Beiträge von Caro

    Zitat von snowcat

    s'unentschiede gege lörrach süd und d'niederlag gege niederhasli? :razz:

    gruess roli c.

    :wink:

    nei, zerscht en termin uf de zischtig gleit gsi und jetzt händs en uf de mittwuch verschobe...

    Zitat von Champs-de-Mars

    Bleibt wohl nichts anderes übrig, als gewisse teure Spieler loszuwerden. Würde gleich bei Magnin anfangen, mit RR haben wir dort mindestens gleichwertigen Ersatz.

    Den Texeira würde ich auch gleich verkaufen, sofern ihn einer möchte. Beda und R. Koch reichen auch aus, dazu haben wir noch Barmettler.

    Ohne die beiden sparen wir sicher eine Mio. Lohnkosten.

    dem ist eigentlich nichts hinzuzufügen...
    magnin's zeit ist definitiv vorbei, zumindest für ein solches salär...

    Zitat von larlf

    bin ja nöd am spiel gsi, aber irgendwie han ich s'gfühl, dass züri de magnin gschieder nöd kauft het oder hät de scho mal öppis guets gmacht, sit er wieder i de schwiiz isch?!?

    nöd dass er allei söll schuld sie, aber bim penalty & 3te goal isch er bitz näbed de schueh gstande, au wänn de penalty wahrsch nöd jede wür pfieffä...

    also am magnin sini bescht ziit isch definitiv verbi... aber a ihm elei ischs nöd gläge. wämmer nöd meischter wett werde, dänn isch mer au sälbertschuld. unsäglich dämlich händ sichs agstellt.

    zum penalty muess mer glaub nöd vil säge. wämmer so eine pfifft, hettet mir die saison es guets dutzend meh übercho... aber mer händ de match au nöd wäge däm verlore.

    Donnerstag, 12. Mai 2011, pli

    FC Zürich - FC Thun: Sektor D ausverkauft
    Für das letzte Meisterschafts-Heimspiel in dieser Saison, FC Zürich - FC Thun, sind im FCZ Fanshop und an allen anderen Vorverkaufsstellen im Sektor D (Südkurve) keine Tickets mehr erhältlich.

    Das Spiel findet am Mittwoch, 25. Mai 2011, um 20.15 Uhr im Stadion Letzigrund statt.

    http://www.fcz.ch/profis/news_detail.htm?id=1220

    Zitat von ZSColin

    C'mon, HD Läppli isch auch völlig okay, oder?
    Und für mich sind d'Basler Läckerli halt au fein, aber das isch nöd jedermanns Sache - klar .......

    die chasch aber au da kaufe :wink:

    Zitat von Mushu

    Was meint ihr eigentlich zu der Entwicklung in Neuenburg?

    Kommt da (erstmals) ein verlässlicher (seriös will ich nicht sagen) Investor in den CH-Fussball und wird Xamax eine neue Macht; oder ist das auch eine (weitere) Seifenblase die eher kurz als lang platzt, und einem Verein seine Existensgrundlagen entzieht?

    gemäss radio-mäldig, wänns anschinend de maradona als trainer hole...

    Zitat von gringo


    dänn wär villicht de Schwalbefredi au na use, im spätere Verlauf?

    sie lernet i de schwiiz schnäll, wie mer uf IV macht - egal i wellem bruef...

    Zitat von Reto

    Ja, cooli Sach. Nur isch am Mittwuch d'Meischterschaft nanig entschiede - egal, was passiert.

    S'Foul vom Aegerter hüt isch aber au de Hammer gsi. Und dänn go meckere, wäg de rote Charte ;o)

    sälte dämlich, und so einte nännt sich captain... magnin übrigens au sälte dumm, de hät zwüschetine also au eini a de waffle.

    übrigens, de 20er und 7ner vo sg sind au meh umegläge als anders... :roll: :roll:

    Zitat von snowcat

    es gaht nöd um mich, ich han e saisoncharte.

    aber bi somene match chömed im eigne umfeld ebe die schönwetterfans hinder em ofe füre und bitted eim um es ticket...und ich bi ja so en liebe sich und luege dänn...:razz:

    gruess roli c.

    oder ich :sensa:

    Zitat von Reto

    scho geil, wie de Huggel schtah bliibt bim 1:1. Aber en Pfiff hät's ja keine gäh, drum gsehni eigentlich kein Grund für Diskussione.

    zumal sie sich ja zu däm ziitpunkt händ chöne glücklich schätze, dass dur das nöd 1-0 für xamax gsi isch... und lernt mer nöd scho als f-trainer, dass mer als trainer ufem spielfeld nüt verlore hät?? :depp: :mrgreen:

    Zitat von Mitsch 2006

    könnte dann mal einer am 11. mai filipescu mit der schubkarre in den basler fünfmeterraum karren, damit er dort den fuss hinhalten kann, dies zwecks meistertitel

    wämmer under de hütige - doch zimli schlächte vorussetzige - eso en match gwünnt, dänn chamer au basel schlah! wänn nöd jetzt, wänn dänn...