ist in diesem Bereich auch die Schweiz und Ihre bezahlten Berufssportler keine Ausnahme oder nur ganz selten, schade aber offensichtlich war! Ari Sulander war einer der ganz wenigen Spitzensportler welche nicht nur Sportlich sondern eben auch menschlich das Attribut eines Stars und Spitzensportlers in Anspruch nehmen durfte. Seine Zuverlässigkeit, sein Charisma so wie seine Treue zu unserem „Z“ ist legendär. Es ist müssig zusammenzurechnen dank wie vielen „Big-Safes“ Ari uns im Spiel hielt und welche Erfolge massgebend von Ihr beeinflusst wurden. Ari Sulander war über Jahre das Mass der Dinge. Wenn es nun schon sein Soll, dass niemand in der Vereinsführung Ari Sulander auch zukünftig an den ZSC binden will, so ist es am Verein wie auch an uns Fan’s Ihm ein Spektakel an seinem Abschiedsspiel zu liefern, nicht zu Letzt als Dankeschön für so viele unzählige Spektakel welche wir dank Ari bejubeln durften. Herzlichen Dank Ari Sulander.
so wie ich es gelesen habe (im print-tagi), möchte er erst die ausbildung zum goalietrainer bei seinem langjährigen trainer in finnland erlernen. eine mittelfristige rückkehr schliesst er gemäss dem von larry geposteten artikel darum auch nicht aus:
ZitatEine Rückkehr zu den ZSC Lions schliesst er zumindest mittelfristig nicht aus. Sein älterer Sohn Santtu, der bald 19 ist und für die Elitejunioren und die GCK Lions stürmt, wird in Zürich bleiben. «Er ist ein reifer Mann geworden», sagt Sulander senior schmunzelnd.
ok, dänn isch das es missverständnis gsi.
ja, es mag si, dass dur das die einte (0.01%, wänn überhaupt), wo de fcz überhaupt i die unkomfortabel situation bracht händ, jetzt trotzdem an match chönd. wärets aber au, wänns en offene verkauf gäh hetti...
und ebe, wieso söll die ganz sk büesse für die wixxer??! zudem isch das agebot, wo de fcz jetzt däne usem d abütet, mit rücksprach und genehmigung vo de disziplinarkommission gscheh... und de leutwiler söll eifach d'frässi hebe, gc isch ja meh als guet wäg cho i dere ganze aglägeheit!!!
gang mal is fcz-forum go läse, da sind nöd würkli alli bereit, 30.-- ufpriis z'zahle. zumal ja bereits s'xamax-heimspiel gstriche wird und da kei entschädigung chunt (handkehrum cha da de fcz ja würkli nüt defür).
aber isch ja klar gsi, dass wieder alli motzet. ich find de entscheid guet eso. s'risiko, dass fans us beidne fanlager uf de ot oder wt landet, wär doch zimli gross gsi... und dänn hettet mer vermuetli grösseri problem übercho als bim letschte derby.
du redsch vo 40%, wo kei karte händ. was isch/wär däne mit däne 100%, wo eini händ?!?!
da übrigens no d'stellignahm vom fcz.
http://www.fcz.ch/profis/news_detail.htm?id=1543
wichsers vertrag wird im gegenseitigem einvernehmen per sofort aufgelöst.