Beiträge von Caro
-
-
-
Zitat von Reto
Für mich tönt's ehner nach de typische fruschtrierte bald 40-jährige, wo bis jetzt keine gfunde hät, wo sie sich als Vater chönnt vorschtelle ;o)
da tüschisch di! ha mer scho immer es läbe ohni chind chöne vorstelle. und um jede priis welchi überzcho ufgrund vo mim alter findi au nöd die ultimativ lösig, wännt weisch wieni mein...
-
äh hangebliebe?
a minere reaktion a, ghört mer glaub guet use, dass ich nöd vorhan, für nachwuchs z'sorge
mir isch nur bim verschiebe vom fred (en teil vo hockey allgemein) en chline fehler passiert, aber das isch längscht behobe. -
-
-
-
-
Zitat von virus
ich glaub dä caro gahts nur drum, dass sie bi dem fred gar nöd wür ineklicke, well sie weiss, dass es sie nöd interessiert. so klicked ebe all dri.
di einte läsed alles, die andere nur das wo sie interessiert.ich klick z.b. immer i dä fcz oder dä nhl fred ine, obwohl ich mich en scheiss defür interessiere... isch wohl e sucht.

also a) isch s'thema würkli mal i richtig smalltalk (nöd-hockeybereich) gange und b) häts ja gnueg familievätere da ine, wo sich det chöntet über (chli)-chind-theme ustusche und c) isch es nöd sooooo schwer, en fred z'erröffne

p.s. d) ich wür dänn definitiv nöd gross driklicke

-
-
wänder nöd im smalltalk generell en nachwuchs-fred oder so eröffne?
ghört ja eigentlich nöd würkli da ine... -
isch geschter en match gsi?

-
Zitat von snowcat
zum glück isch servette offensiv nix, aber au grad gar nix wert. immerhin scho 20 asprechendi minute und 3 pünkt, e steigerig...!

gruess roli c.
bi ja erscht am 4i vo lissabon glandet und ha drum nur die letschte 10min gseh... woni igschaltet han, isch grad de zouaghi vom platz gstellt worde :roll: :roll:
-
-
Zitat von Champs-de-Mars
Super. Und vorallem wird wieder den FCZ Fans die Schuld in die Schuhe geschoben. Die eignen sich zur Zeit bestens als Sündenböcke für alles Mögliche.
Demnächst erklärt die Nato Iran den Krieg und begründet dies mit Iranern, die als FCZ-Fans verkleidet die Botschaften gestürmt haben.
es isch würkli fäng peinlich. und bis jetzt häts die märsch vom träffpunkt zum stadion doch praktisch überall gäh (ok, in moskau oder istanbul nöd - aber ufgrund vo de entfernig). das ghört doch grad bi so reise eifach dezue...
-
Zitat von Larry
so machet internationali reisli no spass :roll: :roll:
-
du larry, mer wüsset langsam dass du pro hartley bisch :razz: :roll: :razz:
-
-
sind das eusi plätz?

ah ja, die händ doch au gwaltig eine a de waffle!! :roll:
http://www.blick.ch/sport/fussball…o-hoelle-188208 -
Zitat von Reto
Bim Schawinsky am letschte Sunntig hät de Canepa no wele wette, dass de FCZ de Göpp hole wird.
de wür gschider mal es wiili lang kei interview gäh oder sich zumindischt mal e zitlang nöd im tv zeige... :roll:
wenigschtens spari so nöchscht jahr ziit und gäld, wils kei internationali spiel git