Beiträge von Caro

    Zitat von The Fan

    Alles chasch nöd ha, defür häsch guete Sound!

    Wobi de Herr Karasek en andere isch als no bi Radio 24, aber no immer nöd guet!

    Und: Am Morge de Marc Jäggi, dä isch echt guet!

    egal, wo de karasek moderator isch, besser wird de nie werde. wie au, ohni potential :roll:

    und die guerilla-griller sind ganz, ganz pösi, händ sich doch eifach is radio ghäckt... ä-hä, bini au sicher :roll:

    Zitat von Gysino

    ja aber das isch doch immer so! d'press freut sich doch drüber, so händs wieder was zum brichte! das ganze wird jetzt wieder grausam hochstilisiert und i 2 wuuche weiss es scho praktisch keine meh. so wirds uusgseh.

    genau so lächerlich wie das vo dä fcz fans hüt im blick...wäge petarde dä match welle in mailland abbräche. IN MAILAND! dete hät mer früehner töffli vo dä tribüne gschmisse! :rofl:

    mag im verglich mit früehnere "problem" (ob jetzt mit de töffli oder anders) würkli chli unverständlich oder lächerlich würke. aber schlussendlich isch es ermässenssach vom zueständige schiri und es chan ja nöd s'ziel si, dass du dim club - wo regulär gwünnt - mit so öppisem e forfait-niederlag zuefüegsch (im verglich mitem vorfall in zug hett die nämli no chli meh weh tah).

    Zitat von Reto

    Wer vo eu macht ab und zue mal es Fotibuech und wänn, wo. bzw, mit welere Software?

    Danke für Tipps und Erfahrige.

    ich ha no keis gmacht, hans aber nöchschtens vor (wänni dänn mal dezue chum). und ich wird mis bi ifolor mache lah. det gits neuerdings au es ganz flachs, d.h. au i de mitti.
    isch zwar nöd ganz billig, gseht aber gemäss arbetskollegin würkli guet us. häsch eifach mitem hindergrund nöd soviel uswahle wie bi de normale fotibüecher.

    Zitat von Larry

    Dieses Ego-Jubeln, bei dem man die Mannschaftskollegen wegstösst wie gestern auch von Frei gezeigt finde ich einfach unterste.

    Oft profitiert der Torschütze zu 99% von der Vorarbeit eines anderen und braucht nur noch einzuschieben.

    Aber dann der grosse Ego-Jubel......beschissen!

    bi däm egoistische arschloch überrascht mi fäng gar nüt meh.
    finds aber schön, hät er de fairplay-gedanke dörfe verläse :roll: weiss er überhaupt, was das isch?

    Zitat von Brave New World

    Angeblich ad Uefa.

    frög mi scho, wer die 8000 nase sind. die halbtote, wo eh nüt vom match gsehnd/lueget? :roll: :roll:

    wenigschtens muesch du dir da drüber kei gedanke meh mache :cool:

    Zitat von Reto

    Weiss öpper, öb mer irgendwo chan iischtelle, dass eim aazeiged wird, wer vo sine Facebook-Kollege en neue Kolleg ufgnoh hät?

    Das han ich eigentlich die einzig luschtig Funktion gfunde und die git's jetzt irgendwie nüme schtandardsmässig.

    ha gmeint, das mer das bi de istellige oder benachrichtigunge chan festlege, für was mer jewils mäldige überchunt, resp. umgekehrt mäldige a die andere uf de startsiite usegönd.

    Zitat von Gysino

    scho rächt super immer bi dä anderne dä fehler sueche wänns bi dä eigene lüüt hinde und vorne nöd klappt.
    sogar a dä meischterfiir gitt mer sich gägesiitig uf's muul. aber ebe. :roll:

    ich suech nöd nach fehler - weiss ja, dass bi eus nöd alles suber lauft. aber es staht eifach würkli i keim verhältnis!
    ja, die einte händ ufs muul übercho, aber das sind die, wos au hät müesse träffe und genau so deppe, wo de kurve i de letschte mönet nur gschadet händ. und das weisch au du!

    also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...

    Zitat von Draft

    Ha, Caro us de Versänkig uferstande. Gsesch das nöd chli gar eifach?

    nei, find ich nöd.
    z'basel häts jedesmal en siech voll lüüt, wo doch nur druf wartet, bis es chli action git. isch letscht mal au sehr lässig gsi, wännt wäg paarne hohlköpf dänn en ganze extrazug muess mind. e halb stund warte, bis mer dänn au chan abfahre... :evil:
    vilicht müesst mer halt au mal afange, d'stadionverbot konsequent und rigoros dure z'zieh und dass mer vo de einte halt au mal näme bekannt git (also ich mein jetzt ad schmier).

    Zitat von Larry

    Ja, blöd.

    Ich glaube, bi söttige Spiel gits bald kei Usswärtsfans meh, mir persönlich egal!

    Ich gang eh nöd uf Basel, und in Züri gönd mir d'Basler nur uf de Sack.

    PS: Han e Saisoncharte, hüt übercho :cool:

    uf das wirds uselaufe... han ehrlich gseit au kei bock meh uf das ewige theater in basel. eifach zvil halbstarki mitläufer, wo alles, aber nur kei fuessball im kopf händ :evil:

    Zitat von Larry

    Die zwei Leutkugeln in den FCZ-Familiensektor müssen zwingend zwei Geisterspiele bedeuten für den FCB, ansonsten macht sich der Verband unglaubwürdig.

    Das beste wäre, bei solchen Spielen keine Auswärtsfans mehr zuzulassen...mir händs i de Schwiiz eifacht nöd im Griff!

    de sfv hät sich mit sim urteil wiedermal sälber übertroffe :roll: :roll:

    Zitat von Reto

    Immerhin kurblet's d'Wirtschaft chli a, au wänn ehner die profitiered, wo's suscht scho nöd nötig händ.

    d'pharma-branche sicher, aber sött sichs jetzt würkli verschlimmere, stönd es paar branchene vermuetli nöd bsunders guet da.
    aber ebe, so wit ischs ja momentan nonig, resp. nur teilwis (wil bi eus bispielwis vo mexiko- und usa-reise abgrate wird - nöd nur gschäftlich).

    Zitat von Reto

    Ich überleg mer's also au uf de Bruefzwiig um z'sattle. Bruchsch nur ein Tubel pro Monet und es gaht der rächt guet. Unglaublich... Vor allem au, dass die all de Chohle immer schön parat händ und sie niemer dra hinderet, das abz'hebe.

    so lüüt schreiet förmlich denah, versecklet zwerde... also ich überwies nöd emal 100 stutz nöimet ane, wänn mer öppis suspekt vorchunt.

    Zitat von Reto

    meisterlich war das gestern ja nicht gerade, wobei Basel auch mehr Glück als Verstand hatte (wobei ich, ohne mir die Kommentare nach dem Spiel angetan zu haben, schon denke, dass der Penalty gerechtfertigt war).

    mag si wägem penalty - obwohl de vermuetli au nöd vo allne pfiffe wird - aber s'problem isch, dass vorem penalty 3 basler im offside stönd!

    Zitat von Blackstar

    mach das. würde ich an deiner stelle auch tun. man soll die feste feiern
    wie sie fallen. manche freuen sich über überstandene play-off viertelfinals
    alle jahre wieder.. andere wiederum feiern meistertitel und cl sieg.
    so ist das...

    und ja.. das war arrogant. :roll:

    nei, das isch d'wahrheit :!: :!: