Beiträge von Caro

    ich schlage vor, du lernst erstmal die spielernamen - vielleicht ja während eines gck-spiels :wink: :razz:

    Zitat von snowcat


    ouh, a dem tag hämmer definitiv gnueg bächeret gha vorher...

    isch doch aber au eso öppis, wo am hütige derby gäge d'insekte im hardturm fählt: de legenderi marsch über d'gleis! die händs übrigens au emal probiert, natürli i di ander richtig, guet zellti 37 lüt händs zäme bracht...! :rofl: :rofl: :rofl:

    gruess roli c.

    schoso, han eui ja sogar no prosecco mit cola zero ufgschwätzt :cool:

    ja, de müg vermissi also scho au chli... händs bi däne 37 nase d'fuessgänger uf de brugg grad mitzählt? :jump: :jump:

    Zitat von snowcat

    oh ja, weiss i no guet! isch es herrlichs derby gsi im alte hardturm! häsch de gcn goalie tüpfe welle, weiss gar nüme wärs damals gsi isch, glaubs de coltorti! :rofl:

    gruess roli c.

    ja genau, das arschloch ischs gsi!! hett det scho längschtens vom platz sölle flüge... oder ischs ächt gsi, wil de jägertee (offiziell) kei alk gha hät :mrgreen: :mrgreen:

    Zitat von Larry

    Die Leute hier glauben immer das sei nur beim ZSC so (Fusion, neue Halle, etc.)!

    Ich glaube aber, es ist einfach eine Zeiterscheinung, weil wir alle älter werden, oder was meinst Du?

    als ich noch jung war, hab ich sogar mit jägertee geschmissen, gäll roli :rofl: :suff: :wink:

    Zitat von Gysino

    ähm bis zu 2 kilo 37 franke? die wännd mich doch verarsche? lueg ich falsch? oder z'tumm?

    suscht öppert e idee? bin ja nöd schtier oder so...aber also das findi massivscht happig.

    nei, nöd unbedingt. wänn de gsamt-umfang vom päckli (also längi + breiti + höchi) chliner isch als 90cm, dänn gilts als maxi-brief.

    ha grad hüt morge 3 päckli uf dütschland gschickt und zäme 60.-- zahlt. jedoch b-poscht (bis hüt isch de erhalt vor wienachts garantiert).

    aber tüür ischs so oder so... :evil:

    edit, am mirko sis posting nur überfloge... :roll: :wink:

    Zitat von Gysino

    ich bin immerno für es 50000er stadion, am beschte 100 meter höch mit schattewurf bis nach bremgarte. am beschte möglichscht tüür mit krassem firlefanz und 30000 parkplätz. mit schlüssbarem dach womer klimatisiere chan bis uf -43 grad abe. und bitte 30000 stehplätz.

    danke, schöne tschau.

    :mrgreen: :rofl: :rofl: :rofl: :jump:

    Zitat von Messier

    Also de gueti Herr Wichser hät mit ca 19-ni oder 20-gi massivi Ruggeproblem gah. Wänn ich mich rächt erinnere, dänn hätmer dazumals nöd gwüsst ob er überhaubt sini Karriere chan fortsetze, bevor sie richtig agfange hät.
    Er hät sich dänn es paar Jahr als eine vo de beschte CH Spiller etabliert. En Grund, warum er zu eus gholt worde isch.
    Dass er i de CHL Topscorer worde isch, schint nüme wichtig z'si. Mer chan dänn, wänner nüme da isch, jewils i de 97-igschte Minute sin Name skandiere... :kopfschlag:
    Evtl. hät er sich ja guet erholt und wänner fit isch, dänn muessi glaub niemertem säge was er chan. Statt hoffe dass er wieder alles chan gäh und en geile Spiller isch, wird er zur Schnecke gmacht...vo eigne Fans...
    :skandal:
    Na ja, Lugano isch am Arsch, dass d'Halbschüeh vom Chuestall a de Spitz sind intressiert niemert, also zietmer über eigni her. . . :warnix:

    es wünscht em ja niemert öppis schlächts. han eifach es gwüsses unverständnis, wämmer öpper wien ihn mit somene lange vertrag usstattet. es gaht lediglich um das.
    über das, woner chan - sofern er fit isch - muess mer da sicher nöd diskutiere. aber chasch jetzt au nöd jahrelang mit dere chl-statistik cho, muessi scho au säge.

    Zitat von 007

    Die Frage ist aber doch schon erlaubt, wieso man mit einem Spieler, der mehr Spiele verletzungshalber verpasst als spielt, und dann auch nur mässig, den Vertrag um 3 Jahre verlängert.

    zumal er ja nicht erst seit kurzem sehr verletzungsanfällig ist, sondern es ja von anfang an war :?:

    Zitat von snowcat

    ganz eifach will stah müehsam isch! und ich mier nöd chan vorstelle, dass mer freiwillig staht, wämer au sitze chan! has letscht jahr in zug im 1/4 final wieder dänkt, i de alte herti halle. det hani müesse stehplatz näh.

    -chunsch chum zumene vernünftige platz, usser bisch 2 std vor em match dete
    -für s'bier i de pause, gasch am beschte scho 5 min vor drittelsendi richtig bierstand, chasch aber nöd recht durelaufe, ebe wills stehplätz sind
    -s'gliche prozedere bim retour cho, chunsch nöd recht dure, mit vill glück bringsch alles kaufte bier uf din platz zrugg und zwar no im becher, nöd uf de jagge
    -die stehplatzjunkies wo die plätz so geil findet, hocked dänn i de drittelspause trotzdem uf de tritt (warum bloss, stah isch ja so geil!), was es durecho nöd unbedingt erliechtered
    -und nöd ganz unwesentlich: wänn ich lang am gliche ort stah muess, chumi fürchterlich ruggeweh über. nei gysino isch kei alterserschinig, hani scho als 20-jährige gha... :razz:

    stehplätz sind eifasch nur scheisse! im übrige find ich am tommy sind vorschlage mit liegeplätz huere guet! :rofl:

    greuss roli

    rolic, du wirsch alt :wink:
    soooo schlimm ischs au nöd. ich wächsle halt gern chli ab, sitz aber i letschter ziit au lieber.

    chline tip no wägem ruggeweh. gang mal id spiraldynamik (http://www.spiraldynamik.ch) oder lueg, dass du dis becki bim stah nur es birebitzeli füre schiebsch - isch übrigens grad no guet für d'buch-muskle :wink: